Se Azeroth från rymden

Robot
Se Azeroth från rymden

En spelare har tagit bort dimman i World of Warcraft för att kunna se hela världen utan begränsning. Kolla in bilderna och lär dig hur du gör själv.


Inaktiv
Se Azeroth från rymden

Aw WoW, varför gled vi isär? Vi hade de så bra

Medlem
Skrivet av Stodet:

Aw WoW, varför gled vi isär? Vi hade de så bra

Heh, jo... good times good times. Jag hoppade av vid -09 innan slutet på Wrath. Kommer tillbaka och testar cataclysm och plötsligt var det inte mitt spel längre.

Medlem

^ Spelet verkar gå ännu mer utför nu efter Cataclysm i väntan på Mists of pandaria

Medlem

hade en fin tid i wow när jag hade ledsnat på åratal av guildwars men mitt hjärta fastnade aldrig riktigt i wow


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Bilden påminner mig om en heroes of might and magic karta

Avstängd

Nä, det blir aldrig mer så bra som det var i Azeroth. De första stapplande stegen i Elwynn Forrest, alla gånger man sprang vilse och rakt in i ??-mobs, alla otroliga nya miljöer, första mountet och när man första gången sprang in i Stormwind till den där musiken. Aaaaahhh!

Medlem

Saker byggs för att oundvikligt falla till marken. En gång i tiden var Everquest störst, nu vet folk knappt vad det är för något. WoW har sett sina bästa dagar, och vad som väntar härnäst återstår att se.

Medlem

WoW var, och är fortfarande världens bästa spel imo


signatur

The Impossible Just Takes A Little Longer - Winston Churchill

Medlem

Damn... läste Azathoth

Medlem

Har mina allra finaste spelminnen från wow, det var en gång världens bästa spel. Så unikt.
Började tidigt 2007 och spelade tills cata släpptes. Vart runt 10k timmar totalt med 11 lvl 80s. Men folk blev väldigt otrevliga med tiden och spelet förloarde lite av sin magi =/

Medlem

Häftiga bilder men synd att många objekt som träd osv inte är utritade på lite avstånd. Områdena ser mycket tommare ut än vad de egentligen är.

För egen del har jag tröttnat på hela MMORPG-genren för tillfället men jag kommer ge MoP en chans. Kommer troligtvis fastna ett par månader iaf då.

Medlem

ser ut som map editor till Heroes of might and Magic ^^

Inaktiv
Medlem

wow var riktigt bra, spelade 4 år totalt samt några månader med cata. Men ärligt, det är inte ens i närheten så stort och episkt som Everquest.

Tyvärr gick hela livet åt att spela EQ annars var det ingen idé, det håller inte i dag då alla ska ha loot och belöningar under varje sten.

Medlem

Hade hur trevligt som helst upp till Wrath sedan försvann all gläde.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Undrar om det krävs ett 680 4gb för att lira med dem inställningarna ^^,

Medlem

Kan inte låta bli att sakna känslan WoW gav, älskade det spelet men inte kul sedan ett bra tag tillbaks.
Undrar om där är nått spel som någonsin kommer ge mig så mycket som WoW har.
Fick 7dagars back 2 Wow, logga in 20min sen var det inte kul mer tyvärr Men känslan finns kvar i mig sen första gången man logga in ahhhhhhhh.....

Nu får vi se vad Guild Wars 2 kan ge

Inaktiv

WoW var roligt när det var mer "World PvP". Idag är det bara arena och battlegrounds som gäller.

Medlem

Kommer aldrig glömma när jag som nightelf skulle springa till fots te ironforge som lvl 10 lr så ... Mååånga death och minuter spillda där .Saknar de saken . att saker tog tid , var svårt . med lite elit mobs här och där som i själva verket inte vakta direkt något , quest som man var tvungen att läsa igenom för att veta vart man skulle och vad man skulle ha .. aja .. good old times


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Helt plötsligt kändes Azeroth väldigt litet...

Medlem
Skrivet av Grimley:

WoW var roligt när det var mer "World PvP". Idag är det bara arena och battlegrounds som gäller.

Nja fan heter servern då. Sjukt överbefolkad iaf. Där finns de ju pvp guilder med typ 1 K pers både ally o horde. GM's bokar ju tid/ställer för guild pvp där. typ enormt stora slag. 500 vs 500.
Sen fan heter cata stället där man gör dailys nu då. Mycket ganks o Wpvp där. ständigt sådant på den servern. Nästan BARA pvpare som vill Wpvpa. SÅ det finns allt kvar kanske inte på alla servrar men på de större!

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av Grimley:

WoW var roligt när det var mer "World PvP". Idag är det bara arena och battlegrounds som gäller.

Nja fan heter servern då. Sjukt överbefolkad iaf. Där finns de ju pvp guilder med typ 1 K pers både ally o horde. GM's bokar ju tid/ställer för guild pvp där. typ enormt stora slag. 500 vs 500.
Sen fan heter cata stället där man gör dailys nu då. Mycket ganks o Wpvp där. ständigt sådant på den servern. Nästan BARA pvpare som vill Wpvpa. SÅ det finns allt kvar kanske inte på alla servrar men på de större!

Tarren Mill i vanilla. Nuff said. Ingenting i WoWs historia kan mäta sig med world pvpn där. Och även på den tiden attackerade folk huvudstäderna. Men i Hillsbrad var där mer eller mindre ett kroniskt slagfält.

Medlem

Trevlig länk, 200+ bilder också. Ambitiöst.

Medlem
Skrivet av Heavenlaid:

Har mina allra finaste spelminnen från wow, det var en gång världens bästa spel. Så unikt.
Började tidigt 2007 och spelade tills cata släpptes. Vart runt 10k timmar totalt med 11 lvl 80s. Men folk blev väldigt otrevliga med tiden och spelet förloarde lite av sin magi =/

Håller med till 100% började spela 2007-2008. Var ett magiskt känsla att ta in foten i den onda Världen. Levlingen var helt fantastisk!
Fick skriva i trade och general chatten i flera timmar för att komma in i Razofel Kraul haha. Någon som kommer ihåg detta?

Men du har ett stort poäng med folkets attityd. Det går knappt att kommunicera med någon idag.. Men detta problem finns dock i alla spel nu för tiden

1
Skriv svar