AssCreed-utvecklarna: fansens önskemål är trista

Medlem

När jag såg senaste spelet och var det skulle utspela sig trodde jag ärligt talat det var ett skämt. Men nu förstår jag ju då dessa utvecklare inte verkar ha någon fantasi. Jag personligen tyckte fansens önskemål va mycket intressanta. Men tydligen inte lika intressanta som att paddla runt i kanot och leka indian.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Är inte ett dugg sugen på 3:an, vare sig den gällande tidsepoken eller området. Indien känns även det fullkomligt ointressant. Blir nog att hoppa över ^^

Medlem
Skrivet av gurkoz:

När jag såg senaste spelet och var det skulle utspela sig trodde jag ärligt talat det var ett skämt. Men nu förstår jag ju då dessa utvecklare inte verkar ha någon fantasi. Jag personligen tyckte fansens önskemål va mycket intressanta. Men tydligen inte lika intressanta som att paddla runt i kanot och leka indian.

Jag kan iallafall inte förstå hur japan skulle kunna vara en tråkig miljö? men Egypten och WW2 kan jag förstå lite mer.

Medlem
Skrivet av gurkoz:

När jag såg senaste spelet och var det skulle utspela sig trodde jag ärligt talat det var ett skämt. Men nu förstår jag ju då dessa utvecklare inte verkar ha någon fantasi. Jag personligen tyckte fansens önskemål va mycket intressanta. Men tydligen inte lika intressanta som att paddla runt i kanot och leka indian.

Jag kan iallafall inte förstå hur japan skulle kunna vara en tråkig miljö? men Egypten och WW2 kan jag förstå lite mer.

Medlem

London, Viktorianska tiden? Helt förkastligt det med? Man kan spela Jack Uppskäraren.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag måste hålla med honom lite. Vissa saker är helt enkelt för gjort. Något nytt skulle vara spännande. Men tyvärr verkar folk vilja ha sina generiska berättelser om och om igen.
Vad sägs om defenestrationerna (awesome ord btw) i Prag, 1200-talets ryssland, japan innan eller efter den feodala eran, 1700-talets tyskland osv osv. Något som inte gjorts till förbannelse redan i spelvärlden?

Medlem

Ubisoft är idioter. Punkt.

Medlem
Skrivet av Vippe:

En förfrågan till alla på FZ som skriver om Assassin's Creed:
Är det möjligt att sluta förkorta till "AssCreed"? Nivån känns väldigt låg på en sådan förkortning och samtidigt så är det ingenting spelet kallas i "folkmun" om man får kalla det så!

Tack på förhand!

Jo, spelet kallas visst AssCreed i folkmun, använder det själv och hört flera andra säga så med. AssCreed är mycket lättare att säga än tungvrickaren Assassin's Creed.

Medlem
Skrivet av Vippe:

En förfrågan till alla på FZ som skriver om Assassin's Creed:
Är det möjligt att sluta förkorta till "AssCreed"? Nivån känns väldigt låg på en sådan förkortning och samtidigt så är det ingenting spelet kallas i "folkmun" om man får kalla det så!

Tack på förhand!

Väl sagt!

Men man kanske inte kan förvänta sig världens bästa journalistik från en speltidning heller.

Skrivet av White:
Skrivet av Vippe:

En förfrågan till alla på FZ som skriver om Assassin's Creed:
Är det möjligt att sluta förkorta till "AssCreed"? Nivån känns väldigt låg på en sådan förkortning och samtidigt så är det ingenting spelet kallas i "folkmun" om man får kalla det så!

Tack på förhand!

Väl sagt!

Men man kanske inte kan förvänta sig världens bästa journalistik från en speltidning heller.

Tråkigt att du hänger upp dig såpass på en helt oskyldig förkortning, och därför dömer ut den journalistik vi bedriver här på FZ. Jag kan tycka att du överdriver en smula, men samtidigt är du så klart berättigad att ha en åsikt.

12
Skriv svar