John Romero fokuserar på pc med sitt nya FPS

Ish
Medlem

Romeo must program..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

No offence men han ser ut som en efterbliven indiandvärg med tuttar xD

Medlem

Romero har redan skapat det ultimata FPS-liret till PC, i alla fall vad avser multiplayer. Det stavas Quake 1.

Medlem
Skrivet av johntis:

No offence men han ser ut som en efterbliven indiandvärg med tuttar xD

No offense, men du är en idiot. (Det är väl så man ska använda uttrycket? Förolämpa och sedan säga "alltså, jag menade inget!")


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av johntis:

No offence men han ser ut som en efterbliven indiandvärg med tuttar xD

No offense, men du är en idiot. (Det är väl så man ska använda uttrycket? Förolämpa och sedan säga "alltså, jag menade inget!")

Okej så jag är en idiot för att jag får ett första intryck av en bild (det är det jag menar med no offence)? Fast jag antar att ditt första intryck var idiot så no offence taken.

Medlem
Skrivet av KarateKurt:
Skrivet av Ellakk:

Håller tummarna för att spelet blir pc-eklusivt.

Blir det lika bra som Daikatana då får pc fansen gärna behålla skiten själva.

precis min tanke=) det får gärna bli pc exklusivt även om det blir bra, har alldeles för många AAA-titlar att lira ikapp på ps3an=)


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Han behöver inte göra det "ultimata spelet" han behöver bara göra ett väldigt bra spel å sen förtsätta göra så... många som vill tebax in i spelindustrin siktar å bli allra bäst igen på en gång... å så går det som det gör i vissa fall och faller pladask ... mao gör ett jäkla bra spel å folk blir glada å vill ha mer!

Medlem

Han trollar.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv
Skrivet av Xerial:

Romero har redan skapat det ultimata FPS-liret till PC, i alla fall vad avser multiplayer. Det stavas Quake 1.

Tror nog John Carmack och övriga i ID software hade en stor del i Quake 1 också,
Daikatana bevisar ju att Romero kan inte göra spel på egen hand.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

123
Skriv svar