EA vill göra Need for Speed-film

Robot
EA vill göra Need for Speed-film

Filmen ska vara av The Fast and Furious-snitt och skaparen av Real Steel ska producera den.

#electronic-arts


Medlem
EA vill göra Need for Speed-film

Nooooooo

Hollywood måste verkligen ha slut på ide'er.

Medlem

Vafan blir de...

Medlem
Medlem
Skrivet av xermalk:

Nooooooo

Hollywood måste verkligen ha slut på ide'er.

Dock är det inte Hollywood som vill detta nu, utan EA.

Medlem

Kan de inte göra film på typ mass effect eller något annat spel med lite välskriven handling istället för ett racing spel Vad kommer näst Fifa the move?

Medlem

Need for speed saknar det viktigaste när det gäller filmer, nämligen en story. Om man inte kan ta storyn från N4S, vad finns det då kvar? Hög hastighet och snygga bilar finns ju var och varannan actionfilm och det finns ju ingen värld att använda heller. Vill jag ha snygga bilar som kör fort så tittar jag hellre på TopGear.

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Need for speed saknar det viktigaste när det gäller filmer, nämligen en story. Om man inte kan ta storyn från N4S, vad finns det då kvar? Hög hastighet och snygga bilar finns ju var och varannan actionfilm och det finns ju ingen värld att använda heller. Vill jag ha snygga bilar som kör fort så tittar jag hellre på TopGear.

Vilka stora hollywood filmer har en story? Kolla bara vad som går på bio just nu. Battleship, the avengers och wrath of the titans bla. story? Ja, men den finns bara där för att föra filmen framåt. Men ändå så blir dessa filmer en kassasuccé.
http://www.youtube.com/watch?v=JoYWdHe4tQ4

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Need for speed saknar det viktigaste när det gäller filmer, nämligen en story. Om man inte kan ta storyn från N4S, vad finns det då kvar? Hög hastighet och snygga bilar finns ju var och varannan actionfilm och det finns ju ingen värld att använda heller. Vill jag ha snygga bilar som kör fort så tittar jag hellre på TopGear.

Fast grejen är ju att dagens Hollywoodfilmer är ju precis det där. Ingen story, inga karaktär att minnas, samma sak som redan visats 10000 ggr. Istället är det fokus på CGI, snygga bilar / tjejer / prylar och allt annat som kan användas för att dölja brist på idéer. Därför tror jag NFS funkar perfekt, det har ju varit en stereotyp Hollywoodfilm / MTV-såpa sedan Underground (som i jämförelse är mästerverk med vad som släpps nu). Så äre

Medlem
Skrivet av lyrael:

Kan de inte göra film på typ mass effect eller något annat spel med lite välskriven handling istället för ett racing spel Vad kommer näst Fifa the move?

http://movies.ign.com/articles/109/1092495p1.html

Inaktiv

Få spelserier låter mer poänglösa att göra film av. Får mig att tänka på den här humoristiska fake-trailern...
http://www.youtube.com/watch?v=zyaCzyIp6I4

Medlem

Hmmmm luktar som Fast and the Furious fast utan en story hmmmm

Inaktiv
Skrivet av Tommy96:

Hmmmm luktar som Fast and the Furious fast utan en story hmmmm

Det luktar med andra ord som Fast and the Furious.

Medlem

Så blir det en kopia på Fast and Furious eller Bilar...?
Med tanke på att bilarna har "huvudrollen" i spelen så lär det ju peka mot en modena(...) Herbi kanske....

Medlem

EA vill göra Need for speed film.. Meh

Bethesda vill göra Skyrim film ... o.o AWSOME!

Medlem

Kommer aldrig att bli bra om inte Vin Diesel och Paul Walker är med!

Medlem

alltså detta blir 100% fiasko. Böckerna man skrev på ettan har mer story än alla NFS ilag. XD

Medlem

Jag kommer endast se den om Michael Bay regisserar den

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av xermalk:

Nooooooo

Hollywood måste verkligen ha slut på ide'er.

Dock är det inte Hollywood som vill detta nu, utan EA.

"Paramount, Sony och Warner Bros ska ha visat intresse"

Medlem

Fast And Furious: Need For Speed


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Vi vill inte se skiten.
Lägg ner EA.
Sämsta jag hört

Medlem

Då tänker jag ladda ner den bara för att

Medlem

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo -_-

Medlem

bilfilmer kan man inte ha för mycket av i dessa tider dock.

Medlem

hoppas de tar med razor callahan då!

live action scenerna i most wanted är oförglömliga!

Medlem

Men ge er EA, Need for Speed blir väl redan mjölkat nog som det är?

Och varför, hur annorlunda Fast & Furious kan den bli?


signatur

Nämen!

Medlem

som alla biljakts filmer eller? eller som alla actionfilmer? eller som alla drama filmer?
etc etc etc...
va tusan det e bara en film. kul med biljakts filmer.

Medlem

Jag tycker Uwe Boll skall regissera


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Har alltid velat detta sen jag var liten Men det blir fan i mig inte som jag vill ha det...

Medlem

Med andra ord, de vill göra en rip-off på Fast and furious filmerna.

12
Skriv svar