The Witcher 2 – Enhanced Edition

Inaktiv

Jag brukar hata portningar men kul att kryssboxarna får dela denna fantastiska upplevelse!

Medlem
Skrivet av zn0r:

Jag köpte the witcher 2 idag, jag får extra materialet då eller ? Eller får bara de som köpt det innan ett speciellt datum ? Lite förvirrad

Antar att du köpt till pc, så ja du får det. Du borde dock vänta med att spela tills på tisdag då du kan ladda hem extramaterialet.

Medlem
Skrivet av red_laces:
Skrivet av zn0r:

Jag köpte the witcher 2 idag, jag får extra materialet då eller ? Eller får bara de som köpt det innan ett speciellt datum ? Lite förvirrad

Antar att du köpt till pc, så ja du får det. Du borde dock vänta med att spela tills på tisdag då du kan ladda hem extramaterialet.

Schysst, aa fixa det till PC. Härligt då, kan inte vänta !

Medlem
Skrivet av zn0r:
Skrivet av red_laces:
Skrivet av zn0r:

Jag köpte the witcher 2 idag, jag får extra materialet då eller ? Eller får bara de som köpt det innan ett speciellt datum ? Lite förvirrad

Antar att du köpt till pc, så ja du får det. Du borde dock vänta med att spela tills på tisdag då du kan ladda hem extramaterialet.

Schysst, aa fixa det till PC. Härligt då, kan inte vänta !

http://en.thewitcher.com/community/entry/178

Man kan ladda ner i förtid redan

Medlem

Ah jag längtar ihjäl mig till tisdag,,

Medlem

Fasen ska ju tydligen vara Gw2 Beta nästa helg (Enligt diverse spelbutiker) och har ju ingen lust att spela igenom The witcher2 på vardagar
Hoppas webhallen etc har fel ^^


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Fasen ska ju tydligen vara Gw2 Beta nästa helg (Enligt diverse spelbutiker) och har ju ingen lust att spela igenom The witcher2 på vardagar
Hoppas webhallen etc har fel ^^

Antingen nästa helg eller helgen därpå.

Medlem

en sak jag undrar över inför min kommande genomspelning är om man får fler tillfällen att supa i sig sina potions. jag kommer ihåg att man i första versionen av spelet inte alltid fick tillgång till sina potions innan striderna, vilket var en stor nackdel om man satsade på att spela som alchemist, vilket jag tänkt göra i EE. är det något som du tänkt på under denna genomspelning?

Medlem

Det här är kvalité! Företaget som gjort detta spel vet hur man här bra spel.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av zn0r:
Skrivet av red_laces:
Skrivet av zn0r:

Jag köpte the witcher 2 idag, jag får extra materialet då eller ? Eller får bara de som köpt det innan ett speciellt datum ? Lite förvirrad

Antar att du köpt till pc, så ja du får det. Du borde dock vänta med att spela tills på tisdag då du kan ladda hem extramaterialet.

Schysst, aa fixa det till PC. Härligt då, kan inte vänta !

http://en.thewitcher.com/community/entry/178

Man kan ladda ner i förtid redan

Tack för tipset, nu kan man dra igång direkt när man kommer hem på tisdag!

Medlem

denna blir ett köp.

Medlem

Jag blev helt såld efter denna recension - jag är trots allt en RPG nörd!

Jag ångrar mig INTE, läser du detta och gillar RPG - KÖP!!! Helt underbart spel med alla möjliga slags komponenter som gör detta helt sagoligt grymt!

Det finns alltid nånting som såklart kan förbättras, saker som man ställer sig frågandes till... men detta är ett mikroskopiskt problem i detta spel - KÖP!


signatur

Rumpan den är bra, ja en sådan måste man ha!

12
Skriv svar