Första gameplay-trailern från Medal of Honor: Warfighter

Medlem

Så nu klagar folk på att det kommer ett nytt FPS spel med samma motor som BF3? ...

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Lolflakes:

Ser ut som en mod till BF3. M4:an såg ju exakt lika dan ut som på bf3

Copy/paste från IRL ?:)

Menar hur den ser ut i förstapersons vyn. Samma färg, vinkel. Det ÄR samma modell!

De har troligtvis ingen tillgång till BF3s modeller så nej det är inte samma...

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Lolflakes:

Ser ut som en mod till BF3. M4:an såg ju exakt lika dan ut som på bf3

Copy/paste från IRL ?:)

Menar hur den ser ut i förstapersons vyn. Samma färg, vinkel. Det ÄR samma modell!

De har troligtvis ingen tillgång till BF3s modeller så nej det är inte samma...

Dice ligger ju bakom MP-delen i förra MoH så varför skulle de inte ha det?

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av McNord:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Lolflakes:

Ser ut som en mod till BF3. M4:an såg ju exakt lika dan ut som på bf3

Copy/paste från IRL ?:)

Menar hur den ser ut i förstapersons vyn. Samma färg, vinkel. Det ÄR samma modell!

De har troligtvis ingen tillgång till BF3s modeller så nej det är inte samma...

Dice ligger ju bakom MP-delen i förra MoH så varför skulle de inte ha det?

Varför skulle det betyda att de har tillgång till allt som Dice har skapat på egen hand efteråt? Det var bara ett samarbete de hade för att få till en bra multiplayerdel i det förra spelet.

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av McNord:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Lolflakes:

Ser ut som en mod till BF3. M4:an såg ju exakt lika dan ut som på bf3

Copy/paste från IRL ?:)

Menar hur den ser ut i förstapersons vyn. Samma färg, vinkel. Det ÄR samma modell!

De har troligtvis ingen tillgång till BF3s modeller så nej det är inte samma...

Dice ligger ju bakom MP-delen i förra MoH så varför skulle de inte ha det?

Varför skulle det betyda att de har tillgång till allt som Dice har skapat på egen hand efteråt? Det var bara ett samarbete de hade för att få till en bra multiplayerdel i det förra spelet.

För att EA äger Dice alltså kan de göra vad de vill med det som Dice skapar. Eftersom det är en ny motor sparar de mycket tid på att återanvända saker som Dice redan skapat och tid är ju som bekant pengar.

Medlem
Skrivet av McNord:

Så nu klagar folk på att det kommer ett nytt FPS spel med samma motor som BF3? ...

MoH 2010 var sämst (multiplayer iallafall) och då har man inte förhoppningar på en uppföljare

Medlem
Skrivet av zunkenrunken:

Jag blir jävligt pepp faktiskt! Tror det kommer bli awesome Tydligen verkar jag vara ensam om det.

Inte då, det här kommer bli skoj

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av McNord:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av McNord:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Lolflakes:

Ser ut som en mod till BF3. M4:an såg ju exakt lika dan ut som på bf3

Copy/paste från IRL ?:)

Menar hur den ser ut i förstapersons vyn. Samma färg, vinkel. Det ÄR samma modell!

De har troligtvis ingen tillgång till BF3s modeller så nej det är inte samma...

Dice ligger ju bakom MP-delen i förra MoH så varför skulle de inte ha det?

Varför skulle det betyda att de har tillgång till allt som Dice har skapat på egen hand efteråt? Det var bara ett samarbete de hade för att få till en bra multiplayerdel i det förra spelet.

För att EA äger Dice alltså kan de göra vad de vill med det som Dice skapar. Eftersom det är en ny motor sparar de mycket tid på att återanvända saker som Dice redan skapat och tid är ju som bekant pengar.

Tvivlar starkt på att de skulle återanvända modeller som Dice har gjort för sitt spel i ett annat spel.
Då skulle de likaväl kunna återanvända samma träd, explosioner osv...

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av McNord:

Så nu klagar folk på att det kommer ett nytt FPS spel med samma motor som BF3? ...

