Mass Effect 3:s gratis-DLC filmat

Robot
Mass Effect 3:s gratis-DLC filmat

Resurgence-paketet släpps nästa vecka – nu bjuder FZ på film från flerspelarfesten!

#mass-effect-3, #bioware


Medlem
Mass Effect 3:s gratis-DLC filmat

Gratis är gott. Någon som vet mer om de andra dlc'et?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

det andra är också gratis om du menar extended cut

Medlem

Man måste ändå låsa upp saker genom deras Booster Pack-system... som erbjuder en och lockar en till att spendera riktiga pengar så 100% välgörenhet är det inte. Men ser väldigt mycket fram emot detta, har verkligen kommit in i multiplayer-delen.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Man måste ändå låsa upp saker genom deras Booster Pack-system... som erbjuder en och lockar en till att spendera riktiga pengar så 100% välgörenhet är det inte. Men ser väldigt mycket fram emot detta, har verkligen kommit in i multiplayer-delen.

jo fast om alla skulle ha alla vapen och uppgraderingar från början känns det lite...ja, lite meningslöst på nåt sätt. Jag gillar systemet att man låser upp vapen med credits men alla gör ju inte det, därför finns det ju så att man kan köpa med bioware points

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Man måste ändå låsa upp saker genom deras Booster Pack-system... som erbjuder en och lockar en till att spendera riktiga pengar så 100% välgörenhet är det inte. Men ser väldigt mycket fram emot detta, har verkligen kommit in i multiplayer-delen.

Ja de erbjuder möjligheten att köpa för riktiga pengar men det är ju egentligen inget konstigt eller ovanligt med det. Särskilt inte eftersom det är relativt onödigt då det är hyfsat simpelt att skrapa ihop pengarna ändå även i randomgrupper. Jag är n7 420 (eller nå sådant) har inte köpt ett jota med riktiga pengar och har låst upp det mesta (definitivt allt jag vill ha iaf). Som sagt kan säkert vara lockande för vissa att köpa lite för riktiga pengar men i ME3 ser jag inte det direkt som något problem då man inte betalar för saker som gör att man blir mycket bättre än alla andra. Vid n7 100 bör man ha en bra grund equipment å toons att stå på iaf utan riktiga pengar

Me3 är ju inte direkt hardcore men det märks endå ganska tydligt att sakerna inte gör än direkt bättre då personer n7 20 och lägre med massa prylar tenderar att suga iaf

1
Skriv svar