Dark Souls PC: Matchmaking.

Medlem
Dark Souls PC: Matchmaking.

Läste precis att Pc versionen av Dark Souls ska ha matchmaking.
Så med andra ord kan man inte spela med sina vänner
Lite av anledningen till att jag ville ha det till PC.

Kommer garanterad köpa spelet ändå, då jag älskar både Dark souls och Demon's souls.

Undrar bara lite om ni andra visste det, såväl som era tankar/funderingar kring detta.


signatur

Rwa?

Medlem

fanns ju nån form av matchmaking till ps3 med? när det gällde pvp iaf kändes det så.
antar att man kan spela med varandra eftersom dom patchade ju till ps3 så man faktiskt kunde hitta psn-vänner om man ville


signatur
Medlem

Hur jag har fattat det som så består Dark souls (Ps3) Utav massa mini lobbys.
Och att man blir placerad i en random lobby som sedan bytts ut efter X antar minuter.

När fixade dem så man kan lira med polare på Ps3 Versionen?
Hade ingen aning om det.
Måste man trixa på ngt speciellt sätt lr räcker det med att lägga ut en summon sign?


signatur

Rwa?

Medlem

det gjorde dom väl i samma patch som gjorde det möjligt att köpa twinkling titanite av giant smith i anor londo. Det är inte 100% men bra mycket större chans o hitta nån, jag tradeade lite grejer och sånt med folk från demonsoulsforumet. och det gick hitta varandra iaf


signatur
Medlem
Skrivet av pierreB:

det gjorde dom väl i samma patch som gjorde det möjligt att köpa twinkling titanite av giant smith i anor londo. Det är inte 100% men bra mycket större chans o hitta nån, jag tradeade lite grejer och sånt med folk från demonsoulsforumet. och det gick hitta varandra iaf

Awsm hur fungerar det? ^^


signatur

Rwa?

1
Skriv svar