Deus Ex: Human Revolution får Mac-släpp i månadsskiftet

Robot
Deus Ex: Human Revolution får Mac-släpp i månadsskiftet

Feral Interactive släpper den ultimata Deus Ex-utgåvan, komplett med DLC-paket och allt!

#deus-ex-human-revolution-1, #feral-interactive


Deus Ex: Human Revolution får Mac-släpp i månadsskiftet

Bättre sent än aldrig Nog för att man själv inte har en Mac men för dem som har en är det ju alltid lite extra godis

Medlem

Trevligt för Mac-användarna!

Jag äger själv spelet med all DLC, men skäms att säga att jag inte haft tid att spela det alls ännu.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Goty 2011 imo Är själv i slutet på The missing link, sen blir det att börja spela 1an...och efter det så blir det Invisible War^^


signatur

Game long and prosper

Ingen gillar bossarna. Spelar DX:HR nu...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Javas:

Goty 2011 imo Är själv i slutet på The missing link, sen blir det att börja spela 1an...och efter det så blir det Invisible War^^

Gör det inte... spela/spela om originalet istället och glöm bort Invisible War. Verkligen inte värt ens tid.

Medlem

Har hört att alla gamers använder mac .... nej vänta nu

Medlem

Tröttnade snabbt på detta spel på grund av den monotona huvudkaraktären samt att allt kändes väldigt linjärt trots rollspelsinslagen med augmentations. Älskade ettan men det var nytt o fräsch då. Har försökt i omgångar men tröttnar snabbt igen. Kul för Mac-ägarna som kanske inte har lika mkt o välja på o så höga förväntningar när det gäller spel

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Javas:

Goty 2011 imo Är själv i slutet på The missing link, sen blir det att börja spela 1an...och efter det så blir det Invisible War^^

Gör det inte... spela/spela om originalet istället och glöm bort Invisible War. Verkligen inte värt ens tid.

Vad är det som är så dåligt med Invisible War då?


signatur

Game long and prosper

Medlem

hahahahahah.ok

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Javas:

Goty 2011 imo Är själv i slutet på The missing link, sen blir det att börja spela 1an...och efter det så blir det Invisible War^^

Gör det inte... spela/spela om originalet istället och glöm bort Invisible War. Verkligen inte värt ens tid.

Vad är det som är så dåligt med Invisible War då?

Det är faktiskt ingen överdrift att säga "allt". Tekniskt sätt är det ett fruktansvärt spel, både vad gäller design val och buggar. Jag minns när jag försökte spela det på Xboxen så kom jag inte ens förbi den första ventilationstrumman man såg, antingen så fastnade man eller så trillade man igenom spelvärlden. PC versionen var väl lite bättre på den punkten men fortfarande långt ifrån bra.

Det hade även ynkligt små miljöer på grund av att spelet skulle kunna gå att köra på originala Xbox. Lägg sen till att gameplayet från ettan i princip är som bortblåst så är det rätt uppenbart varför man lika väl kan skippa IW.

Medlem
1
Skriv svar