Hannah Graaf utmanar känd spelprofil i jippotävling

Robot
Hannah Graaf utmanar känd spelprofil i jippotävling

Bloggaren och trebarnsmamman Hannah Graaf har utmanat en av Sveriges största spelprofiler i en Kinect-showdown.

#microsoft, #kinect-star-wars, #kinect-sports-season-two, #kinect-rush-a-disney-pixar-adventure


Medlem
Hannah Graaf utmanar känd spelprofil i jippotävling

Vem fan är Tejbz?

Medlem

ok...


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det intressanta är inte vad, när eller var de skall spela, utan hur... eller nej, det är inte heller intressant föressten.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Va jag vet så tejbz typ någon som lirar Call of kiddies för visa filmer för alla kids hur man ska äga?
tror jag hörde något sånt

Medlem

Nyhetsvärdigt, FZ. Nyhetsvärdigt... Några fler PR-trick som ni vill promote:a?

Medlem

Graaf vet man vem det är, men den andra?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Tejbz är gammal youtube räv som började lägga ut FPS filmer när han spelar har jag för mig.. Han har ca 92 000 följare på Twitter. Så lite känd är han väl ändå. Håller på med en podcast oxå.. Men inget jag lyssnat på, på länge.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

lol, vem som kommer att vinna? Inte precis skill baserat och spela Kinect spel, kan gå hur som helst. Känns lite krystat detta måste vara nått pr trick som PaLi nämnde eller att dom försöker komma upp i rampljuset igen.

Medlem

Ni glömde berätta var man kan köpa Kinect och hur mycket det kostar, var väl ändå poängen med detta skamlöst genomskinliga reklamjippo?

Medlem

eh vem är det? lol

Medlem

Sa han "the queen of all milfs"?

Hur som helst så säger han ju själv att det är ett reklamjippo.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Han "Tääjps" var frän i håret


signatur

Jäh!

Medlem

Tejbz har i dagsläget Sveriges största youtube-kanal. Han lägger ut filmklipp där han lirar diverse FPS-spel, mest BF3, MW2 och MW3. Samtidigt så pratar han om olika saker som kretsar kring hans liv och som de flesta kan relatera till.

Jag tycker han är en störtskön kille och finner hans youtube-klipp väldigt underhållande!

Dock vet jag inte vad jag tycker om detta jippo med kinect... Ett väldigt dåligt försök att göra reklam för kinect må jag säga.


signatur

I want to play a game.

Ish
Medlem

Diggar att folk har röstat utan att EN person som skrivit svar har visat något som helst intresse. Lite som "cod suger" men ändå köper alla det tillsynes..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

En del kanske röstar för att kunna se resultatet utan att behöva trycka på "Visa resultat" varje gång de går in på sidan.

// edit

Vad man nu vill se det för, om man inte är intresserade. Men det är väl en såndär nyfiken-grej. Lite som AB, alla hatar skiten men läser den ändå för att se vad de skriver.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Så fort jag läste Kinect så insåg jag att det här inte var något vettigt Varför inte quake 3?

Medlem

Har inte hon tagit ut sina implantat? Då är det ju inte intressant längre.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Varför kan jag inte rösta på att båda vinner? All pr är bra pr osv...

Medlem

Precis, aldrig hört talas om nån Tejbz...största spelprofilen...ookej.


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Vem? kinect och tejbz kan stanna kvar i den fördummande döda tv-rutan, tack.

*Ugh, okej. Det här är inte min grej, jag känner väl bara en viss irritation att den har artikeln dök upp framför mina ögon och jag rår inte för det. Det är ett steg bakåt enligt mig.
Jag menar, dreamhack håller på att diskuteras att hållas i globen för i helvete. Då frågar jag direkt, vad är det här för spelprofil?

Främja det som främjas ska. kinect och tejbz främjar inte ett skit i långa loppet.

Medlem
Skrivet av sauna:

Precis, aldrig hört talas om nån Tejbz...största spelprofilen...ookej.

Säger det samma vem är "Tejbz" ?

Medlem

Tejbz? erm va?

Medlem

Jag stötte på Tejbz på youtube av en händelse, han kör (iaf senast jag kollade) videos från CoD: MW2 som han spelar på Xbox. Han försöker göra det bra men han engelska är så horribel att det bara failar.

Medlem

Tejbz vet man nog bara vem det är om man följer andras liv i deras bloggar än att leva sitt eget. Jag frågade inte "Vem är Tejbz?" för jag vill inte veta heller.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Who and who? Okej, Hanna Graaf vet jag men... Tejbz... lame...

Medlem

Börjar hon få dåligt med pengar / pr?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Loggade in på jobbet enbart för att säga; Vem fan är tejbz?.

Medlem

han har en liten roll i Ghost rider 2

Medlem

Ännu en anledning till varför min Xbox360 samlar damm sedan 2 år tillbaka

12
Skriv svar