Epic slipar på ny PC-exklusiv titel

Robot
Epic slipar på ny PC-exklusiv titel

Är det måhända ett nytt Unreal Tournament, eller varför inte en free-to-play-upplevelse?

#epic-games


Medlem
Epic slipar på ny PC-exklusiv titel

Nytt UT vore finfint!

Medlem

Hoppas det är Unreal tournament men det är säkert ett skit spel som allt annat som släpps.

Medlem

UT2k3 2, skulle vara fint


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Skulle heller inte ha nåt emot ett nytt UT

Medlem

Nyhetstorka? Att Epic kanske håller på med ett nytt PC spel...suck. Borde väl finnas något mer spännande att rapportera om i tv/data-spelsvärlden?

Medlem
Skrivet av xeff:

Hoppas det är Unreal tournament men det är säkert ett skit spel som allt annat som släpps.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Ett nytt UT hade faktiskt vart fint

Medlem
Skrivet av IceMan:

UT2k3 2, skulle vara fint

Nja ett UT2k4 2 hade varit bättre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

YEEEEEEEEAH!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D UT FOREVER! Hade bara lust

Medlem

Ingen som är sugen på en vanligt Unreal spel? Har själv goda minnen av gamla Unreal och Unreal 2. Så jag skulle inte ha något emot en 3:a där

Medlem

Konsoler är på det utdöende


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:

Konsoler är på det utdöende

Verkligen inte. Spelkonsoler är det som stått sig genom de decennier som spelindustrin existerat.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Inget nytt unreal tournament. Hade dock varit trevligt med ett Unreal :), både 1:an och 2:an är riktigt roliga ^_^ o lite halvläskiga.
Puss

Medlem

Ett förnyat första Unreal eller ett Unreal 3 med första Unreal´s story skulle vara guld. Ett av de bästa spelen faktiskt.

Medlem

Ett SP spel förhoppningsvis.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag kom just på att Epic har ju varit sämst sedan UT2004 - så man förväntar sig förresten inget bra alls.

De skulle kunna ge oss ett riktigt Painkiller 2, inte den där Bulletstorm skiten de fick PCF att göra.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Trevligt. Vi får alla hjälpa till att stödja annars kommer det bli mer och mer sällan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

UNREAL TOURNAMENT PLS O.O

Medlem

PC är framtiden! Med tjänster som steam och origin blir det lättare att ha kontroll över sina pc-spel. Sen börjar utvecklarna förstå att alla inte har de bästa datorerna så de sparar ibland på grafiken tex. Starcraft är ett exempel

D.K
Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Phobo:

Konsoler är på det utdöende

Verkligen inte. Spelkonsoler är det som stått sig genom de decennier som spelindustrin existerat.

Frågan är vilken konsol som stått sig i decennier och som det fortfarande utvecklas spel till i större skala.

Medlem

Det måste vara Unreal 3 Minns ni när Epic lade ut en unreal bild med texten "Its unreal and its almost here" på sin hemsida?

U3 eller remake på originalet tror och hoppas jag på


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det lär säkert vara ett F2p med mikrotransaktioner... Allt som släpps till PC nuförtiden verkar vara det.

Inaktiv
Skrivet av Phobo:

Konsoler är på det utdöende

Det sa man i början på 90-talet också när så gott som varje hem hade möjlighet att köpa en PC. Nu sitter vi här 2012 och konsoler är större än någonsin. Härligt, inte sant?

Inaktiv

Klaga inte så förbannat mycket nu när det kan vara ett fett spel på gång utan konsollskador

Medlem

Låt mig gissa... "Och det kommer vara... FREE 2 PLAY!!" .................................... jippie.. Men visst, man kan ju alltid hålla tummarna för ett UT99 2 eller nåt

Medlem

Skit i Unreal Tournament, jag vill ha ett riktigt bra nytt Unreal. Finns gott om hjärndöda MP-spel där man bara kastar ihop lite banor och vapen, jag vill ha en bra och djup story istället.

Medlem

ah kom igen fz ett tipstack skulle ju vara snällt iaf, skrev ju om detta till er för 3 dagar sen.


signatur

God is dead

Medlem

Nytt Unreal vore ännu bättre än UT. Inte ett Free-to-play bara, tack!

dmn
Medlem
Skrivet av Angust:

ah kom igen fz ett tipstack skulle ju vara snällt iaf, skrev ju om detta till er för 3 dagar sen.

sluta böla, det är ingen som bryr sig om tipstack hit och dit.

12
Skriv svar