Crysis 3-bilder läckta på Origin

Medlem

Crysis 1 typ av frihet i Crysis 2 miljö skulle vara kul... det känns som att spelet/spelserien saknar något dock... vill typ se det omvandlas till att det berättar en story där man har dialog val och en "hemmabas" där militär/rebeller mot alien invasionen samlas, samt att det fanns rpg element som techtrees men att combat mekaniken i spelet fortsätter vara likadan.

Skulle vilja lägga till någon form av group-combat mekanik också som te.x: brother in arms, för uppdrag där man har rebeller med sig i form av civila, militära eller andra med nano-suits där man bygger lite relation till karaktärerna mellan fighter osv.

För det är nog det som saknas för mig när jag spelar, det känns inte som att man får en bra relation till sin karaktär eller till människorna omkring sig och det gör det svårt för mig iaf att känna mycket inlevelse i världen osv.

Låter väl lite som att jag vill att Mass Effect och Crysis har sex tillsammans och skapar ett barn som dom kallar Cry Effect.

Medlem

pil och båge? seriously?

Inaktiv

Origin = virus enligt min dator.

Medlem

Tror inte jag bryr mig, gillade ettan men det är allt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Riktigt bra spel. Coolt att han håller i en pilbåge. Hoppas på riktigt bra grafik,roliga banor och bra vapen och mer.

Medlem

Ok vänta lite här.. Vi har en snubbe som kan bli osynlig få superkrafter o bli jävligt snabb. Han är en State-of-the-art soldat. Varför I Helvete skulle han använda sig av en pilbåge?

Medlem

Efter den helkassa 2:an är jag inte intresserad.

Crysis 3 + Crysis 1 enviroment = WIN! Man kan alltid drömma.

Medlem

Roligt med ett Crysis 3! Spelade igenom en del av ettan och hela tvåan. Kan hålla med om att Single-playern i tvåan var inte att skryta med eftersom den inte var lika öppen som ettan, men den var rolig nonetheless! Tycker att Multiplayern i Crysis 2 var ovanligt rolig för att vara en CoD-härmis, beror nog på de taktiska möjligheterna med armor och stealth mode som gjorde att det inte blev så enformigt.

Medlem

Pilbågen får mig genast att tänka Rambo i nano-dräkt,
det vore ju onekligen en rätt skön twist


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

AW8
Medlem

Skeptikern inom mig vaknar till liv vid åsynen av pilbågen.

Crysis 3 skulle vara roligt hursomhelst. Ännu roligare om de gick mer mot 1:ans öppenhet istället för 2:ans CoD-stil.


signatur

PC gamer 'til I die.

Nice... Sedan har de ju ett par andra också på gång.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Visa bilderna då för fan

Medlem
Skrivet av totte1015:

Visa bilderna då för fan

Den lilla artikelbilden är allt. Lite större

Medlem

nej....1:an var kul i ca 1 timme, 2:an var det sämsta fps jag spelat genom tiderna, men vem vet kanske 3 gången gillt:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

AW8
Medlem

Från Crytek's twitter:

Crytek ‏ @Crysis
"The best kept secret in shooters just can't be contained. Stay tuned for more information on April 16."

[https://twitter.com/#!/Crysis/status/190133860154081280]


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Var skeptisk till Origin förr men ser ingen anledning att vara tjurig över det längre precis. Så pass hemskt är det inte att jag skulle stå över ett spel pågrund av det. Finns mycket värre saker än Origin. Ifall det var något i stil av Steam i början när det först kom så hade jag väl förstått.

Själv var jag inte ett fan av Crysis 1. Crysis 2 var både bättre och sämre. Vet inte hur jag känner för ett Crysis 3, men pröva det kan jag väl, sen får vi se om jag fastnar mer denna gången.

Medlem
Skrivet av pinky:
Skrivet av totte1015:

Visa bilderna då för fan

Den lilla artikelbilden är allt. Lite större

Ehh.... Varför skriver FZ då "bildERNA"?
Aja, inte ens värt en nyhet ju

Medlem

Skulle vara sjukt nice med vanlig skog!! Rambo style ! Men som vanligt så fattar inte folk nåt

Medlem

Mjölkning!


signatur

Chooch it

Skrivet av Rigge1988:

Mjölkning!

OK, så allting som får efterföljare är mjölkning? Vilka spel gillar du om jag får fråga?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

16 April kommer debut trailer.

Medlem

hoppas denna blir bättre än 2an, 2an var okej men för lite variation och det känndes bara fel då man hade kört 1an innan :/

Medlem

Singleplayern, ja visst. Men multiplayern är sjukt tråkig imo.

Medlem
Skrivet av ColtoN:

Singleplayern, ja visst. Men multiplayern är sjukt tråkig imo.

Tyckte var multiplayern var rolig första timmarna tycker ja. sen dog de av

Medlem

Holy shit, vad jag har längtat efter detta NICE!!

Medlem

Bara inte Crysis 3 blir en besvikelse som Crysis 2. Det ska vara mer som ettan och mindre som tvåan! Skulle kunna säga att Crysis 2 var för Crysis som Dragon Age 2 var för Dragon Age: Origins.

Medlem

Jag gillade Crysis 1 mest, så otroligt sköna miljöer och banor. 2:an var bra med men inte riktigt samma sköna känsla

Medlem

Slår vad om att dem hittat ett sätt att resa bakåt i tiden för att ändra människans historia!


signatur

i7-47700K@4.1GHz | GTX1070 STRIX | 16GB RAM | Win 10 / Ubuntu 17.10 |

N.J

Medlem

Hoppas dom blandar in lite mer av ettan i det men inte för mycket. 2an var riktigt kul men kunde använt mer frihet medans 1an kändes mer som en skjuta idiot korean simulator.

123
Skriv svar