Epic slipar på ny PC-exklusiv titel

Medlem

Skulle inte ha något emot ett riktigt GODLIKE fps, där man kan springa runt och vara WICKED SICK med sina HEEEAAADSHOTS!

Medlem

En remake av det första hade ju varit guld!


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem

Lär väl utan tvekan vara något Unreal

Medlem

De säger att de jobbar på en exklusiv titel och folk vill ha remakes eller uppföljare? Varför inte något nytt och ändå hålla den där häftiga känslan?

Medlem

Ett nytt ut vore såå trevligt. F2P nej tack inte alls. Varför inte? Det håller inte F2P är skit.

Men ett nytt ut vore ett ljus i mörkret

Medlem

Vill fan ha ett nytt UT, har sån konstig lust att hoppa och skjuta hela tiden.

Medlem

UT 4 samtidigt som de släpper Unreal Engine 4 och en ny UDK till den? Ja tack!

Medlem

Jag ser hellre fram emot ett nytt Unreal Tournament spel, än något halvkasst Pay2win spel

Medlem

Ja tack, snälla ge oss ett nytt FPS som inte är "gömma sig bakom ett hörn 100m bort för att vinna"-FPS. Go UT!

Medlem

Ett Unreal 3.
2:an Sög.

Men om de kunde göra ett Unreal 3 fast i en mer öppen värld för att inte göra det till ännu en i mängden korridorsshooter, skulle jag vara riktigt glad. Nu tror jag verkligen inte att det är så, men man kan ju alltid hoppas.

Annars hade ju ett nytt UT varit trevligt kanske.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

UT99 2 tack.
Eller något annat snabbt pangpang-spel i första person utan en massa tråkiga "unlocks". Allt skall vara tillgängligt för alla. Sedan kan jag bara hoppas på att det inte blir något "DLC-quest" så att säga.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Jag vill inte hoppas för mycket, för jag skulle faktiskt inte bli förvånad om det blir något rushat f2p tjafs. Men kan ju hoppas på ett nytt FPS, dock tror jag dom skulle släppa ett nytt Unreal eller Unreal Tournament som multiplatforms spel för alla dom stora konsollerna och PC.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av IceMan:

UT2k3 2, skulle vara fint

Nja ett UT2k4 2 hade varit bättre.

UT2k3 e roligare pga allt hoppande, som de tyvärr tog bort i UT2k4, troligen för att barn med lite tålamod blev överkörda


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Phobo:

Konsoler är på det utdöende

Verkligen inte. Spelkonsoler är det som stått sig genom de decennier som spelindustrin existerat.

Det var tråkigt att höra.

12
Skriv svar