Spöklikt & odött i actionäventyret Dragon's Dogma

Robot
Spöklikt & odött i actionäventyret Dragon's Dogma

Capcoms Skyrim-inspirerade storsatsning har fångats på två nya filmklipp.

#dragons-dogma, #capcom


Medlem
Spöklikt & odött i actionäventyret Dragon's Dogma

Har det sagts något om ett pc-släpp?

Medlem
Medlem

Snyggare karaktärer lär det ju vara iaf

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Har det sagts något om ett pc-släpp?

Nej, men allt hopp är inte förlorat eftersom spelet använder MT Framework motorn, och spelen som använder den görs först på PC och portas sedan över till konsolerna.

Får hoppas att Capcom inte är sitt vanliga dåliga själv utan blir lite smarta någon gång bara.


signatur

My momma always used to say, life is like a box of chocolates!

Medlem

Om nån gör en skyrim jämförelse igen... stryp dem ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Mest irriterande spel på länge:
Ser först trailer för ett tag sedan - OMg det ser episkt ut.
Andra trailern man såg - Vafan är det här för skit egentligen.

första trailern i denna nyhet - Ser väll bra ut ändå, kanske värt ett köp.
Ser senaste trailern med mage:en - Vad är detta för budget skit


signatur

Rwa?

Medlem

Jag vet inte... vad jag ska tycka om jag ska vara ärlig... Från ett perspektiv ser det bra ut, från ett annat helt sämst. Från ena klippet till det andra så växlar jag helt i vad jag tycker. Är det någon sorts illusions test?


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Hoppas på att det kan bli något bra.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Kommer i alla fall pröva, och på förväg nöjer jag mig med att hoppas på att det håller vad de lovat.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det ser ju inte precis bra ut hur gubbarna rör sig osv, men om dom fixar så spells osv ser bra ut så lär det vara ett höjdarspel.

Medlem

Tycker det ser riktigt kul o snyggt ut. Ser verkligen lockande ut

Medlem

I am sugen för dis!

Medlem

Jag har bokat detta sedan länge iaf. Och tycker det ser ut som jag förväntat mig.
Blir en riktigt bra gamermånad i maj med detta, GR och Games of Thrones.

Medlem

Hoppas iaf combaten blir bättre eller ÄR bättre än vad jag såg i trailern..... hoppas på en bra story också.....

Medlem

Finns det en run-funktion, eller går alla omkring som om de var på Kiviks marknad med polare som dör till höger och vänster?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar