Gå bärsärk i Torchlight 2

Robot
Gå bärsärk i Torchlight 2

Färskt gameplay-klipp visar upp vad Berserker-klassen klarar av. Det handlar mest om att slå och våldföra sig på saker. Vad är det för fel med att prata och dricka té?

#diablo, #torchlight-2


Medlem
Gå bärsärk i Torchlight 2

Blir detta och Diablo 3 ett tag framöver sen

Medlem

FZ. Glöm inte bort att nämna Path of exile. Går att köpa stängd beta nyckel för 10dollar. Fantastiskt bra spel. Glöm inte att det även kommer vara gratis när det är klart! Och inget pay2win heller!

Medlem

GotY2k12


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Ser mycket roligare ut än ettan! klart köp!

Medlem

Är det bara jag som tycker att det ser VÄLDIGT likt ut som D3? Dom första filmerna med barbarian och monk.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Blir en okej kopia på d3


signatur

Meep!

Medlem

Jag kommer köpa det här dag 1, jävligt synd att de inte kommer få ut det innan Diablo 3... tror D3 kommer suga upp en jävla massa potentiella spelare tyvärr. Det är fruktansvärt synd i och med att Det första, och säkerligen det andra, var ett fruktansvärt underhållande spel.

Medlem

Köpte ettan och gillar det skarpt än idag. Även om jag kommer hänga på låset när Diablo 3 släpps så är det här även ett första dagen köp för mig. *hype hype*


signatur

Spaceships Are Magic

Medlem
Skrivet av Phobo:

Blir en okej kopia på d3

Tveksamt. Rent grafiskt liknar detta ettan, som i sin tur kom för rätt många år sen.

Vi ska dessutom inte glömma att de som ligger bakom Torchlight är bröderna som utgjorde Blizzard North och skapade Diablo som hela serien är baserad på. Dessutom är det samma snubbe som gjort musiken till Torchlight som gjorde originalmusiken till Diablo, och som blivit så karakteristisk för genren.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:

FZ. Glöm inte bort att nämna Path of exile. Går att köpa stängd beta nyckel för 10dollar. Fantastiskt bra spel. Glöm inte att det även kommer vara gratis när det är klart! Och inget pay2win heller!

Håller med, undrar också varför ni på FZ inte skriver om PoE? Hittar bara 4 artiklar om detta grymma lir i erat arkiv.
Bara för att spelet inte är så känt så betyder de inte att de är dåligt..


signatur
Medlem

Jag köper spelet enbart för Matt Uelmen Skämt åt sido. Ser roligt ut även om allt är cartoon.

Medlem

Ser fram emot det här mer än Diablo 3, ser visserligen fram emot båda men jag föredrar den grafiska stilen i TL gentemot Diablos. Torchlight 1 kändes lite som Diablo 2.5 och om de fortsätter så kanske tvåan blir Diablo 3.5.

Medlem

Kommer detta ha multiplayer?

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:

FZ. Glöm inte bort att nämna Path of exile. Går att köpa stängd beta nyckel för 10dollar. Fantastiskt bra spel. Glöm inte att det även kommer vara gratis när det är klart! Och inget pay2win heller!

Jag har till och med använt deras tips-funktion för att tipsa dem om just detta faktum samma dag som det släpptes att man kunde köpa paket med betanycklar. Flera dagar sedan faktiskt, ännu ingen nyhet, antar det inte är det minsta intressant.... =/

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Luffarkaka:

FZ. Glöm inte bort att nämna Path of exile. Går att köpa stängd beta nyckel för 10dollar. Fantastiskt bra spel. Glöm inte att det även kommer vara gratis när det är klart! Och inget pay2win heller!

Jag har till och med använt deras tips-funktion för att tipsa dem om just detta faktum samma dag som det släpptes att man kunde köpa paket med betanycklar. Flera dagar sedan faktiskt, ännu ingen nyhet, antar det inte är det minsta intressant.... =/

Samma här.. men tydligen så var fanns det en massa andra vettiga nyheter att skriva om den 5april. Exempel att skryrim patchades till xbox360, eller att någon hade skapat Game of thrones världen i minecraft....


signatur
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Luffarkaka:

FZ. Glöm inte bort att nämna Path of exile. Går att köpa stängd beta nyckel för 10dollar. Fantastiskt bra spel. Glöm inte att det även kommer vara gratis när det är klart! Och inget pay2win heller!

