Action-klassikern Max Payne släpps till Ios, Android

Robot
Action-klassikern Max Payne släpps till Ios, Android

Det spelar ingen roll vad du går och bär på i fickan – Max Payne Mobile format-trakasserar icke!

#max-payne, #max-payne-mobile, #rockstar, #max-payne-3


Medlem
Action-klassikern Max Payne släpps till Ios, Android

Fränt! Max Payne ligger högt på min lista

Medlem

Antar att priset kommer att bli som GTA 3 på iOS: 38kr. Ifall någon undrar.

Medlem
Medlem

Eh... FPS? Vilken skribent... Sebastian, kolla upp de stora speltitlarna innan du postar något om dem. <___<
Men i vilket fall, trevligt att se detta spelet på smartphones. Blir nog något att skaffa till Xperia S när jag skaffat den. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

>FPS


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Eff-Pee-Ess you say?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Lugn och fin, Sebastian kanske har haft en tung helg, alla gör vi misstag.

Haha, fint hjärnsläpp där av mig. Fixat, tack ni som påpekade!

Medlem

Alla säger att det är den bärbara marknaden som är framtiden, allt jag ser är gamla stortitlar som släpps på nytt...

Medlem

Blir nog väldigt klumpigt att köra styrning och skjuta på en pekskärm.. det funkar ej bra på liknande spel

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Haha, fint hjärnsläpp där av mig. Fixat, tack ni som påpekade!

Åhh, jag som just börjat plocka fram högafflarna och facklorna ur boden. :\

Visst, det är jättekul att spel släpps till flera plattformar, jag kan självklart inte se något negativt med det men finns det en efterfrågan? Spelar folk verkligen FPS/tredjepersons-pangare och liknande på pekmobiler..? Det är en helt uppriktig fråga från min sida. Spelet släpptes 2001 och förtjänar en anständig kontrollmetod, inte något som är den _sämsta_ kontrollmetoden för spel någonsin. Det här är en klar utveckling bakåt.

Skrivet av asdfg:
Skrivet av Sebastian Lind:

Haha, fint hjärnsläpp där av mig. Fixat, tack ni som påpekade!

Åhh, jag som just börjat plocka fram högafflarna och facklorna ur boden. :\

Ledsen att jag förstörde din chans att få rage:a lite.

Medlem
Skrivet av sparriskrigaren:

Visst, det är jättekul att spel släpps till flera plattformar, jag kan självklart inte se något negativt med det men finns det en efterfrågan? Spelar folk verkligen FPS/tredjepersons-pangare och liknande på pekmobiler..? Det är en helt uppriktig fråga från min sida. Spelet släpptes 2001 och förtjänar en anständig kontrollmetod, inte något som är den _sämsta_ kontrollmetoden för spel någonsin. Det här är en klar utveckling bakåt.

Med touch gärnssnittet? urk^2, Med en ps3 handkontroll ansluten via bluetooth på min android tablet? hell yes.

S_Z
Medlem
Skrivet av Jozo:

Alla säger att det är den bärbara marknaden som är framtiden, allt jag ser är gamla stortitlar som släpps på nytt...

Det kanske beror på att du inte följer denna marknad speciellt noga och att sidor som FZ oftast bara skriver om just gamla klassiker (GTA, Baldurs Gate och Max Payne)? Det finns gott om bra nyproducerade titlar som är utvecklade för touchscreen.

Skrivet av sparriskrigaren:

Visst, det är jättekul att spel släpps till flera plattformar, jag kan självklart inte se något negativt med det men finns det en efterfrågan? Spelar folk verkligen FPS/tredjepersons-pangare och liknande på pekmobiler..? Det är en helt uppriktig fråga från min sida. Spelet släpptes 2001 och förtjänar en anständig kontrollmetod, inte något som är den _sämsta_ kontrollmetoden för spel någonsin. Det här är en klar utveckling bakåt.

Ja, det finns det. Det är jag ett levande bevis för Har inga problem med touchkontroller (även om fysiska alltid är att föredra). Har spelat igenom en massa 1st/3rd-person shooters på min iPad/iPhone. Spelar mer på dessa än på min PS3/PC/Mac.

Medlem

Max Payne i fickan! Tjosan och lysande. Det här kommer att förgylla tågresorna till och från jobb.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Tur att min nya Samsung Galaxy S2 kommer på posten imorgon, den lär ju klara av det

Nej tack... Det funkar bra på PC.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nej tack... Det funkar bra på PC.

Det gör förhoppningsvis din webbläsare också...

Medlem
Medlem
Skrivet av johntis:

Inte wp7?

Synd synd för WP7 är ju king men även lite bortglömt.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

22 spänn, helt ok!


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

1
Skriv svar