Gratis flerspelar-DLC till Mass Effect 3 nästa vecka

Robot
Gratis flerspelar-DLC till Mass Effect 3 nästa vecka

Resurgence-paketet innehåller två nya kartor, nya upplåsbara vapen och fler spelbara karaktärer.

#mass-effect-3, #electronic-arts


Medlem
Gratis flerspelar-DLC till Mass Effect 3 nästa vecka

Nice, väntat på lite uppdaterade mappar. Grymt spel

Medlem

Gratis, kanske för att säga förlåt?
WORKS FOR ME!


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Jag misstänker ett skrivfel i texten, det står gratis och Electronics Arts (EA), i en och samma mening.

Medlem

Ser fram emot detta. De gamla kartorna börjar bli lite tråkiga..

Medlem

Gör riktiga slut istället, som det utlovades från början...


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

Gör riktiga slut istället, som det utlovades från början...

Även om "nya slut" inte är något som jag tycker är nödvändigt så håller man ju redan på med att utveckla dem. Mycket tacksam för mer innehåll, speciellt gratis sådant.

MrX
Medlem

Trevligt med nya banor att lira på, jag har dock fortfarande inte fått tillbaka varken mina extra bioware points jag hade investerat i mp eller alla vapnen och karaktärerna som buggade bort sig efter några timmar spelandes =*(***

Medlem

Gratis! A little faith in EA is restored. Ser fram emot att kunna spela som Geth

Medlem

Ser vi fram emot!

Medlem

Nog för att jag hatar att leka cyniker, men man kan ju fundera på hur gratis det här tillägget hade varit om det inte funnits mikrotransaktioner i spelet.

Skrivet av Höglund:

Nog för att jag hatar att leka cyniker, men man kan ju fundera på hur gratis det här tillägget hade varit om det inte funnits mikrotransaktioner i spelet.

Jag är också cyniker som dig, tänkte precis samma sak. Good will + fler spelare med gratis tillägg (fler spelare = fler mikrotransaktions), eller mer pengar direkt genom att ta betalt för DLC, fast få färre spelare och färre mikrotransaktions, typ.

Själv dog mitt intresse för MP delen rätt snabbt, då man väl klarat av det några rundor så är det bara tråkiga upprepningar för att låsa upp fler saker för att kunna.. uhm, fortsätta upprepa alla tråkiga upprepningar igen? Däremot blev jag positivt överraskad av MP delen, var roligare än jag trott det skulle vara tills man klarat det några varv. Gratis DLC grejjen är väl nåt jag kommer testa en kväll, klara det och sedan glömma bort.

Men men, gratis är väl alltid gott, och företagen måste ju få in pengar på nåt sätt.

Medlem

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av Scream112:

Jag misstänker ett skrivfel i texten, det står gratis och Electronics Arts (EA), i en och samma mening.

Haha! Tänkte precis samma sak!

Medlem
Skrivet av Höglund:

Nog för att jag hatar att leka cyniker, men man kan ju fundera på hur gratis det här tillägget hade varit om det inte funnits mikrotransaktioner i spelet.

Ja o de e ju skitbra att det finns så de har möjlighet att ge oss några nya banor och så. Så vad är problemet?

Härligt med lite nyheter till MPn kommer bli skoj o leka med lite nya vapen och färdigheter. Alltid skojs med mer!

Medlem

Är multiplayer bra äns i ME3?

Medlem
Skrivet av Intuiz:

Är multiplayer bra äns i ME3?

Riktigt bra enligt mig, testa om du kan.

Medlem

Woho, nu äre fest!

Medlem

Kallas patch/uppdatering, och det förändrar ingenting.

KoP
Medlem
Skrivet av raefzm88:

Kallas patch/uppdatering, och det förändrar ingenting.

Patch = Omplåstring
DLC = Neddladdningbart innehåll

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av raefzm88:

Kallas patch/uppdatering, och det förändrar ingenting.

Patch = Omplåstring
DLC = Neddladdningbart innehåll

Nja, patch behöver nödvändigtvis inte bara vara omplåstring. Det är isf bugfix patch/update. Kan mycket väl finnas content patch.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Kallas patch/uppdatering, och det förändrar ingenting.

Här kan du läsa om va du fick idag: [http://blog.bioware.com/2012/04/06/4270/]

Medlem
Skrivet av Zarte:
Skrivet av raefzm88:

Kallas patch/uppdatering, och det förändrar ingenting.

Här kan du läsa om va du fick idag: [http://blog.bioware.com/2012/04/06/4270/]

Syftade mer på att det förändrar ingenting i den mening att folket fortfarande kommer att vara förbannade på ea.

1
Skriv svar