Gameplay från Aliens: Colonial Marines

Medlem

Har sett sen tidigare men vill haaaaaaaaaa!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Givet inköp!

Medlem
Inaktiv

Kommer lätt att skaffas.
Dock är det lite tråkigt att det var samma gameplay i denna trailer som det var i denna från september:
http://www.youtube.com/watch?v=rBIpUEjFFHA


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem
Skrivet av ohGr:

Aliens 2 var ju bäst när den kom, men det här kan ju aldrig bli bra...

"Riktiga" Alien - Den åttonde Passageraren (I rymden kan ingen höra dig skrika, 1:a filmen 1979) är egentligen mer åt skräckfilmshållet. Krypande känsla, man kommer inte undan på ett rymdskepp... Ridley Scott tänkte sig den riktningen. Sedan gjorde James Cameron 2:an som en action-rulle. Det är den som heter Aliens (1986). Sedan ytterligare en action-variant: Alien 3 (1992). Slutligen Alien Resurrection 1997 med lite action + en alien-jakt genom ett rymdskepp.
Jag tycker Hans Rudolf Giger borde få creds för att ha designat huvudfiguren Alien! Vad vore skräck-action utan honom? 50-talsgubbar i gummidräkter...

Medlem

Vart var de gameplay? Såg inget mer än film sekvenser,


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Hammond:

Jag tycker Hans Rudolf Giger borde få creds för att ha designat huvudfiguren Alien! Vad vore skräck-action utan honom? 50-talsgubbar i gummidräkter...

Inte bara den första proto Alien figuren. Han designade också det krashade rymdskeppet. Sedan har han varit inblandad i princip alla filmerna efter det med design, speciellt 3:an.. men Fincher droppade hans förslag utan att betala honom. Det finns också en Alien bar i Gruyere, CH (som har samma skelettuppbyggnad som insidan på det krashade rymdskeppet.)


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar