The Witcher 2 – Enhanced Edition

Robot
The Witcher 2 – Enhanced Edition

Fjolårets största och mörkaste rollspelsupplevelse släpps i en fördjupad version – och för första gången till Xbox 360. Är det fantastiska pc-spelet lika omistligt till konsol?

#the-witcher-2-assassins-of-kings, #cd-projekt, #the-witcher


Medlem
The Witcher 2 – Enhanced Edition

Nice

Medlem

aaaaaaaw shit, han har ju fel svärd på sista bilden

Medlem

Bland det bästa rpg'n jag spelat. Story-mssigt
Ska lira igenom det en gång till nu på tisdag!

Medlem

Jag verkar vara den enda som inte riktigt gillade spelet, kanske värt att ge det ett nytt försök.

Medlem

skall bli trevligt så kan man spela igenom spelet igen


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Kan inte mer än gratulera CD Project ännu en gång, storstilat verkligen. Att vi pc-spelare får allt det nya i en patch gratis är ju sjukt bra med. Antar att det även är på sin plats att be en stilla bön att det inte kommer någon stor utgivare och slår klorna i dem.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

fan va fett hoppas det säljer bra! ska bli kul att lira enhanced på steam sen.

Medlem

Hmm förlängt avslutningskapitel låter bra, för det kändes lite fattigt jämnfört med resten av spelet. Lite som att de var tvugna o avsluta det lite fort.

Men det som witcher 2 verkligen gjorde bra var hur olika spelet blev beroende på sida man valde, bara sånna saker som att man har väldigt olika anledningar att ta sig vidare till sista kapitlet och vet helt olika saker om karaktärerna man följer. So goood!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Oj vad jag längtar till tisdag!

Medlem

köp det till pc i stället

Medlem

"...som var tekniskt mer kompetent på pc"

Medlem

Det blir nog fan ett köp på det här! RPG-mys tackar man inte nej till.

Medlem
Skrivet av rayzorz:

Jag verkar vara den enda som inte riktigt gillade spelet, kanske värt att ge det ett nytt försök.

Du är inte ensam, jag fastnade aldrig direkt för det heller. Men ja, jag funderar som du att ge det ett försök till.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av rayzorz:

Jag verkar vara den enda som inte riktigt gillade spelet, kanske värt att ge det ett nytt försök.

Du är inte ensam, jag fastnade aldrig direkt för det heller. Men ja, jag funderar som du att ge det ett försök till.

Jag måste säga att jag tyckte att spelet mest kändes konstigt i början men efter att ha spelat vidare ett tag så märkte jag att det var helt BRILJANT. GOTY antagligen. Måste spela igenom det nu igen när nya versionen kommer.

Inaktiv

Jag är såld. Det blev ett köp trots att jag inte spelat 1:an.

Medlem

CD Projekt är IMO den starkast lysande stjärnan på Rollspelshimmlen.

Medlem
Skrivet av BoZo:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av rayzorz:

Jag verkar vara den enda som inte riktigt gillade spelet, kanske värt att ge det ett nytt försök.

Du är inte ensam, jag fastnade aldrig direkt för det heller. Men ja, jag funderar som du att ge det ett försök till.

Jag måste säga att jag tyckte att spelet mest kändes konstigt i början men efter att ha spelat vidare ett tag så märkte jag att det var helt BRILJANT. GOTY antagligen. Måste spela igenom det nu igen när nya versionen kommer.

Jag har visserligen bara kommit till Flotsam, men av det jag spelat så tycker jag inte att det var särskilt kul. Ska nog kanske fortsätta en bit och se om det blir bättre.

CFW
Medlem

Känns som att det var lite synd om recensenten ändå, 50" duger knappt till vanligt TV-tittande (lite litet, ingen ironi), och han fick inte spela på PC (för att citera nividia: twimtbp)...

Jag undrar verkligen hur slutet är nu.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Jag undrar verkligen hur slutet är nu.

De inspirerades av bioware så nu ger geralt ifrån sig ett rött, blått eller grönt sken i slutescenen beroende på hur du tog dig igenom spelet.

(vad underbart lätt det är att slå på de som ligger!)

Ser fram emot att spela igenom detta underbara spel igen, bästa köpet förra året helt klart.

Medlem
Skrivet av red_laces:
Skrivet av eddie the eagle:

Jag undrar verkligen hur slutet är nu.

De inspirerades av bioware så nu ger geralt ifrån sig ett rött, blått eller grönt sken i slutescenen beroende på hur du tog dig igenom spelet.

(vad underbart lätt det är att slå på de som ligger!)

Ser fram emot att spela igenom detta underbara spel igen, bästa köpet förra året helt klart.

Glöm inte att nya karaktärer introduceras helt plötsligt i spelets 10 sista minuter och logiken bara helt försvinner.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av red_laces:
Skrivet av eddie the eagle:

Jag undrar verkligen hur slutet är nu.

De inspirerades av bioware så nu ger geralt ifrån sig ett rött, blått eller grönt sken i slutescenen beroende på hur du tog dig igenom spelet.

(vad underbart lätt det är att slå på de som ligger!)

Ser fram emot att spela igenom detta underbara spel igen, bästa köpet förra året helt klart.

Glöm inte att nya karaktärer introduceras helt plötsligt i spelets 10 sista minuter och logiken bara helt försvinner.

What logic?


signatur

Nämen!

Medlem

Jag köpte the witcher 2 idag, jag får extra materialet då eller ? Eller får bara de som köpt det innan ett speciellt datum ? Lite förvirrad

Medlem

I <3 CD Projekt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

O det är så man portar ett spel.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Ge oss till PS3 också.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

rätt tuff trailer.

Medlem

Är det bara jag, eller fick witcher 1 typ all hat i världen och witcher 2 fick typ 1000 st. GOTY även fast spelen är hyffsat lika varandra? xD

Medlem
Skrivet av luftman:

Är det bara jag, eller fick witcher 1 typ all hat i världen och witcher 2 fick typ 1000 st. GOTY även fast spelen är hyffsat lika varandra? xD

Well, Witcher 1 opatchat förtjänade ju en del hat för det var så buggigt. Ett patchat Witcher 1 är mycket trevligt.

12
Skriv svar