Vinn tre Battleship-upplevelser!

Robot
Vinn tre Battleship-upplevelser!

Ta chansen att vinna det vräkiga Battleship-spelet, två biobiljetter till filmen samt det klassiska spelet ”Sänka skepp” i en specialversion.

#battleship-5


Medlem
Vinn tre Battleship-upplevelser!

Oh, nice tävling. Lycka till allihop


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nice=) Lycka till alla

Medlem

Heh: en tävling jag absolut inte vill vinna. Vilket skämt till franchise.

Medlem

Lycka till åt dom som tävlar

Medlem

Jag vill vinna tävligen mest för att få brädspelet =). Dock vill jag se filmen för att Liam Neeson är med, Liam Neeson är så jävla kick ass.

Inaktiv
Skrivet av Touhatsu:

Heh: en tävling jag absolut inte vill vinna. Vilket skämt till franchise.

förvånar mig inte att du tävlade i alla fall. Ingen bad dig gå och lägg dig

Medlem

omgwtfbbq you sunk my battleship


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Medlem

Filmen var ganska ösig. Glatt överraskad.


signatur

//Schmoo

Medlem

btw bara jag som skulle vilja se en film där människorna faktiskt förlorar i slutet och blir helt slaktade ? xD eller en film där man bara får följa en alienras som slåss mot en usaledd invasion mot deras planet xD typ avatar fast utan människornas synpunkt alls


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

btw bara jag som skulle vilja se en film där människorna faktiskt förlorar i slutet och blir helt slaktade ?

Det går inte så bra för människor i Alien-filmerna. Sedan så är väl slutet i War of the Worlds inte så lyckligt heller, om jag minns rätt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av cute_ninja:

btw bara jag som skulle vilja se en film där människorna faktiskt förlorar i slutet och blir helt slaktade ?

Det går inte så bra för människor i Alien-filmerna. Sedan så är väl slutet i War of the Worlds inte så lyckligt heller, om jag minns rätt.

ja men jag talar om total utplåning eller att usa fuckar upp och något annat land faktiskt måste rädda dagen, hade varit nog med omväxling


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

ja men jag talar om total utplåning

Typ Planet of the Apes eller liknande, kanske?

Skrivet av cute_ninja:

att usa fuckar upp och något annat land faktiskt måste rädda dagen, hade varit nog med omväxling

Jo, det hade det. Men det kan man nog bara drömma om. Chansen att Hollywood skulle producera något sådant är minimal.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ge mig!!! tjejen vill ha och jag måste lyda hennes order! XD


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av cute_ninja:

btw bara jag som skulle vilja se en film där människorna faktiskt förlorar i slutet och blir helt slaktade ?

Det går inte så bra för människor i Alien-filmerna. Sedan så är väl slutet i War of the Worlds inte så lyckligt heller, om jag minns rätt.

Då minns du fel, aliens blir sjuka o dör. De klarar inte av Jordens klimat.

Edit: kanske inte var så smart att skriva aliens då jag inte syftar xenomorphs utan rymdvarelserna i World of the worlds.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Då minns du fel, aliens blir sjuka o dör. De klarar inte av Jordens klimat.

Ah, ok. Jag minns bara scenen där dom släss inne i den där "odlingspesprutaren" eller vad man skall kalla det, där en får med sig granaten upp och skiten sprängs.

Är två filmer btw, en med den där scientolog-snubben och en kom ut mycket tidigare.

// edit: Är det inte en bok också?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av DAoG:

Då minns du fel, aliens blir sjuka o dör. De klarar inte av Jordens klimat.

Ah, ok. Jag minns bara scenen där dom släss inne i den där "odlingspesprutaren" eller vad man skall kalla det, där en får med sig granaten upp och skiten sprängs.

Är två filmer btw, en med den där scientolog-snubben och en kom ut mycket tidigare.

// edit: Är det inte en bok också?

Jupp, och detsamma händer i boken (även om den knappt har något annat gemensamt med Tom Cruise-versionen. Ingen dotter som följer med, knappt några andra människor alls).

Boken är väldigt, väldigt överlägsen filmen. Och då är boken inte ens något mästerverk.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av DAoG:

Då minns du fel, aliens blir sjuka o dör. De klarar inte av Jordens klimat.

Ah, ok. Jag minns bara scenen där dom släss inne i den där "odlingspesprutaren" eller vad man skall kalla det, där en får med sig granaten upp och skiten sprängs.

Är två filmer btw, en med den där scientolog-snubben och en kom ut mycket tidigare.

// edit: Är det inte en bok också?

Ja i början är det en bok, den första filmen kom 1953 och remaken 2005 dock finns det även b-filmer och en tv-serie

Det här är bra skit :
http://www.youtube.com/watch?v=unSbtED22Fw

Medlem

Nästan all film som kommer ut som sk nyheter finns redan sen tidigare.

Battleship är inget på sätt nytt utan gestaltas i form av War in space 1979, war of the worlds 1953 , ID 4 mm men fan så mkt bättre, jag är djupt besviken att A skargård lånar sig till sådan här dussinkrafs, framförallt efter en stark insats i generation kill, men det är precis som med spelbranschen, pengar, pengar pengar

Och det finns inget som slår Star Wars ändå, 4-5-6, jag blir så trött på folk som måste ha 3D, HD och bla bla bla

Jag kör DVD och mkv, det funkar bra på min proj

Nähe Scifi var bättre förr, nu är det bara effekter och tunn handling, precis som med dem flesta spelen

Hur många har sett skyline?

Sicken skit och det kommer även en tvåa och trea hahah

Cowboys Vs Aliens var lite smårolig iaf

/Nils Petter S

Vill ni se folk utplåna varandra, så räcker det att sträcka sig till nyheterna, behöver inte gå på bio för sådant!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Enligt Wikipedia är skräckspelet de gjort det sjätte spelet i serien, inte femte som det står i frågan. Inte för att det gör någon större skillnad.

Medlem

Jag vill vinna någon gång!!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Riktigt bra film.

Medlem

Lycka till! Hoppas på bio biljetter så man slipper köpa när man ska iväg med tjejen^^

Medlem

Måste säga att filmen var rätt bra faktiskt!

Medlem

Tror jag kommer se filmen en gång till=) den var riktigt bra.

Medlem

Om man inte går in och förväntar sig någon form av djup handling i filmen ^^
Flaggviftande patriotism to the max och reklam för amerikanska flottan, dock väldigt underhållande actionfilm. Gör ju inget att Rhianna springer omkring och höjer snygghetsfaktorn också


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar