Diablo III – barbar-klassen ger sig till känna!

Robot
Diablo III – barbar-klassen ger sig till känna!

Missa inte Blizzards läckra presentation av Dibbe III:s barbar-klass! Barbaren är en stark och riktigt arg jävel, något för de med aggressionsproblem.

#diablo-iii


Medlem
Diablo III – barbar-klassen ger sig till känna!

Wrath of the Berserker ser ju fin ut…

Edit: Detta är vad jag ser när jag ser Wrath of the Berserker, http://2.bp.blogspot.com/-xZSQgcXAh1c/TvfduFrcArI/AAAAAAAAENw... .

Medlem

Ja, filmsnuttar är ju något de på Blizzard är bra på i alla fall

Tycker de valde orden lite illa på en del ställen bara.. konstigt att det bara är en enda barbar som vill fixa till allt när det kan vara 4st barbarer i en multiplayer-runda


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Nej tack.

Vart är Diablo-känslan?

Medlem

ge mig detta spel nu!


signatur
Medlem

Kommer bli grymt! Barb som första char!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Bara en månad kvar <3

Medlem

Bara 3 klassintroduktioner kvar nu


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Kommer inte köpa detta som det ser ut, jag har mer än 3 vänner och vi brukar oftast ha problem idag med att alla inte kan spela ihop (vi brukar vara runt 6 personer eller så, max 8 som lirar ihop)


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Kommer inte köpa detta som det ser ut, jag har mer än 3 vänner och vi brukar oftast ha problem idag med att alla inte kan spela ihop (vi brukar vara runt 6 personer eller så, max 8 som lirar ihop)

Ni kan ju kanske lira Torchlight 2 ihop istället?

Edit: Om de nu inte bestämmer sig för att bara använda 4-player co-op istället.

Medlem
Skrivet av Parzec:

Ja, filmsnuttar är ju något de på Blizzard är bra på i alla fall

Tycker de valde orden lite illa på en del ställen bara.. konstigt att det bara är en enda barbar som vill fixa till allt när det kan vara 4st barbarer i en multiplayer-runda

Haha precis, samt att berättarrösten sa "he" hela tiden. Om jag minns rätt kunde man välja kön?

Medlem
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av Ctrl:

Kommer inte köpa detta som det ser ut, jag har mer än 3 vänner och vi brukar oftast ha problem idag med att alla inte kan spela ihop (vi brukar vara runt 6 personer eller så, max 8 som lirar ihop)

Ni kan ju kanske lira Torchlight 2 ihop istället?

Edit: Om de nu inte bestämmer sig för att bara använda 4-player co-op istället.

Fast TL2 kommer nog bara med 4p, Det som gör det mer intressant är att de släpper modtools day1 även som förra spelet, Eftersom folk lyckades med MP i förra spelet (om än buggigt), så lär det inte dröja innan någon bumpar upp den siffran. Ettan hade inte ens en MP del från början.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Medlem
Skrivet av Ctrl:

Kommer inte köpa detta som det ser ut, jag har mer än 3 vänner och vi brukar oftast ha problem idag med att alla inte kan spela ihop (vi brukar vara runt 6 personer eller så, max 8 som lirar ihop)

Tror det blir ganska rörigt om man är fler än fyra spelare... För lite monster att slakta då


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

"D...Dibbe III... ?!?!"


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Magroth:
Skrivet av Ctrl:

Kommer inte köpa detta som det ser ut, jag har mer än 3 vänner och vi brukar oftast ha problem idag med att alla inte kan spela ihop (vi brukar vara runt 6 personer eller så, max 8 som lirar ihop)

Tror det blir ganska rörigt om man är fler än fyra spelare... För lite monster att slakta då

Nejdå, i Titan Quest funkar det suveränt.

Medlem

Tror att den här filmen är ganska missvisande, de spelar med en karaktär som är 30 nivåer högre än monstren. Alla fiender dör på ett slag och barbaren kan bara springa igenom spelet. Ska man spela på samma nivå så gäller det att slå ett par slag, springa och läka upp sig sen slå ett par slag till, dvs inte så bärsärkigt.

Medlem
Skrivet av Clabbe:

Tror att den här filmen är ganska missvisande, de spelar med en karaktär som är 30 nivåer högre än monstren. Alla fiender dör på ett slag och barbaren kan bara springa igenom spelet. Ska man spela på samma nivå så gäller det att slå ett par slag, springa och läka upp sig sen slå ett par slag till, dvs inte så bärsärkigt.

Tanken slog mig med. Fast sen å andra sidan kan det vara på normal vilket brukar vara straight forward dödande.

En månad till...

Medlem

Är inte övertygad av betan, vet inte vad jag hade väntat mig men det känns inte helt 100%. jaja Guild Wars2 kommer stjäla det mesta av min speltid iaf när det kommer...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Jag måste totalt ha missat hypen kring GW2, vad är det i det spelet som verkar va så mycket bättre än alla andra mmorpgs där ute? Känns som efter man nästan försummat hela sin familj efter år av wow spelande så kan mmorpgs kvitta för dom är alltid "ungefär som wow". Diablo 3 kommer dock gå hett på datorn


signatur
Medlem

Asså den enda spelklassen som intresserar mig öht är just barbarian. Alla andra är sååååå tråkiga att spela.. Provat alla på betan men shit, fan inget kul alls. Barbarian är iaf lite mer in-yo-face och därmed roligare


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Nej tack.

Vart är Diablo-känslan?

Spelar betan och känslan finns där så det räcker och blir över. Grym stämning, riktigt brutalt och nästintill perfekt spelkänsla

Medlem

Rensat på några OT-inlägg efter missuppfattningar uppstod.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar