Free-to-play-pangaren Blacklight Retribution ute nu

Robot
Free-to-play-pangaren Blacklight Retribution ute nu

Exklusivt till pc! Unreal Engine 3! DirectX 11! Erbjuder mer än föregångaren!

#zombie-studios, #blacklight-retribution, #blacklight-tango-down


Medlem
Free-to-play-pangaren Blacklight Retribution ute nu

Helt okej spel, men pay to win :S

Medlem

Jag testade betan i cirka en timme. Det var verkligen inget för mig. Jag återgick till Tribes: Ascend som är ett lysande spel.

Inaktiv
Skrivet av spaets:

Jag testade betan i cirka en timme. Det var verkligen inget för mig. Jag återgick till Tribes: Ascend som är ett lysande spel.

Tribes är mycket bättre håller med. Körde betan med på detta lir och fann det intressant före tills man märkte vad det var för dynga. Det jag hade svårast för var att du har bara vapnen i x antal dagar sedan måste du köpa om allt.
Hatar sånt därför tribes är bättre med för inget försvinner där, och inget pay 2 win skit.

Medlem

Älskar humorn i FZ's nyheter


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av spaets:

Jag testade betan i cirka en timme. Det var verkligen inget för mig. Jag återgick till Tribes: Ascend som är ett lysande spel.

Tribes är mycket bättre håller med. Körde betan med på detta lir och fann det intressant före tills man märkte vad det var för dynga. Det jag hade svårast för var att du har bara vapnen i x antal dagar sedan måste du köpa om allt.
Hatar sånt därför tribes är bättre med för inget försvinner där, och inget pay 2 win skit.

Sist jag kollade så kan man köpa vapen permanent i Blacklight Retribution, dock så är det ju rätt dyrt, och jag har för mig att några av de bästa vapnena kan man bara köpa för riktiga pengar, så det är helt klart pay2win, och extremt grind om man vill köpa det man kan för ingame-valutan permanent..

Medlem

Tillbaka till topic så spanade jag in spelet lite för ett tag sen, men såg ingenting som lockade direkt. Det kändes inte eget på något sätt. Jag kommer nog inte lägga tid på det iaf.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

YEEEEEEEEEEEE

Medlem

Ännu en rolig skrivelse av FZ


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar