Guild Wars 2 får förköpsprogram – spela innan släpp!

Robot
Guild Wars 2 får förköpsprogram – spela innan släpp!

Betala redan nu och få garanterad tillgång till alla beta-helger, samt tre dagars försprång innan den officiella lanseringen.

#guild-wars-2


Medlem
Guild Wars 2 får förköpsprogram – spela innan släpp!

Fick spelet i 25 års present av en polare

Medlem

Det är ju snarare förköp eftersom man måste betala fullt pris redan nu. Ser fram emot att äntligen få testa spelet efter alla dessa år!

Medlem

Inget speciellt, MMO som släpps nu för tiden har exakt samma erbjudanden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har någon info på när man får client-download länken?

Medlem
Skrivet av Sheep:

Har någon info på när man får client-download länken?

http://cloudfront.guildwars2.com/pVRS48PNCNhr0nlwfSIGf2jVkt4A...

Här är den leakade .exe filen som du kan ladda ner hela spelet med. Man kommer in på login skärmen men om man försöker logga in står det att ingen beta event är igång. Den uppdaterar lite då och då så det är väl skoj

Inaktiv

prova beta har blivit bra säljknep, smart

Medlem

Knep det efter jobbet. Nu är det den eviga väntan.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Från webhallens pre-purchase edition:
"Serienyckel för att aktivera Beta, headstart, Hero’s Band ring samt hela spelet."
Jag tänker inte köpa digital edition, samlar på spelfodral, även om man fortfarande måste ladda ner.

Medlem
Skrivet av Ziljun:
Skrivet av Sheep:

Har någon info på när man får client-download länken?

http://cloudfront.guildwars2.com/pVRS48PNCNhr0nlwfSIGf2jVkt4A...

Här är den leakade .exe filen som du kan ladda ner hela spelet med. Man kommer in på login skärmen men om man försöker logga in står det att ingen beta event är igång. Den uppdaterar lite då och då så det är väl skoj

Tankade den, virusskannade och den var ren.
Packade upp och började köra, ser ut som the real deal. Vart hittade du detta? Hittar inte information om denna läckan någonstans. Är det säkert att tanka betan redan nu?

Medlem

Den släpps senare i månaden Sheep. Drygt nån vecka innan betan vad jag har hört.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Den släpps senare i månaden Sheep. Drygt nån vecka innan betan vad jag har hört.

Tack för svaret!

Medlem
Ish
Medlem

550 spänn? Inte ens fysisk box eller något? Jaja, billigare än 120:-/månad iaf


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Finns både med och utan fysisk box, jag blir alltid av med saker så gillar de digitala xD Men ja detta fixades tidigt i morse (efter en del krångel), satans bananer vad jag längtar. En lufs vid namn Charr Mander skall snart vandra dallertoppens berg!

Medlem
Skrivet av Zmizk:
Skrivet av Ziljun:
Skrivet av Sheep:

Har någon info på när man får client-download länken?

http://cloudfront.guildwars2.com/pVRS48PNCNhr0nlwfSIGf2jVkt4A...

Här är den leakade .exe filen som du kan ladda ner hela spelet med. Man kommer in på login skärmen men om man försöker logga in står det att ingen beta event är igång. Den uppdaterar lite då och då så det är väl skoj

Tankade den, virusskannade och den var ren.
Packade upp och började köra, ser ut som the real deal. Vart hittade du detta? Hittar inte information om denna läckan någonstans. Är det säkert att tanka betan redan nu?

Den är real.

Länken postas på 4chan's /vg/ av och till, men jag vet ingenting mer om läckan, tyvärr.

Medlem
Skrivet av Ish:

550 spänn? Inte ens fysisk box eller något? Jaja, billigare än 120:-/månad iaf

Jag köpte det för 480 spänn iallafall

Vill ha spelet nuuuuuuuuuuu


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av Ish:

550 spänn? Inte ens fysisk box eller något? Jaja, billigare än 120:-/månad iaf

Jag köpte det för 480 spänn iallafall

Vill ha spelet nuuuuuuuuuuu

http://www.webhallen.com/spel/pc/86278-guild_wars_2-pre-purch...

Jag beställde här, 449

Medlem

Beställde från webhallen jag med och tankar nu den läckta klienten Någon som vet när det första beta eventet kommer dra igång?

Medlem
Skrivet av Mackzzor:

Beställde från webhallen jag med och tankar nu den läckta klienten Någon som vet när det första beta eventet kommer dra igång?

I slutet av April!

Medlem

Fick "pre purchase boxen" i brevlådan för en vecka sen Kommer bli hur bra som helst!

Medlem

Är det tillåtet att avbeställa och få tillbaka pengarna om man inte är imponerad efter en första beta-helg?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Tror inte det Bjosarn

Har iallafall beställt jag med. Väntar bara på att orderbekräftelsen dimper ner. Lär väl dröja lite längre eftersom det är slut på postorder men ligger och väntar hos leverantören.

Medlem

Det går ju ej eftersom det är pre-purchase.


signatur

Wai

Medlem

Jag satt uppe hela natten för att förbeställa spelet. Klockan 08.50 så kunde man beställa spelet. var mycket server problem osv. Kom i säng kl 11.30. VÄÄRT!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Och NÄR är release?

Medlem
Skrivet av Efraim:

Och NÄR är release?

Soon(tm)

Fast du får tolka fritt hur länge det är


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

399kr känns bra

Medlem

Kommer de sluta sälja dessa versioner av spelet när de tre dagarna av förspel börjar? annars är det väl bara så att det släpps 3 dagar tidigare? Tycker det är ett konstigt argument att man får spela "tidigare"


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

Kommer de slut sälja dessa versioner av spelet när de tre dagarna av förspel börjar? annars är det väl bara så att det släpps 3 dagar tidigare? Tycker det är ett konstigt argument att man får spela "tidigare"

Du får ju garanterad tillgång till alla beta-helger också.

12
Skriv svar