Hitman: Absolution får två samlarutgåvor

Robot
Hitman: Absolution får två samlarutgåvor

Nästa del i lönnmördarserien kommer att lanseras i tre utgåvor. En vanlig för de som inte vill ha något extra lull-lull, en Limited Edition för de som vill ha lite extra vapen i spelet och en Professional Edition för samlarnördar.

#hitman-absolution


Medlem
Hitman: Absolution får två samlarutgåvor

Är en total sucker för coola CE's så det blir lätt professional edition.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Jag klickade för att se bilden http://www.fz.se/bilder/?id=528276 , kunde se den normala i bildvisningen, men fick "Du har inte behörighet att se denna bild." när jag klickade på den... antagligen hamnade klicket på den delen som gör att man normalt sett går till föregående bild i albumet.

// edit

Samma sak hände när jag klickade på bilden med ansiktet i den där raden med miniatyrbilder.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Varför kommer inte Professional Edition i en svart portfölj för? Det skulle varit mer symboliskt för serien. Istället kommer det i en clamshell box? http://library.osu.edu/projects/bellingham-manuscript/artifac...

Meh.. Kommer ändå köpa Prof Edition men hade hoppas på en vapenväska om de skulle gjort en CE.
http://bilder.egmont.se/cache/16/16b4/16b4131e66605b046c2f302...

Medlem

Dåligt att man inte får ett eget Hitman-paket.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Professional Edition helt klart, säger som PcKaffe, är helt en sucker för CE versioner


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

får limited och professional samma bonus vapen?

står att det är dlc-vapen tror jag så betyder det att om man köper en normal version för att få dom vapnen så måste man betala för dlc, som lägger till dessa vapen?

kort sagt, blää på att ta ut vapen ur spelet och sälja det seperat.

Medlem

synd man inte fick en väska med vapen istället

Inaktiv

Synd att dom flesta CE är
1. artbook som man aldrig bläddrar i
2. dvd behind the scenes...omg en egengjord dokumentär om hur duktiga dom varit?
3. halvfuskvapen i form av dlc
4. någon gubbe/staty i plast

Ge mig något nytt! Resident evil i form av en jacka där har man iaf tänkt lite annorlunda.

Medlem

Vad är det där för skräppistol då? När det nu är Hitman och man får med lite roliga specialgrejer kan dom väl åtminstonde fixa en Silverballer. Eller menar dom att man inte får ha sina Silverballers i det nya spelet?


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Finns det en utgåva med Bateson?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

En pianotråd kunde de väll skickat med ändå?

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Finns det en utgåva med Bateson?

Hehe, precis min tanke! Fortfarande lite svårt att komma över det.

Det blir säkert överpris på detta med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Vad är det där för skräppistol då? När det nu är Hitman och man får med lite roliga specialgrejer kan dom väl åtminstonde fixa en Silverballer. Eller menar dom att man inte får ha sina Silverballers i det nya spelet?

Jag gissar på att Silverballer är tillgänglig för alla och inte ett extravapen, annat vore ju bara dumt. Brukar bara använda ljuddämpad silverballer och prickskyttegevär så blir väldigt besviken om de inte har med den.

Medlem

Klipp ut vapen från spelet, lägg dom i en *special*utgåva och hiva in mer stålar...

För övrigt är Absolution konsolskadat så det skriker om det.

Medlem

Blir nog en vanlig, hederlig retail edition utan något extra tjafs. Dock är detta ett utav få spel jag medvetet väljer att handla retail utan att köpa det på Steam. Annars köper jag allt på steam.

Medlem
Skrivet av aesdana:

För övrigt är Absolution konsolskadat så det skriker om det.

Learn to live with it, tröttsamt att folk ska gnälla i varje artikel..

Hoppas premium har steel-case då blire köp dirr!

Medlem

Helt galet.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av aesdana:

För övrigt är Absolution konsolskadat så det skriker om det.

Learn to live with it, tröttsamt att folk ska gnälla i varje artikel..

Hoppas premium har steel-case då blire köp dirr!

Realister kallas vi.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ser fram emot Absolution <3


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar