Se animationer från Stalker 2

Robot
Se animationer från Stalker 2

En före detta anställd på GSC Game World har laddat upp en film där du kan se hur de kommande kärnkraftsolyckekrigarna rör och för sig.

#stalker-2, #gsc-game-world


Inaktiv
Se animationer från Stalker 2

Såg väl sådär ut, om jag ska vara ärlig. Grafiskt går ju inte att säga något om i det här stadiet antar jag, men animationerna känns väldigt statiska, ser inte särskilt smidigt eller följsamt ut. Är dock fortfarande sjukt sugen på spelet, oavsett om det har bra animationer eller ej.


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem

Riktigt bra flyt i animeringarna, sjukt mycket bättre än tidigare.. Ser fram emot.


signatur
Medlem

Gör mig sjukt sugen på att spela igenom dem gamla spelen.

Inaktiv
Skrivet av spetnaz3745:

Gör mig sjukt sugen på att spela igenom dem gamla spelen.

De.

Men annars håller jag med!

Inaktiv

det är sällan man ser animationer med sånt flyt i spel .. det här verkar va 3dstudio eller ngt, frågan är om spelmotorn kan hantera det också.

Medlem

That feel när man springer in i ett kloakrör för att komma undan en blow out och man hör att man inte är den ända som står i mörkret och lurar.

Ser ordentligt fram emot detta lir och hoppas framtiden fortsätter att se ljus ut för de som fortsätter med spelet.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Jävligt bra! Längtar tills de släpps!

Inaktiv

Ser fantastiskt ut

Medlem

Såg galet bra ut för alpha-animationer. Speciellt Bloodsuckern var helt otrolig, speciellt modellen!

För alla sugna på att spela om spelen;
[http://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009/]
[http://www.moddb.com/mods/clear-sky-complete]
[http://www.moddb.com/mods/call-of-pripyat-complete]

Now get out of here, Stalker!

Medlem

Ser verkligen fram emot detta, man har blivit så kräsen det sista gällande spelens innehåll att mycket idag snarare är ett tekniskt intresse. Dock kan jag fortfarande spela STALKER-spelen i lugn och ro utan att behöva känna något behov av att "bli klar" med spelet. Atmosfären och känslan av en levande och spännande värld gör spelet till en vinnare.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Ser bra ut. Underbart när vi får lite information om spelet överhuvudtaget


signatur

Imperator

Medlem

Det mest intressanta för mig var ju bössorna! Verkar ju finnas betydligt mer leksaker till de nu än förr.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Monstret påminner lite om Techno Viking: http://www.youtube.com/watch?v=VudJpH-ytH4

Medlem

Monstret är dock inget nytt, utan har funnits med i de tidigare. Bloodsucker!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Hej stelt.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Trevligt, ser ut som att kängorna har blivit mindre. Ser inte ut som båtar på fötterna längre, det gillas.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Som inbitet S.T.A.L.K.E.R.-fan tycker jag inte att det ser så speciellt ut.
Å andra sidan kan man inte döma ett spel efter en 2 minuter lång video som visar animationer.
Jag har för mig att jag hört att spelet ska ha en ny motor och det är det största orosmolnet för mig.

Medlem

Det sista jag läste är att motorn är en vidarebyggnad på den tidiga, så jag tror att det nog faktiskt bara blir bättre.

Men ack så man längtar!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Visst för att vara aplha är det väl helt okej, men tycker ändå det ser statiskt ut. Inte det här "flytet" som folk verkar prata om.


signatur

Nämen!

1
Skriv svar