Dark Souls kommer till pc i augusti – får bonusmaterial!

Robot
Dark Souls kommer till pc i augusti – får bonusmaterial!

Rykteskarusellen har snurrat klart och äntligen är det bekräftat: Dark Souls släpps till pc!

#dark-souls


Medlem
Dark Souls kommer till pc i augusti – får bonusmaterial!

HÄÄÄÄRLIGT!

Medlem

Perfekt! Varit riktigt sugen på detta och nu när det kommer till PC så blir det ett köp!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Synd att man köpte till Xbox då. Tråkigt när det tar sån tid att porta spel, men kul för de som får chansen att spela när det kommer.

Medlem

Är det bara jag eller står väggen kvar? Sjukt härligt iallafall, definitivt köp första dagen även om jag nästan spelat sönder min Xbox-version!

Medlem

Hah! Har precis spelat igenom det två gånger igen på 360... men ja en runda till på PC? Varför inte!

Medlem

Bra glad att jag inte spelade det, så äckligt ostabilt när det gäller fps på konsol

Nice, det blir väl lite lättare att klå med mus och tangentbord?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Gäller det bara att hålla tummarna på att det blir en port som faktiskt går att spela

Medlem

Sen när blev Dark Souls ett fps spel? Hoppas att spelet blir bra på pc men jag skulle aldrig våga köpa en konsoll port som till Dark Souls någon pc. Själv tycker jag att Dark Souls funkar hur bra som helst på konsoll.

Medlem

(Hoppas att spelet blir bra på pc men jag skulle aldrig våga köpa en konsoll port som Dark Souls till någon pc)

Skrivet av Oliveeer:

Är det bara jag eller står väggen kvar? Sjukt härligt iallafall, definitivt köp första dagen även om jag nästan spelat sönder min Xbox-version!

Hallucinationer? Dags att minska ned på påskmusten lite


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

ser fram emot att spamma alt + F4 :D. "Rage Quit"

Medlem

Hooraayy!

kommer att spela med en ps3 kontroller, tvivlar på att det blir bättre att lira med mus+tangentbord men får se antar jag ^^

Medlem

Fy fan va nice! Nu ska de inte bara bli köp för spelets skull utan också för deras vilja att faktiskt göra detta Blir så jäkla glad!

Medlem

Grymt initiativ, känns som ett företag man vill sponsra bara för att de lyssnar på sina fans. Fler bör ta efter japanerna( ? ).

Moderator | Testpilot

Inget tips tack denna gången heller T_T

ELAKT!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det här är fantastiska nyheter! Nu hoppas jag bara att de inte slarvar med portningen, och att det inte kommer kräva GFWL eller något sånt löjligt.

Skrivet av walter_iego:

Hallucinationer? Dags att minska ned på påskmusten lite

Han menar nog väggen på fb, inte sett den?

https://www.facebook.com/darksouls/app_352678381442367


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av AshTray:

Det här är fantastiska nyheter! Nu hoppas jag bara att de inte slarvar med portningen, och att det inte kommer kräva GFWL eller något sånt löjligt.

Skrivet av walter_iego:

Hallucinationer? Dags att minska ned på påskmusten lite

Han menar nog väggen på fb, inte sett den?

https://www.facebook.com/darksouls/app_352678381442367

Hehe ja precis! Ursäkta att jag var lite otydlig. Trodde att de skulle synka väggens fall med ett officiellt announcement. Såg dock att det inte har kommit något officiellt ännu, så det lär väl bli så iallafall!

Medlem

Jag hoppades på att detta skulle hända.

Skrivet av AshTray:

Det här är fantastiska nyheter! Nu hoppas jag bara att de inte slarvar med portningen, och att det inte kommer kräva GFWL eller något sånt löjligt.

Skrivet av walter_iego:

Hallucinationer? Dags att minska ned på påskmusten lite

Han menar nog väggen på fb, inte sett den?

https://www.facebook.com/darksouls/app_352678381442367

Jag är 38 år gammal, jag associerade inte "väggen" med Facebook


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nooooooooooooooooooooooooooo!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Har redan Limited Edition på PS3, för inte alls länge sen, men det struntar jag i. Köper det igen!

Medlem

Har kommit in i spelet på senare tid, grattis pc-spelare, förbered er att dö!

Medlem

Stort grattis till alla framtida PCspelande ägare av detta konstvärk.

Medlem

Nu kommer all pc spelare börja grina om moddar, spelet kommer att fuskas igenom av CoD spelande idioter bla bla bla. Sjukt onödigt att släppa till PC


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Blir att sälja mitt ex till xbox och invänta pc-släppet då. Frameraten är ganska illa på xbox så ska bli skönt att få uppleva det högupplöst med stabil fps.

Medlem

Fyfan vad bra! Blir definitivt ett köp!

Skrivet av Ladestam:

Nu kommer all pc spelare börja grina om moddar, spelet kommer att fuskas igenom av CoD spelande idioter bla bla bla. Sjukt onödigt att släppa till PC

Var du ironisk eller? Korkat inlägg.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av AshTray:

Det här är fantastiska nyheter! Nu hoppas jag bara att de inte slarvar med portningen, och att det inte kommer kräva GFWL eller något sånt löjligt.

Skrivet av walter_iego:

Hallucinationer? Dags att minska ned på påskmusten lite

Han menar nog väggen på fb, inte sett den?

https://www.facebook.com/darksouls/app_352678381442367

Jag är 38 år gammal, jag associerade inte "väggen" med Facebook

Gammal som ung, kändes självklart att jag syftade på reklamkampanj-"väggen" i mitt inlägg.

Medlem

klart ett spel som ska upplevas med ett hemmabiosystem.. men kul för pckidsen kanske


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

123
Skriv svar