Vart kan få tag på Phoenix Wright: Ace Attorney någonstans?

Medlem
Vart kan få tag på Phoenix Wright: Ace Attorney någonstans?

Någon som vet vart man kan köpa Phoenix Wright: Ace Attorney någonstans? Hittar det ingenstans, hört mycket bra om det så det vore väldigt synd om dom inte säljer det nå mer.

Medlem

App Store...


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

App Store...

Har precis fått mitt 3DS så jag har inte hunnit göra en update än, var tydligen det som krävdes för att ens få eShop, men jag hittar ingen av spelen där.

Medlem

En sökning på prisjakt.nu gav träffar, testa det.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

En sökning på prisjakt gav mig det här, för ynka 750 kr på något B ställe, tror ni att jag bara lagt ut det här för att jag inte orkar leta själv? det har jag gjort utan resultat, och det är förresten det första spelet jag letar efter inte trials and tribulations som det fins gott om återförsäljare till.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=103969

Medlem

Köp från amazon.co.uk vet ja! Brukar själv oftast köpa spel därifrån eftersom det är mycket billigare än i Sverige. Eftersom Storbrittanien ligger i EU så betalar man heller ingen extra skatt eller tullavgift.

http://www.amazon.co.uk/Phoenix-Wright-Ace-Attorney-Nintendo/...

Medlem
Skrivet av MeatballSwede:

En sökning på prisjakt gav mig det här, för ynka 750 kr på något B ställe, tror ni att jag bara lagt ut det här för att jag inte orkar leta själv? det har jag gjort utan resultat, och det är förresten det första spelet jag letar efter inte trials and tribulations som det fins gott om återförsäljare till.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=103969

Ah, jag gjorde bara sökningen och såg att jag fick träffar och kollade inte hur många eller till vilket pris.. 750:- låter ju lite.. mycket överdrivet.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Aevir:

Köp från amazon.co.uk vet ja!

Sweet, tror jag köper där ifrån, var ju ett helt acceptabelt pris också =), tack för tipset.

Det är ett fantastiskt charmigt spel, hoppas du gillar!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Det är ett fantastiskt charmigt spel, hoppas du gillar!

Hehe jo, älskar att lösa mysterier, så det lär ju passa mig rätt bra.

KoP
Medlem
Skrivet av MeatballSwede:

Någon som vet vart man kan köpa Phoenix Wright: Ace Attorney någonstans? Hittar det ingenstans, hört mycket bra om det så det vore väldigt synd om dom inte säljer det nå mer.

Nu vet jag inte var du bor men har du någon Game eller Gamestop butik i närheten så vore ett hett tips att åka till deras butiker och leta bland beg titlarna.

Medlem

Tänkte plocka upp tråden igen om det går bra ^^, nu är det så att jag lirat ut Ace Attorney och letar efter Justice for All och då menar jag ett nytt exemplar och inte ett begagnat (har lite fobi för begagnade spel). Amazon UK säljer bara begangnade exemplar, på prisjakt hittar jag det bara för 450 kr vilket är lite väl mycket med tanke på vad hur gammalt spelet är + hur mycket jag betalade för första spelet.

1
Skriv svar