Senaste Mass Effect 3-patchen riskerar krascha ditt spel

Robot
Senaste Mass Effect 3-patchen riskerar krascha ditt spel

Flera Mass Effect 3-spelare som installerat senaste patchen rapporterar att den sabbar spelet totalt.

#bioware


Medlem
Senaste Mass Effect 3-patchen riskerar krascha ditt spel

bioware gör sämre patcher än bethesda. vem kunde gissa på det?

Medlem

"nya patchar testas intensivt"
DDB
Daily Dose of Bullshit.

Medlem

*sätter i zelda till nes och är glad över att man slipper uppdatera eller ens connecta till nätet*


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Bioware = Troll of the year?

Medlem

Haha, Bioware förnekar sig inte. Nå, de har fått sina sista slantar av mig. Det är då ett som är säkert.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Det är deras straff för att de inte får sälja sin DLC och för att spelarna vågar klaga på deras utmärkta produkter
När patcharna förstört spelet kommer de nog krypande tillbaka //bioware ^^

Märkligt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag fattar verkligen inte hur man kan lyckas med nått sånt här på en plattform som är gemensam för alla användare. Hur kan detta passera buggtesterna???


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skrivet av jonis:

Jag fattar verkligen inte hur man kan lyckas med nått sånt här på en plattform som är gemensam för alla användare. Hur kan detta passera buggtesterna???

Det enda som kan skilja sig åt är TV-apparaten, det är mycket märkligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

*Inväntar folks invändningar mot folk som klagar på dålig patch*

Medlem
Inaktiv

It´s in the game

Medlem

Jag har inte haft några problem än så länge.

Medlem

Blir nog ingen mer Bioware för mig, deras senaste 2 spel har varit en besvikelse och EA gör det inte bättre. Synd med ett sånt bra företag. Sen visar detta att dom verkligen inte vet vad dom gör eller vad vi kunder vill, så nu får ni vad ni förtjänar.

Medlem

oh nej... dom säger nog att de är på grund av priatkopiering på PC som orsakar problemet.

Medlem

Hahaha den var bara för bra, köp vårt spel, patcha och crasha

Patch and crash, det vore något för kickstart och helpdesk

Eller cash and crash, cash or crash, ja det går säkert att ta patent på det som affärside i USA


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av MiLeS:

*sätter i zelda till nes och är glad över att man slipper uppdatera eller ens connecta till nätet*

Ja, det är så jobbigt att vi har så komplexa spel! Vad hände med 2D-scrollers i 8-bitar egentligen? (Inte för att dissa på dem, de är roliga, men variation)

Vidare, hur jävla jobbigt kan det vara att koppla upp sig till internet? Du sitter och skriver det här på nätet och har antagligen inte varit utan internet mer än ett par timmar det här året.
Jag skulle förtusan kunna koppla mobilen till datorn och surfa på 3G nuförtiden.

Medlem

Krashade två gånger igår i MP på PC så det märk- "Om du är 360 eller PS3 spelare.." Uh nähe, okej. Då var det väl inget.

1
Skriv svar