Jag har till och med använt deras tips-funktion för att tipsa dem om just detta faktum samma dag som det släpptes att man kunde köpa paket med betanycklar. Flera dagar sedan faktiskt, ännu ingen nyhet, antar det inte är det minsta intressant.... =/

Samma här.. men tydligen så var fanns det en massa andra vettiga nyheter att skriva om den 5april. Exempel att skryrim patchades till xbox360, eller att någon hade skapat Game of thrones världen i minecraft....

Tjena!

Jag har bra koll på Path of Exile, och vi har som sagt skrivit om titeln ett antal gånger. Jag (och övriga nyhetsskribenter) går självklart igenom varenda ett av era tips-mail och PoE-tipset var på tapeten ett tag, men annat prioriterades helt enkelt högre. Jag förstår att det kan kännas som att ett visst spel "hamnar i skymundan" ibland när ni tipsar och inte får gehör, men i praktiken är det snarare så att vi på FZ måste balansera (och prioritera) så vansinnigt många spel samtidigt, och den balansgången är inte alltid helt lätt att ge alla titlar "rättvist" med utrymme (hur man nu definierar det, förövrigt).

Men det innebär inte att det inte finns någon anledning att sluta tipsa -- tvärtom! Jag kollar av tips-mailen hela dagarna och det är en viktig del i vilka nyheter som prioriteras. Men med tanke på mängden tips som trillar in varje dag så är det tyvärr omöjligt att göra alla nöjda, jämt. Fråga bara den killen som skickade in ca 47 Gran Turismo 5-tips i veckan i typ ett halvår innan spelet släpptes...

Hoppas att detta svaret åtminstone gav lite mer förståelse för hur vi på FZ-redax resonerar. Och tack för att ni skickar in tips, det uppskattas!

Medlem

Ser schysst ut!

Medlem

Torchlight 1 kändes lite begränsat men var helt klart värt 120 spänn eller vad jag nu betalade. Och de sa ju själva att de släppte ett "litet" spel för att få ihop pengar till att göra det riktiga spelet, dvs Torchlight II.

Synd att de inte kunde ha release i vintras som planerat. Att släppa detta i samma veva som Diablo 3 vore ju ett av historiens mest feltajmade spelsläpp någonsin tyvärr.

Medlem

ser precis ut som D3 visst det ser grymt ut men jag föredrar D3 istället

Diablo-liknande spel är visst inne Men detta såg mycket bättre ut än D3!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Luffarkaka:

FZ. Glöm inte bort att nämna Path of exile. Går att köpa stängd beta nyckel för 10dollar. Fantastiskt bra spel. Glöm inte att det även kommer vara gratis när det är klart! Och inget pay2win heller!

Jag har till och med använt deras tips-funktion för att tipsa dem om just detta faktum samma dag som det släpptes att man kunde köpa paket med betanycklar. Flera dagar sedan faktiskt, ännu ingen nyhet, antar det inte är det minsta intressant.... =/

Samma här.. men tydligen så var fanns det en massa andra vettiga nyheter att skriva om den 5april. Exempel att skryrim patchades till xbox360, eller att någon hade skapat Game of thrones världen i minecraft....

Tjena!

Jag har bra koll på Path of Exile, och vi har som sagt skrivit om titeln ett antal gånger. Jag (och övriga nyhetsskribenter) går självklart igenom varenda ett av era tips-mail och PoE-tipset var på tapeten ett tag, men annat prioriterades helt enkelt högre. Jag förstår att det kan kännas som att ett visst spel "hamnar i skymundan" ibland när ni tipsar och inte får gehör, men i praktiken är det snarare så att vi på FZ måste balansera (och prioritera) så vansinnigt många spel samtidigt, och den balansgången är inte alltid helt lätt att ge alla titlar "rättvist" med utrymme (hur man nu definierar det, förövrigt).

Men det innebär inte att det inte finns någon anledning att sluta tipsa -- tvärtom! Jag kollar av tips-mailen hela dagarna och det är en viktig del i vilka nyheter som prioriteras. Men med tanke på mängden tips som trillar in varje dag så är det tyvärr omöjligt att göra alla nöjda, jämt. Fråga bara den killen som skickade in ca 47 Gran Turismo 5-tips i veckan i typ ett halvår innan spelet släpptes...

