EA släpper fotbollsälskarens dröm – Uefa Euro 2012

Robot
EA släpper fotbollsälskarens dröm – Uefa Euro 2012

DLC-tillägg till Fifa 12, komplett med nya spellägen och arenor. Släpps i slutet av månaden!

#electronic-arts, #uefa-euro-2012, #fifa-12


Medlem
EA släpper fotbollsälskarens dröm – Uefa Euro 2012

Äntligen! Nu kanske de kan testa med årligt DLC istället för nya spel? Nja de förlorar nog pengar då...

FM-guru
F.d. Sisyr

"Sedär, en nyhet om EA där alla internethatare får svårt att hitta en anledning att spy galla", hade jag tänkt att skriva, men då hade visst redan en hater hunnit hitta något att gnälla på. Man måste älska internet.

Medlem

hmmm trailern ser ut som om det är taget från wii, fast det inte ens släpps till den konsolen.
Äh,Jag fortsätter nog att lira MLO i PES12, Fifa har jag inte rört förutom de 2 första veckorna innan PES12 släpptes.

Medlem

Nej! Lät jag som alla hatare jag brukar dissa?! Jag var allvarlig. det kanske lät som jag var ironisk. Jag är glad över att de släpper EM som DLC och jag hoppades lite att de slutar släppa nytt varje år och uppdaterar laguppställningar via uppdateringar eller DLC. Men jag tror ju att EA vinner för mycket på att släppa varje år.

Var det tydligare? Jag gillar ju EA!

Medlem

Bra EA! Hade inte köpt ett EM-spel till fullpris och jag hade inte köpt det sen när priset faller för då är redan EM slut och spelet totalt ointressant. Däremot, som dlc kommer jag säkert att köpa det så det här var bra gjort av EA.


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Bah! Detta skulle de klämt in i FIFA 12 som nytt kostade 700 spänn på vissa ställen! Jag är så förbannat trött på DLC! Man köper ett spel och får 75% av innehållet!


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

Hoppas de har en inomhus arena med!
Jag gillade känslan av publiken i WC för två år sen, Vovosela är inte så dumt ändå!

1
Skriv svar