Rykte: lanseringsdatum för Wii U läckt

Robot
Rykte: lanseringsdatum för Wii U läckt

Släpps i USA söndagen den 18 november och i Japan en vecka senare – men hur länge måste vi vänta?

#nintendo


Medlem
Rykte: lanseringsdatum för Wii U läckt

är kolugn... inte mycket till rykte eller intresse för den delen... de kan behålla sin gamla miniräknare...
personligen skiter jag i alla typer av konstgjord "hype" numera påstår t.o.m. att alla skulle kunna klara sig utan den och de andra konsolerna, utan problem...
men vill man upphöja dem till "gudar" på samma sätt som man gör för vissa spel... så be ´my guest,' det är ert liv ni kastar bort för att de " vill det"... använd hjärnan och låt saken bero... spelet /konsolen, kommer finnas veckan efter och Ingen kommer märka någon skillnad eller bry sig speciellt mycket heller för den delen...
- bara en tanke ifrån min sida..

Medlem

Eftersom man är ett fan av Mario- och Zelda-spelen så lär det väl bli ett köp framöver, dock inte direkt vid release. Så ivrig är jag inte.

Nintendo kommer vinna nästa konsolkrig igen med Wii U. Känns som om de kommer överträffa sig igen när det gäller innovativitet.

Medlem

#Bannor, Vad snackar du om?

Jag tycker det ska bli spännande att se en ny konsol från Nintendos sida, och så snart som i år till och med. Jag hoppas att denna konsol har alla moderna funktioner som en konsol bör ha, alltså ett behagligt och bra online-stöd, och annat gott.

Nöjet med denna konsol kommer för mig att ligga i att spela mina favorit Nintendo-spel i hög upplösning, som Zelda och Mario.
Ett plus vore ju också om det visar sig att även denna konsol går att softmodda, så man får sig en blu-ray-spelare på köpet, men man kan ju bara hoppas

Medlem

det känns lite ovärt och köpa alla dessa nya tillägg när nästa generations konsoler kommer snart. Dock måste wii-u testas, verkar rätt kul ändå:)

Skrivet av sheiks:

det känns lite ovärt och köpa alla dessa nya tillägg när nästa generations konsoler kommer snart. Dock måste wii-u testas, verkar rätt kul ändå:)

Wii U är inget tillägg. Det är en next-gen konsol.

Medlem
Skrivet av SchnitzlFritzl:
Skrivet av sheiks:

det känns lite ovärt och köpa alla dessa nya tillägg när nästa generations konsoler kommer snart. Dock måste wii-u testas, verkar rätt kul ändå:)

Wii U är inget tillägg. Det är en next-gen konsol.

Jaha, trodde det var ett tillägg till wiiet jag, my bad. Dock tycker jag wii-u verkar vara mer som ett "tillägg" haha

Medlem

interesting times indeed! ^^

1
Skriv svar