Hoppas att detta svaret åtminstone gav lite mer förståelse för hur vi på FZ-redax resonerar. Och tack för att ni skickar in tips, det uppskattas!

Jag tackar för svaret och förstår nu mer hur ni arbetar. Kan tänka mig att det blir jobbigt att läsa alla tipsmail, om samma spel dag ut å dag in
Men ibland så tycker jag att ni skriver lite väl mycket om samma stora-kända spel hela tiden. Jag tycker att dom mindre spelen kan få lite mer plats i era artiklar. För att det är oftast genom er som jag får nys om nya spel!

Tycker att du Sebstian och ni andra på FZ gör ett bra jobb annars med era artiklar här, finns ju en anledning till att jag har med eran sida bland mina startsidor!


signatur
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Luffarkaka:

FZ. Glöm inte bort att nämna Path of exile. Går att köpa stängd beta nyckel för 10dollar. Fantastiskt bra spel. Glöm inte att det även kommer vara gratis när det är klart! Och inget pay2win heller!

Jag har till och med använt deras tips-funktion för att tipsa dem om just detta faktum samma dag som det släpptes att man kunde köpa paket med betanycklar. Flera dagar sedan faktiskt, ännu ingen nyhet, antar det inte är det minsta intressant.... =/

Samma här.. men tydligen så var fanns det en massa andra vettiga nyheter att skriva om den 5april. Exempel att skryrim patchades till xbox360, eller att någon hade skapat Game of thrones världen i minecraft....

Tjena!

Jag har bra koll på Path of Exile, och vi har som sagt skrivit om titeln ett antal gånger. Jag (och övriga nyhetsskribenter) går självklart igenom varenda ett av era tips-mail och PoE-tipset var på tapeten ett tag, men annat prioriterades helt enkelt högre. Jag förstår att det kan kännas som att ett visst spel "hamnar i skymundan" ibland när ni tipsar och inte får gehör, men i praktiken är det snarare så att vi på FZ måste balansera (och prioritera) så vansinnigt många spel samtidigt, och den balansgången är inte alltid helt lätt att ge alla titlar "rättvist" med utrymme (hur man nu definierar det, förövrigt).

Men det innebär inte att det inte finns någon anledning att sluta tipsa -- tvärtom! Jag kollar av tips-mailen hela dagarna och det är en viktig del i vilka nyheter som prioriteras. Men med tanke på mängden tips som trillar in varje dag så är det tyvärr omöjligt att göra alla nöjda, jämt. Fråga bara den killen som skickade in ca 47 Gran Turismo 5-tips i veckan i typ ett halvår innan spelet släpptes...

Hoppas att detta svaret åtminstone gav lite mer förståelse för hur vi på FZ-redax resonerar. Och tack för att ni skickar in tips, det uppskattas!

Jag tackar för svaret och förstår nu mer hur ni arbetar. Kan tänka mig att det blir jobbigt att läsa alla tipsmail, om samma spel dag ut å dag in
Men ibland så tycker jag att ni skriver lite väl mycket om samma stora-kända spel hela tiden. Jag tycker att dom mindre spelen kan få lite mer plats i era artiklar. För att det är oftast genom er som jag får nys om nya spel!

Tycker att du Sebstian och ni andra på FZ gör ett bra jobb annars med era artiklar här, finns ju en anledning till att jag har med eran sida bland mina startsidor!

Jo, jag håller med om att det ibland kanske rapporteras lite väl mycket om storspelen, och att det också finns ett värde i att informera läsarna om de lite mindre spelen. Att hitta den perfekta balansen däremellan är svårt, men samtidigt är det ju trots allt fler som vill läsa om storspelen -- det är ju därför de får mycket utrymme till att börja med.

Tack för din feedback, den är värdefull för oss!

Medlem
Skrivet av Frux:

Torchlight 1 kändes lite begränsat men var helt klart värt 120 spänn eller vad jag nu betalade. Och de sa ju själva att de släppte ett "litet" spel för att få ihop pengar till att göra det riktiga spelet, dvs Torchlight II.

Synd att de inte kunde ha release i vintras som planerat. Att släppa detta i samma veva som Diablo 3 vore ju ett av historiens mest feltajmade spelsläpp någonsin tyvärr.

indeed.

1
Skriv svar