Första teasern från MMO-liret Neverwinter

Robot
Första teasern från MMO-liret Neverwinter

Cryptic släpper en CG-teaser från sitt kommande onlinerollspel.

#cryptic, #neverwinter


Inaktiv
Första teasern från MMO-liret Neverwinter

Inte för att filmen sa någonting men jag vill ha det här extremt mycket ändå. Det har på pappret allt, klassisk fantasy, D&D och inte minst min favorit-kampanj forgotten realms.

Medlem

Aaaaaaaaaa!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Jag vill hellre ha ett NWN3 :/

Medlem

Hennes ena patte är större än det andra ! ( förlåt..inte mycket att göra just nu )

Medlem
Skrivet av Räven:

Jag vill hellre ha ett NWN3 :/

Ja, det hade jag också önskat mig, men säger inte nej till ett MMO för den sakens skull, bara det blir minst lika bra somm DDO.

Medlem

Undrar om man kommer att kunna besöka baldurs gate städerna eller områderna i det här spelet, för att jag har för mig att neverwinter nights utspelar sig i forgotten realms världen eller delen av världen samma som BG gör.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Chilli88:

Hennes ena patte är större än det andra ! ( förlåt..inte mycket att göra just nu )

Verkligt gjort då

Medlem

Antar att det är Aribeth de Tylmarande. Betyder det att det utspelar sig samtidigt som händelserna i NWN1? Känns... udda.

Medlem

Tror det är Valindra Shadowmantle, och händelserna utspelar sig efter spellplague typ 100 år efter BG.
Finns en trilogi som prolog typ för detta spel "Neverwinter trilogin"

Medlem

Cryptic är samma folk som gjort City of Heroes, Champions Online och Star Trek online.

Har man spelat något av dessa spelen så vet man att Crypic gör riktigt dåliga mmo's som är extremt instansbaserade. Precis varenda zon är en instans i princip.

Visst, raid dungeons kan vara instanser men när det finns 23 instanser av motsvarande Orgrimmar då börjar man undra om man spelar ett MMO eller ett serverbaserat multiplayerspel.

Medlem

görs det bra så kan det bli en dunderhit

Inaktiv

om grafiken ändå varit som i cg-trailern .. iaf på ultra för dom som har moderna pc med 3st gf680 eller 7970

Inaktiv
Skrivet av Chilli88:

Hennes ena patte är större än det andra ! ( förlåt..inte mycket att göra just nu )

http://www.familjeliv.se/Forum-24-95/m29808976.html <- är tydligen ett vanligt problem :/

Medlem

Nu orkade jag inte titta igenom reklamen för Silent Hill så jag såg inte trailern... men handlar det om ett MMO av Neverwinter Nights eller?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

hahaah trodde det fz lade in fel trailer i början trött man är

Medlem

cryptic studios? Dom har aldrig lyckats göra ett bra spel...

Medlem
Skrivet av riktigninja:

om grafiken ändå varit som i cg-trailern .. iaf på ultra för dom som har moderna pc med 3st gf680 eller 7970

Haha, ja om ändå... Då hade väl spelet gått på en sisådär 100GB också.

Medlem

Varför ? NWN3!
Inte ytterligare ett MMO i en helt över full marknad

Medlem

F2P, skapa egna äventyr, tar mycket input från forumen = Låter som ett lovande spel (förhoppningsvis)

1
Skriv svar