Därför är Aliens: Colonial Marines ett evighetsprojekt

Robot
Därför är Aliens: Colonial Marines ett evighetsprojekt

När Sega 2006 tillkännagav att Aliens: Colonial Marines var under utveckling hos Gearbox glömde de bara en liten detalj. Det hade inte börjat utvecklas ännu.

#sega, #gearbox-software, #aliens-colonial-marines, #obsidian, #borderlands


Medlem
Därför är Aliens: Colonial Marines ett evighetsprojekt

Mysigt, ser framemot detta!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Mysigt, ser framemot detta!

Samma här! Upplägget är klockrent och jag gillar det jag sett från det än så länge.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Struggle:

Mysigt, ser framemot detta!

Samma här! Upplägget är klockrent och jag gillar det jag sett från det än så länge.

Ja, och coopen verkar bli underbar!


signatur

Nämen!

Medlem

Daikatana?!?!?!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Längtar efter det här spelet.
Men har för mig att någon nyhetssite (eller tidning) gav det dålig kritik av det de sett av spelet.
I och för sig, det var för ett bra tag sedan, så spelet kan ha blivit mycket bättre efter det, och jag minns inte om det var grafik, gameplay eller story som fick sig en törn den gången.

Medlem

Alltid trevligt med aliens dock är ju filmen som visats från det inte direkt lovande. Långsamma sega aliens, massor med quicktime events och action från första början istället för att bygga på det som gör Alienfilmerna och Xenomorphs creepy.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Medlem
Skrivet av ohem:

Daikatana?!?!?!

Läste du ens artikeln?

Medlem

Nå, det blir väl bra. Låt dom ta sin tid.

1
Skriv svar