PSN-toppen – Journey skördar nya framgångar

Robot
PSN-toppen – Journey skördar nya framgångar

Det kritikerrosade äventyret var mars månads mest nedladdade spel via Playstation Network, avslöjar Sony.

#journey, #sony


Medlem
PSN-toppen – Journey skördar nya framgångar

Ja spelet var ju helt klart annorlunda :/


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Jag köpte det igår, och det är alldeles underbart! Träffade en annan spelare i början och vi hängde ihop och upptäckte tillsammans genom i stort sett hela spelet

CTI
Medlem

Så skönt att få spela något som bryter mallen för hur ett spel ska se ut och spela.

Sen att Journey inte är för alla gamers, men fasen det är bra


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag köpte det igår, och det är alldeles underbart! Träffade en annan spelare i början och vi hängde ihop och upptäckte tillsammans genom i stort sett hela spelet

Samma här


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

KoP
Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag köpte det igår, och det är alldeles underbart! Träffade en annan spelare i början och vi hängde ihop och upptäckte tillsammans genom i stort sett hela spelet

Är du säker på att du spelade med samma person hela spelet igenom? Trodde jag gjorde det också men i sluttexterna så listas alla man spelat med och jag hade lirat med 9 olika personer. Hade bara inte märkt det då jag troligvis hade introducerats/stött på nya personer vid övergångarna emellan banorna. Hade möjligtvis otur och stötte på en massa personer som bailade ur. :/

Ska spela det igen och se om resultatet blir likadant.

Inaktiv

Har också inhandlat spelet. Men är det verkligen en så stor bedrift att toppa försäljningslistan? IMO är det mesta skit på PSN och svindyrt. Fast då är jag iof inte riktigt någon konsollspelare eller DLC-älskare...

1
Skriv svar