Mer information från Crysis 3 avslöjad

Robot
Mer information från Crysis 3 avslöjad

Fler detaljer röjs om Crysis 3. Crytek dementerar inte ryktena.

#crysis-3, #crytek


Medlem
Mer information från Crysis 3 avslöjad

Djungel, thank you! =D

Personligen är jag trött på sandbox, vill inte "underhålla" mig själv. Vill ha en bra story... Vill och vill, man får vara glad för det lilla


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Uppföljaren ska utspela sig i ett förstört New York som har blivit som en djungel", och där kom hoppet tillbaka!

Also, pilbågar i spel äger. Spetsa fiender mot väggen är alltid tillfredställande

Medlem

SPOILERS!

Blev inte alien-rasen utrotad ur New York i slutet av Crysis 2?

Medlem
Skrivet av Gurant:

"Uppföljaren ska utspela sig i ett förstört New York som har blivit som en djungel", och där kom hoppet tillbaka!

Also, pilbågar i spel äger. Spetsa fiender mot väggen är alltid tillfredställande

det lätt mest använda vapnet i HL2 är ju crossbowen, att kunna spetsa fast motståndarna i fötterna på en anslagtavla och se dom gunga lite lätt fram och tillbaka var ju det bästa sättet att avrätta på.


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Inaktiv
Skrivet av TwiZtah:

SPOILERS!
Blev inte alien-rasen utrotad ur New York i slutet av Crysis 2?

Det verkar inte så..

Medlem

"Crytek lovar att det ska bli den bästa sandlåde-shootern på marknaden"
Dem sade också att Crysis 2 skulle kunna bli lika stort som COD eller BF serien, fat chance

Skrivet av TwiZtah:

SPOILERS!
Blev inte alien-rasen utrotad ur New York i slutet av Crysis 2?

Inte så länge folk vill köpa spelen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nå ja nyfiken är man ju på vad som bjuds. Blir det lika dåligt som 2'an så ratar jag det!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av TwiZtah:

SPOILERS!
Blev inte alien-rasen utrotad ur New York i slutet av Crysis 2?

Inte så länge folk vill köpa spelen...

Nä, men det var ju inte bara New York som var attackerat, alla stora städer var ju attackerade, så varför byter dem inte till någon annan plats?

Medlem

" Än en gång använder protagonisten en futuristisk pilbåge. Kanske är det brist på ammunition i den förstörda storstaden?" än en gång? när var förra gången vi hade pilbåge i Crysis. Kan knappast kalla en compound båge för futuristisk för den delen heller.

Medlem

Ser lovande ut. älskar sandbox med custom missions osv.
Vet inte om det går att jämföra, men älskar att spela Arma2 customs med polare.

Medlem
Skrivet av Kogster:

" Än en gång använder protagonisten en futuristisk pilbåge. Kanske är det brist på ammunition i den förstörda storstaden?" än en gång? när var förra gången vi hade pilbåge i Crysis. Kan knappast kalla en compound båge för futuristisk för den delen heller.

Du missade alla häftiga apparater i mitten av pilbågen

Medlem
Skrivet av Kogster:

" Än en gång använder protagonisten en futuristisk pilbåge. Kanske är det brist på ammunition i den förstörda storstaden?" än en gång? när var förra gången vi hade pilbåge i Crysis. Kan knappast kalla en compound båge för futuristisk för den delen heller.

"än en gång" syftar nog på nyheten häromdagen då en bild från spelet läckte. En bild där vi fick se en pilbåge: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120411/crysis-3-bilder-la...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Hade hellre sett att det släppts till nästa generation istället

Medlem

" Crytek lovar att det ska bli den bästa sandlåde-shootern på marknaden."
Ungefär här fick jag det "mellan-raderna"-bekräftat att spelet blir lika torrt och tråkigt som föregångarna.

Medlem

Pc only skulle göra spelet intressant.

Medlem

Tvåan tyckte jag var faktiskt väldigt bra även om det utspelade sig i en storstad, samma miljö blir ju bara tråkigt så lite blandat i trean kan väl funka.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Tvåan tyckte jag var faktiskt väldigt bra även om det utspelade sig i en storstad, samma miljö blir ju bara tråkigt så lite blandat i trean kan väl funka.

Tvåan var riktigt bra. Framför allt ett väldigt välgjort spel. Det saknade dock det där lilla extra och kändes i min mening för linjärt. Jag gillar mina spel dynamiska.


signatur

Have a good time!

Medlem

Då kanske man har något att se fram emot!

Inaktiv
Medlem

jungel är bra. Nu är den stora frågan om de har fixat nanosuiten

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av SWEBarb:

Tvåan tyckte jag var faktiskt väldigt bra även om det utspelade sig i en storstad, samma miljö blir ju bara tråkigt så lite blandat i trean kan väl funka.

Tvåan var riktigt bra. Framför allt ett väldigt välgjort spel. Det saknade dock det där lilla extra och kändes i min mening för linjärt. Jag gillar mina spel dynamiska.

Det tråkiga var att jag i stort sett bara promenerade igenom 2'an. Då är jag en gammal fps spelare men inte mer än hyfsat bra. Väldigt linjärt och för enkelt samt förutsägbart . Så hoppas det blir svårare i 3'an.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

med pilbågen blir det som turok (nyversion) otroligt oupskattat spel


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Brain:
Skrivet av SWEBarb:

Tvåan tyckte jag var faktiskt väldigt bra även om det utspelade sig i en storstad, samma miljö blir ju bara tråkigt så lite blandat i trean kan väl funka.

Tvåan var riktigt bra. Framför allt ett väldigt välgjort spel. Det saknade dock det där lilla extra och kändes i min mening för linjärt. Jag gillar mina spel dynamiska.

Det tråkiga var att jag i stort sett bara promenerade igenom 2'an. Då är jag en gammal fps spelare men inte mer än hyfsat bra. Väldigt linjärt och för enkelt samt förutsägbart . Så hoppas det blir svårare i 3'an.

fast ettan var ju inte ens svår när man körde på delta. visst tog det några försök men det ska det ju
göra


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Så många serier förstörda av EA. RIP crysis.

Medlem
Skrivet av TwiZtah:

SPOILERS!
Blev inte alien-rasen utrotad ur New York i slutet av Crysis 2?

Du hade ett riktigt brainmoment nu när du la en spoiler mitt bland alla andra kommentarerna. Som att man inte automatiskt ser vad som står när man läser andra kommentarer.

Medlem
Medlem

Tycker fortfarande det är jättelöjligt med pilbåge och den där dräkten...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar