Kinect Star Wars

Robot
Kinect Star Wars

Att svinga sin ljussabel med ena handen och med den andra använda kraften för att slänga iväg en droid – utan handkontroll – är många Star Wars-fans dröm. Utvecklarna lyckas tyvärr inte förvalta licensen, men underhållningsfaktorn är det inget fel på.

#kinect-star-wars, #dance-central, #star-wars-the-old-republic


Medlem
Kinect Star Wars

Kom inte som en chock

Medlem

Dessa reklamfilmer blir verkligen bara sämre och sämre...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Och där blev det mjölkdags för star wars...


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Mjölka en nerf

Medlem

Ju fler kockar...
Är det inte en hel skog av studior och utvecklare (över 200?) som pillat i syltburken?
Dessutom tycker jag flera av spellägenas grafik knappast kan gå under "känns tecknad", utan snarare känns otrolig utdaterad (rymdstriderna exempelvis).

Nä, ingen idé att bry sig. Spelet verkar skit.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Kan inte bara MS inse att Kinect är så mycket FAIL som det kan bli?

Släng skiten i soptunnan - Men nu ska ju "Nya" xbox komma också med "inbyggd" Kinect.

Det kommer ju bli "jätte bra" /sarcasm


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Hade det kommit till PS Move hade man åtminstone lägga till "Precist" under +.

Medlem

Borde ha 0/5 i betyg.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mår dåligt av den här skiten.
Tänker framför allt på låtarna man dansar till. Varför moderna låtar?
Kunde det åtminstone inte ha haft låtar med en slags Star Wars prägel?

Helt sjukt, Star Wars måste vara den mest mjölkade universumet ever.

Kinect ÄR framtiden!

Medlem

Sjukt bra släpptrailer! Länge sen man garva så.

KoP
Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Kan inte bara MS inse att Kinect är så mycket FAIL som det kan bli?

Släng skiten i soptunnan - Men nu ska ju "Nya" xbox komma också med "inbyggd" Kinect.

Det kommer ju bli "jätte bra" /sarcasm

Varför ska dom lägga ner en produkt som sålt och fortfarande säljer otroligt bra (t.om en vän som varit emot Kinect sedan start köpte en under förra veckan )? Sen att produkten inte tilltalar dig personligen omvandlar den ju inte automatisk till ett fail. Finns faktiskt spel som fungerar RIKTIGT bra till Kinect och där utvecklaren av Kinectspelet lagt manken till.

Dessutom verkar ju detta Star wars (likt den tecknade/animerade Star wars serien) spel vara riktat till yngre förmågor som troligtvis kommer finna nöja i spelet.

Medlem

det är ju inte gjort för någon som är inne på den här sidan, onödigt att bli arg på ett barnspel va

Medlem

Jag tycker spelet är helt okej, ungefär vad jag förväntade mig. Kontrollerna kunde varit bättre men det funkar faktiskt bättre än jag trodde. Tycker ändå att kinect borde ta efter ps move och ha iallafall en handkontroll till styrning. Rancor läget är riktigt skoj och humorn i sekvensen med flickan är skön duellerna är svåra, borde nog funnits bättre tutorial, fortfarande inte lyckats låsa upp darth vader. Ser fram emot nästa generation av kinect! PS move var bra i teorin men känns som sony övergivit det?

Medlem

Roliga är att över 200personer har varit med och utvecklat detta spel.

Medlem

Borde ha släppts i söndags istället.

Medlem

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

störde mig mest på den patetiska äckliga fotomodell-familjen i trailern, hoppas dom får cancer

Skrivet av riktigninja:

störde mig mest på den patetiska äckliga fotomodell-familjen i trailern, hoppas dom får cancer

Seså, ta ett djupt andetag nu och fundera på om den här kommentaren verkligen var så givande! Jag tror inte att någon av oss hoppas att någon ska få cancer på allvar, och sådana här inlägg bidrar lätt till en tråkig och hätsk stämning här på FZ även fast jag är säker på att du menade det mest som ett skämt.

Medlem

Informativ recension. Bra och viktigt att skribenten vågar se gråzonerna.


signatur

// P

Medlem

Finns det nått kinect spel som är bra?
allt verkar bara vara skit.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Nån som vet av vilka svenska röstskådespelare som är med? Tycker mig känna igen rösten på ens lärare i spelet från Black & White. Nån som vet vem det är?

1
Skriv svar