Erfarna The Old Republic-spelare får 30 dagars gratistid

Skrivet av MrPeters:

Jag har sett flera servrar som ligger på Heavy och Full så du kan ta din falska fakta någon annanstans

Sen ligger de Asiatiska servrarna oftare på lägre siffror än US och EU

Hans "falska fakta" baseras på Biowares egna server status, så ja du, men nej det får säkert jättebra för dom, helt normal att ha 70% light servrar, där "standard" är i det närmaste en spök server, också helt normal att köra 3 gratis helger på en och en halv månad, tror det är goda tecken på att deras 300 miljoners soppa inte har några flugor i sig, absolut.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av MrPeters:

Jag har sett flera servrar som ligger på Heavy och Full så du kan ta din falska fakta någon annanstans

Sen ligger de Asiatiska servrarna oftare på lägre siffror än US och EU

Hans "falska fakta" baseras på Biowares egna server status, så ja du, men nej det får säkert jättebra för dom, helt normal att ha 70% light servrar, där "standard" är i det närmaste en spök server, också helt normal att köra 3 gratis helger på en och en halv månad, tror det är goda tecken på att deras 300 miljoners soppa inte har några flugor i sig, absolut.

"industry leaders and financial analysts have estimated it to be between $150 million and $200 million."

Lite off eller?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Den här bonusen är uttökad nu till den 25, så man har tills dess på sig att få en lvl 50 karaktär eller lvl 6 legacy, som är typ 2 lvl 40ish karaktärer om man ska tro deras info. Skönt, jag var på lvl 45 och har inte hunnit spela som jag velat, men nu ska jag skynda mig så jag får lite extra speltid


signatur

Videomupp

Moderator | Testpilot
Skrivet av WildThing:

Den här bonusen är uttökad nu till den 25, så man har tills dess på sig att få en lvl 50 karaktär eller lvl 6 legacy, som är typ 2 lvl 40ish karaktärer om man ska tro deras info. Skönt, jag var på lvl 45 och har inte hunnit spela som jag velat, men nu ska jag skynda mig så jag får lite extra speltid

Väntade på spelet i flera år men har inte testat det ännu. Jag är en dålig Starwars-fan


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:

"industry leaders and financial analysts have estimated it to be between $150 million and $200 million."

Lite off eller?

De har själva sagt i sitt investor call att det var 200 miljoner, exclusive reklam, för att jämnföra så sänkte de 100 millar i BF3 reklam, lite off eller?

Medlem

crap jag som har en i lvl 47 :/ aja får se om man kanske börjar igen!

Medlem
Skrivet av Girre:

crap jag som har en i lvl 47 :/ aja får se om man kanske börjar igen!

Fast de uttökade tiden. Du har till den 25 april att bli lvl 50 för att få bonusen.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Girre:

crap jag som har en i lvl 47 :/ aja får se om man kanske börjar igen!

Fast de uttökade tiden. Du har till den 25 april att bli lvl 50 för att få bonusen.

Jasså ja då blev de ju helt plötsligt mycke intressantare att spela:)

Medlem
Skrivet av cammo:

Spelet överlever inte året ut.

En del av mig hoppas att det inte gör det. Men inte för att spelet är dåligt, utan att folk har mognat och känner att de äntligen vågar prova sandbox MMO istället för themepark MMO

Moderator | Testpilot
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av uberpwnage2.0:

"industry leaders and financial analysts have estimated it to be between $150 million and $200 million."

Lite off eller?

De har själva sagt i sitt investor call att det var 200 miljoner, exclusive reklam, för att jämnföra så sänkte de 100 millar i BF3 reklam, lite off eller?

Jag har inte påstått något så jag kan inte vara off. Quotar bara vad som stog och frågade om du var off. Desstuom stavade du exclusive fel, och nej jag är ingen grammaNAAAAAZI, men om folk sätter bokstäver fel så det blir ett annat ord med en helt annan innebörd. Nej. För övrigt behöver du inte quota mig mer då det inte finns något mer att diskutera.

EDIT: Eftersom det var en svensk jag skrev detta till kommer han ta det som en förolämpning och skriva en lång post om hur jag är en idiot och blablabla (kanske man slipper detta för jag påpekade det nu)


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av Vorheece:
Skrivet av cammo:

Spelet överlever inte året ut.

En del av mig hoppas att det inte gör det. Men inte för att spelet är dåligt, utan att folk har mognat och känner att de äntligen vågar prova sandbox MMO istället för themepark MMO

Sandbox MMO är bara ett annat ord för skitspel utan features.

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av cammo:

Spelet överlever inte året ut.

En del av mig hoppas att det inte gör det. Men inte för att spelet är dåligt, utan att folk har mognat och känner att de äntligen vågar prova sandbox MMO istället för themepark MMO

Sandbox MMO är bara ett annat ord för skitspel utan features.

Tror de flesta drar sig från att svara på dina kommentarer eftersom du aldrig någonsin tänker innan du skriver. Men jag gör ett försök i alla fall - Sandbox har generellt sett fler features än themepark.

Medlem

Fin gest för de som spelar

Medlem

Som många andra säger, problemet med spelet är "endgame" det finns inte så mycket att göra. ilum är ett stort skämt, förstår inte hur man kan lyckas så bra med storymode biten men fullständigt misslyckas med andra delar av spelet som också är viktiga. Det märks tydligt att antalet spelare har minskat, iaf på min server.

Förövrigt var Legacy-system också en stor besvikelse. Hade hoppats mer på det, men många andra uppdateringar var mycket positiva.

Medlem

Detta för att flera ledsnat på spelet vid lvl 50? Har inte spelat detta själv än, men låter ju så när man läser folks åsikter om spelet.

Medlem

Jaja DIablo 3 runt hörnet. Sorry Bioware. Swtor är nog det sista spelet jag skulle vilja återbesöka. Då ligger nästan Wow närmare och det säger en hel del.

12
Skriv svar