trött på alla spel, vad ska man göra istället ?

Inaktiv
trött på alla spel, vad ska man göra istället ?

ska gubbsjukt kolla på japanska brudar som dansar istället? tills jag blir 70?
Vad kan man göra istället.. jag har inget liv .. kanske göra ngt åt min lägenhet som kan få vilket crackhouse somhelst att se välstädat ut ..
stänger av datorn nu tills jag ska betala räkningar nästa gång........
*gone*

Medlem

Det är bra att komma ut lite ibland också, kanske skaffa sig en till hobby du kan dela med människor. Lära sig spela ett instrument kanske?

Medlem

Och vad fan hände med mitt svar?! Jag postade, och så blev det helt tomt!

Medlem

Varmare väder nalkas. Varför inte ta upp någon utomhussport/aktivitet? Golf, tennis, fiske... Bara lära sig något nytt och se om det är kul? stor sannolikhet att du inte bara hittar en ny hobby, utan även träffar nya människor.


signatur

Imperator

Medlem

Känner igen det där. Något som fungerade för mig, är som en del i tråden redan har nämnt... hitta en hobby och dela den gemenskapen tillsammans med andra människor. Själv läste jag sommarkurser om jag inte fått tag i något sommarjobb och träffade på så vis nya människor. Bara du börjar fundera kommer du säkert på passande alternativ!

Lycka till!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Gå ut och försök skaffa en riktigtjej?


signatur

<3

Medlem
Medlem

börja på gym

Medlem

mycket porr å sova. Allt en man behöver


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Finns så sjukt mycket mer saker att göra än att spela dator har jag märkt på senaste. Gillar allt med goa tjejer inblandat. Typ dansa salsa. sällan konkurrens från andra killar heller

Medlem
Skrivet av Affe1:

Finns så sjukt mycket mer saker att göra än att spela dator har jag märkt på senaste. Gillar allt med goa tjejer inblandat. Typ dansa salsa. sällan konkurrens från andra killar heller

Det är väll för att dansa salsa e lite "gay" å killar undviker det? å tjejer älskar att ha gay kompisar?

Men vad vet jag ;P


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Affe1:

Finns så sjukt mycket mer saker att göra än att spela dator har jag märkt på senaste. Gillar allt med goa tjejer inblandat. Typ dansa salsa. sällan konkurrens från andra killar heller

Det är väll för att dansa salsa e lite "gay" å killar undviker det? å tjejer älskar att ha gay kompisar?

Men vad vet jag ;P

Ingenting, uppenbarligen. En kille som kan dansa (hoppa runt som en apa hög på crack som folk gör på klubbarna räknas inte) är en brudmagnet. Kan man dansa salsa och liknande latinarmerikanska danser så öppnar man upp för ännu en världsdels tjejer som blir intresserade av dig.

Innan killar fattar detta kommer ett fåtal av oss ro hem storkovan, det var så jag fick min heta mexikanska fru


signatur

I drank what?

Medlem

vad säger tösen egentligen vid 0:51?

Köp en longboard!

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Affe1:

Finns så sjukt mycket mer saker att göra än att spela dator har jag märkt på senaste. Gillar allt med goa tjejer inblandat. Typ dansa salsa. sällan konkurrens från andra killar heller

Det är väll för att dansa salsa e lite "gay" å killar undviker det? å tjejer älskar att ha gay kompisar?

Men vad vet jag ;P

Word.
Nej men för att återgå till topic. Att spela ett instrument är något som jag älskar att bedriva tiden med. Skinnflöjt är något av en favorit.

1
Skriv svar