MoH 2010 var sämst (multiplayer iallafall) och då har man inte förhoppningar på en uppföljare

Ja, men det betyder inte att det kommer vara likadant med detta spelet. Och folk verkar klaga på helt andra saker inte att det är just MoH, utan att det är FPS och samma motor som i BF3 etc.

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av McNord:

Så nu klagar folk på att det kommer ett nytt FPS spel med samma motor som BF3? ...

MoH 2010 var sämst (multiplayer iallafall) och då har man inte förhoppningar på en uppföljare

Ja, men det betyder inte att det kommer vara likadant med detta spelet. Och folk verkar klaga på helt andra saker inte att det är just MoH, utan att det är FPS och samma motor som i BF3 etc.

multiplayern i MOH vad det roligaste med spelet. Singelplayern var riktigt risig och om utvecklarna får utveckla båda delarna utan DICE lär ju detta spel bli årtiondets sämsta spel

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av McNord:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av McNord:

Så nu klagar folk på att det kommer ett nytt FPS spel med samma motor som BF3? ...

MoH 2010 var sämst (multiplayer iallafall) och då har man inte förhoppningar på en uppföljare

Ja, men det betyder inte att det kommer vara likadant med detta spelet. Och folk verkar klaga på helt andra saker inte att det är just MoH, utan att det är FPS och samma motor som i BF3 etc.

multiplayern i MOH vad det roligaste med spelet. Singelplayern var riktigt risig och om utvecklarna får utveckla båda delarna utan DICE lär ju detta spel bli årtiondets sämsta spel

Det återstår ju att se tills vi ens vet något om MP delen, än så länge vet vi inget eller hur?

Medlem

Jag hoppas verkligen att det är videoredigeringen som har gjort så att det verkar som att spelet har riktigt låg fps. Det där såg ospelbart ut för min del när det hackar fram...

Medlem

Pang pang hehe

Medlem

Ännu ett hjärndött fps-spel från EA. *gäsp*

Medlem

Jag ser att EA's design team har grävt djupt nere i deras "idé hög" för att ta fram den här unika produkten :D.

Inaktiv

Ser ju identiskt ut med BF3, om de lyckas göra SP-kampanjen längre och mer intressant så sure - jag ger det en chans. Ang. MP kan jag inte låta bli att flina lite och nicka åt snillrikheten i att inkludera specialstyrkor från varje större spelmarknad. Ganska smart sätt att knipa nya kunder i Europa på

Medlem

Ser fint ut. Men blir det ett bra spel? Återstår att se.

Medlem

Visst det var snyggt men det blir väl allt som körs genom Frostbite 2 motorn. Ingen snack om den saken. Men i övrigt så satt jag bara och tänkte "jaha... jasså nu ska man sitta vid ett mounted weapon och åka en snitslad bana och skjuta på en massa saker och en händer det en massa scriptade saker och så slutar det säkert med att båten blir träffad av en granat och det blir slowmotion och allt blir lite suddigt och sen kommer en laddskärm... bla bla bla." Har liksom sett och spelat detta redan. Kom på något nytt!!! Jag vill bli överraskad!!!

Inaktiv

MW3 var så dåligt så till och med Captain Price lämnade för MOH haha

Inaktiv

Wtf is this shit?

Same same, som att se ytterligare en "alien invades earth" från hollywood
snaaaaaaaaaaark, o h yeah fräscht med dubstep också ^^

ja jag klagar men vafan gör något eget

Medlem

SOG.... !!


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

Gamers can represent their nation’s Tier 1 Operators on the global battlefield. Medal of Honor Warfighter introduces multi-national Tier 1 blue-vs-blue team play where the world’s best of the best warriors go head-to-head in combat. The game features 12 different Tier 1 units from a variety of nations including the British SAS, Australian SASR, German KSK and Polish GROM.

Att spela som SOG online kommer ju bli fett!!!

Medlem

jag vill ha detta nu!!

Medlem

Alla FPS-spel idag känns som en kopia av ett annat. Tråkigt.

Medlem

jag köper det på release dagen iaf. ska bli grymt o köra som sog


signatur

God is dead

Medlem

Ännu en COD klon antar jag.

Medlem

Såg ju bra mycket bättre ut än den förra dyngan de släppte iaf!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

kommer att köpa detta om bara för att man kan spela som svensk i det

12
Skriv svar