BF3: HeXagon e-Sports Public n00bs söker medlemmar

Medlem
BF3: HeXagon e-Sports Public n00bs söker medlemmar

Då var det dags att söka spelare till HeXagon e-Sports. Denna gång är det dock inte tävlingslagen som behöver fyllas på utan nu ska det rekryteras spelare till våran "nystartade" BF3 Public Noobs del i HeX.
Vad är då Public Noobs för nåt? Ja, det säger sig lite själv. De som inte vill/kan vara aktiv i ett tävlingslag men ändå vill köra teamplay på public servrar. Vad är inte då bättre än att gå med i en organisation där det finns folk att lira med.
Man går in som tryout i några veckor så man testar och märker om man passar in.

Vad är det för folk vi letar efter då?

* Minst 20 år och har en mogen attityd
* Trevlig och glad person. Vill absolut inte ha in folk som gnäller, skriker eller skryter en massa.
* Vara aktiv och spela åtminstone 1 gång i veckan.
* Sunt förnuft

Det är lite som en trestegsraket inom HeX BF3.
Först har vi Public Noobs där man spelar för att ha kul och lära upp sig i sitt teamplay.
Sen kommer Academy där man kan gå in och börja lira matcher men inte satsa lika mycket tid som "Pro-laget" gör.
Har man sen de rätta kvaliteerna och tiden så är det "Pro-laget" som gäller.
En trestagsraket som funkar riktigt bra.

Vi anordnar även HeXaLAN och Battlefield Gathering en till två gånger per år. Där träffs vi och boundar oss.

Plattformen är givetvis PC.
Hör av dig till undertecknad för att diskutera eventuellt medlemskap.

Lite om HeXagon e-Sports;
Bildades av utbrytare från staRS* gaming 27 augusti 2004 och har representerats i följande spel under åren;

* Joint Operations - Typhoon Rising
* Counter-Strike
* Call of Duty
* Call of Duty - United Offensive
* Day of Defeat Source
* Call of Duty 2
* Quake Wars
* GTR 2
* Brothers in Arms - Earned in blood
* Battlefield 2
* Call of Duty 4 - Modern Warfare
* Counter-Strike Source
* Call of Duty - Modern Warfare 2
* Call of Duty - Black Ops
* Battlefield 3

Vi har 1st 32 players publicservrar där vi kör diverse spelsätt.

Guld, silver och brons genom åren;

* 1:a Clanbase Summercup Call of Duty - United Offensive (1:a Europa)
* 1:a Biaworld.com Brothers in Arms - Earned in Blood (1:a Europa)
* 1:a Up-north Div 3 Battlefield 2
* 3:a Battlefield Nordic League Season 1 Division 2 (Battlefield 3 Pro)
* 2:a Battlefield Nordic League Season 1 Division 3 (Battlefield 3 Academy)

Hemsida:HeXagon e-Sports hemsida
IRC: #hex-esports.net@quakenet
Antal medlemmar: 35


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Ingen som är intresserad av att lira ihop istället för att panga ensam?


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Jag är helt klart intresserad börjar bli lite tröttsamt att ensamvarga för att mina kamrater har för risiga datorer!

Medlem

Vi söker fortfarande spelare så vill du lira organiserat på en lättsam nivå så är vi ett bra alternativ.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem
Skrivet av krukan6:

Ingen som är intresserad av att lira ihop istället för att panga ensam?

\o

Medlem

\o?


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem
Skrivet av krukan6:

\o?

Jag sträcker upp handen för jag pangar ogärna ensam.:)

Medlem

Gå in på www.hex-esports.net och regga dig så skickar du mig ett PM där så ska vi se vad vi kan göra.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

1
Skriv svar