Senaste trailern från könsbesatta online-titeln Prime World

Robot
Senaste trailern från könsbesatta online-titeln Prime World

I ryska onlinespelet Prime World vill utvecklarna att män ska spela som män och kvinnor som kvinnor – och ger olika könsspecifika belöningar. Se den senaste trailern hos FZ!

#nival-interactive


Medlem
Senaste trailern från könsbesatta online-titeln Prime World

kom och tänka på det här --> http://www.cad-comic.com/cad/20120406/

Medlem
Skrivet av Chilli88:

kom och tänka på det här --> http://www.cad-comic.com/cad/20120406/

Haha, riktigt bra.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tror dom kommer förlora mycket på detta.

Medlem

Så om man inte har facebook så får man inte spela detta alltså?
GG där.

Medlem
Skrivet av Camfak:

Så om man inte har facebook så får man inte spela detta alltså?
GG där.

facebook verkar vara överallt nuförtiden =/


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

nja tvinga till fb konto. Många ogillar det. särskilt gamers för de gillar inte o läsa vad alla andra med ett mer "attraktivt" liv (generellt sett) gör varje minut. Vem bryr sig om de två är där o gör de liksom. big woop.
Men o andra sidan personer som gillar fb och redan sitter där mycket som t ex min flickvän kan de va bra o ha spelet man gillar och fb merge:at till ett. Det stod ju att de även vill ha med "men självklart också till deras systrar eller flickvänner som kanske inte är lika hardcore".
Så det är väl på både gott och ont. Antar att de även får in pengar för att binda det till fb. Men Hardcore gamers kommer nog vara emot detta kan ja tänka mig. Dock ett plus för casuals!

Medlem

Jag kanske framstod som lite i överkant negativ i mitt inte så varken långa eller tydliga inlägg. Själv tycker jag inte om facebook men om andra gör det och/eller tycker om spelet har jag inget emot Tycker bara det har gått lite till överdrift med hur många affärer och organisationer som har en fb-sida.

Vad gäller sådana här spel blev jag ivägskrämd när jag testade då det tydligen inte är acceptabelt att man inte är mästare på allt redan från start.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Ryssar som könsdiskriminerar? Så ovanligt...

Medlem

Jag förstår inte riktigt hur det här spelet skiljer sig från övrig könskvotering i samhället. Är det inte könsmässigt blandade grupper, och en 50/50 fördelning som i allmänhet efterfrågas i debatten? Varför vinklas det så negativt här?


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem

Hehe...
Allt detta med FB känns som the matrix från shadowrun.
men men, nu tull vinter kanske the awakening kommer.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

På en till notis, detta är en fruktansvärt dålig idée...
seriously, vad tror dom att de skulle vinna på detta?
Jo jo, för att du kan helt klart introducerat spelet till en helt ny publik med att det första du gör är att sätta en begränsning på dem.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av Nomz:

Ryssar som könsdiskriminerar? Så ovanligt...

Ha ha.
Påminner mig från LoL (mitt nuvarande MobA, kommer troligast byta i sinomtid, så inget hat nu)
där alla hatar ryssar. I en tråd så var det en som nämnde att en viss karaktär (viktor för dom som spelar) spelas bara av noobs eller trolls, eller ifallet av ryssar, både och.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Hoppas det blir så här i fler spel. Är så jävla trött på att se killar springa runt i bikinitrosor och klänningar. Könsförvirringen verkar vara total.

Medlem

Inga "hen" här, alltså inget för FZ (J/k)


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av Securion:

Hoppas det blir så här i fler spel. Är så jävla trött på att se killar springa runt i bikinitrosor och klänningar. Könsförvirringen verkar vara total.

Du föredrar killar som sitter och stirrar längtansfullt på manliga karaktärer?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Skulle jag alltså behöva koppla mitt Facebook-konto till ett spel, om jag skulle vilja prova på spelet?

Haha, ain't gonna happen.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Securion:

Hoppas det blir så här i fler spel. Är så jävla trött på att se killar springa runt i bikinitrosor och klänningar. Könsförvirringen verkar vara total.

Du föredrar killar som sitter och stirrar längtansfullt på manliga karaktärer?

Nej, varför skulle jag göra det menar du?

Medlem

Vad händer för oss utan Facebook? Får vi inte spela spelet alls eller måste vi skapa ett falskt konto på facebook?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Troligt att jag släpper iväg mitt FB konto till ryssar! stor chans.

Detta spel kommer att bli en korv-fest, gl hf

Medlem

Inte rört Facebook-maskinen sedan förra året och kommer aldrig göra igen så NIET detta är tydligen ingenting för mig.

1
Skriv svar