The Witcher: Enhanced Edition - Hjälp! - Spoilers -

Medlem
The Witcher: Enhanced Edition - Hjälp! - Spoilers -

Som titeln lyder köpte jag The Witcher i helgen. Jag har kommit till chapter 3 och jag är på ett updrag som heter "TheUnforgiven". Jag ska söka hjälp från antingen Yaewinn eller SiegfriedVelerad nekat mig. Jag vet var Yaewinn är men jag vill ha tag i Siegfried och jag har inte den blekaste vart han är. Det knepiga är att det inte går att sätta på någon quest tracker. Har letat igenom hela Trade och Temple district. Har sökt på google men hittar inga direkta svar på min fråga.

Så om någon vet, snälla hjälp mig

Medlem

Är han inte i närheten av Order of the Flaming Rose klostret i Temple district (mittemot slummen typ)? Han brukar ju stå där i närheten av en stor port. Glöm inte att kolla både natt och dagtid om han är där.

Medlem
Skrivet av Aevir:

Är han inte i närheten av Order of the Flaming Rose klostret i Temple district (mittemot slummen typ)? Han brukar ju stå där i närheten av en stor port. Glöm inte att kolla både natt och dagtid om han är där.

Tack för tipset, ska kolla upp det !

Medlem

Han stod utanför klostret ! Dagtid, jag måste sprungit förbi där nattetid hela tiden..

Medlem
Skrivet av zn0r:

Han stod utanför klostret ! Dagtid, jag måste sprungit förbi där nattetid hela tiden..

Haha känner igen mig! Var inte så länge sedan jag spelade the Witcher men hade allt en del problem med att hitta vissa NPCs eftersom de inte alltid var tillgänliga dygnet runt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar