Crysis 3-bilder läckta på Origin

Robot
Crysis 3-bilder läckta på Origin

Bilder från Crysis 3 och prislapp har av misstag, eller genom ett pr-trick, lagts upp på Origin för att sedan tas bort. Crysis 3 är nästan officiellt bekräftat.

#crytek, #crysis-3, #electronic-arts


Medlem
Crysis 3-bilder läckta på Origin

hoppas på fet grafik! gillade 2an som fan

Medlem

ops.. man kan ju alltid hoppas på Crysis 3


signatur

//Peace out

Medlem

Vore nice som fan med ett nytt Crysis

Medlem

NEEEJ! hoppas att spelet inte utspelar sig i en stad igen ...

Medlem

Hoppas att den är mer lik 1:an

Medlem
Medlem

Kan inte Crytek göra annat spel än detta, rätt tröttsam spel. Väldigt stor sandbox men dålig storyline. Hoppas 3an är bättre än 2an Annars är 1an bäst!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Inte mer crysis.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Ifall de fortsätter på "Crysis 1" så ok, fortsätter de på skitspelet Crysis 2 så kan de dra åt!!!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Crysis 3 i samma anda som Crysis 1 tack! 2an var en riktigt trevlig actionrökare men nådde inte upp till ettan som var briljant


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Det är fett hemligt att man gör uppföljare för sånt vill man liksom droppa som en bomb och alla tappar hakan. Det kommer bli ett episkt ögonblick: "Va, ett till spel i serien???"


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Tänker endast köpa det om det är som 1an. 2an var ett skämt. Hade ju dessutom sämre grafik än 1an kändes det som lol.

Medlem

Hoppas dem tar tillbaks multin från ettan. 2an sög grov pung i multi o kopierade allt för mycket CoD i spelandet. Det borde förbli som första spelet. Stor öppet och sjukt jävla roligt.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Nej, Crysis dog när den blev exklusiv till Origin.
Gj EA, sabbat en serie till.

Inaktiv

Tyckte faktiskt inte Crysis 2 var så speciellt bra ärligt talat. Hoppas dock på en 3:e utgåva kanske blir ett bättre lir!

Inaktiv
Skrivet av raefzm88:

Nej, Crysis dog när den blev exklusiv till Origin.
Gj EA, sabbat en serie till.

Avdelningen "jag spelar inte spel för spelets skull, utan för att bekräfta mina åsikter om sättet de leveras på". Gillar du spel i genren som skickas med postpaket också kanske?

Medlem

Crysis 2 var ännu en doorway shooter i mängden, dock en "okej" portning day1.

Medlem

Varför tycker alla att 1 är bättre än 2? (har inte spelat någon av dem) visst det brukar ju vara så med uppföljare men är allt verkligen sämre story, gameplay tom grafik??

Medlem

Ett Crysis 3 vore ett failure, speciellt i stads miljö igen.

Medlem

Varför behöver man pilbågar när man har teknologin för att göra supermänniskor?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Om det liknar tvåan så står jag nog över

Inaktiv
Skrivet av Zibbit:

Varför tycker alla att 1 är bättre än 2? (har inte spelat någon av dem) visst det brukar ju vara så med uppföljare men är allt verkligen sämre story, gameplay tom grafik??

Crysys 1 var öppet, fritt och i djungeln.

Uppföljaren var linjär korridors-shooter

Medlem

Ännu en konsollfierad verision av Crysis. Spelen SUGER BOKSTAVLIGEN när de utvecklas för konsoll.

Medlem

Grymt, både crysis 1 och 2 är enligt mig en av världens roligaste spel :). Crysis 2 var ju ändå hyfsat öppet för att vara i en stad, finns ju många vägar för att klara just ett område. Men klart långt ifrån lika mycket som 1:an, då man kunde hoppa ner från en berg, ta den farliga men smidiga vägen över en bro eller gå i vatten o komma upp bakom dem

Medlem

ettan var riktigt coolt, att ta sig fram till målet kunde man göra på sjukt många sett. Vilket tvåan inte uppfyllde imo

Medlem

Crysis 1 hade allt man ville ha i ett spel; Enorma kartor, världsbäst grafik ljud och fysik, sandbox och icke-linjärt, en extremt levande värld som man rörde sig i...

Tvåan innehöll dessvärre inget av det alls, utan var en ren fördummad konsollport.

Trean...?

HMM...

Medlem

Crysis 2 var en riktigt tråkig korridorshooter, ettan är ljusår bättre. :/

Medlem
Skrivet av Zibbit:

Varför tycker alla att 1 är bättre än 2? (har inte spelat någon av dem) visst det brukar ju vara så med uppföljare men är allt verkligen sämre story, gameplay tom grafik??

Ettan skimpade inte på gameplay. Stor öppen yta, många förstörbara saker, as snygg grafik. Tror det fortfarande ser ljust år bättre ut än BF3, sjukt mycket bättre multiplayer. Allt i princip. Storyn va lite sämre men det skulle inte göra någon större skillnad.

Det är EAs fel som vanligt.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Hoppas på mera skog som första vilket ger mera frihet! Ser framemot en nano-pilbåge!!

123
Skriv svar