Battlefield 5 genom Google-glasögon

Robot
Battlefield 5 genom Google-glasögon

Filmgruppen There Is A Canal har tagit sig en funderare och applicerat en spelupplevelse på Googles kommande AR-glasögon. Vad tycker du om det här konceptet?

#battlefield-3


Medlem
Battlefield 5 genom Google-glasögon

Mjaaa..........


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Synd bara att glasögonen ser ut som en tandställning för ögonen.

Medlem

Är detta verkligen en "nyhet" värd att lägga upp på sidan?

Konstigt att det påminde mer om cod(bortsett från lasern)

Moderator | Testpilot
Skrivet av White:

Är detta verkligen en "nyhet" värd att lägga upp på sidan?

Nyhetstorka, snart kommer det börja lägga up random youtube filmer det tycker är roliga också (självklart spelrelaterat).

Whops, they already did.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av White:

Är detta verkligen en "nyhet" värd att lägga upp på sidan?

Nyhetstorka, snart kommer det börja lägga up random youtube filmer det tycker är roliga också (självklart spelrelaterat).

Whops, they already did.

Ni kunde ju ha skrivit om den nya halo 4 videon (som jag tipsade om för 3 dagar sen) där dom pratar om musiken i spelet med mera.
Det är iaf en nyhet om ett spel som är utannonserat!
Länken till musikvideon!


signatur
Medlem

Dom har ju bara tagit en tidigare "bf3" film och lagt på google introt.


signatur
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av White:

Är detta verkligen en "nyhet" värd att lägga upp på sidan?

Nyhetstorka, snart kommer det börja lägga up random youtube filmer det tycker är roliga också (självklart spelrelaterat).

Whops, they already did.

Sluta klaga. Något roligt iaf.. Bättre det här en massa annat skit


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Fail! Han hade ju lösskjutningsanordningen på vapnet. Kan ju inte döda många med lösa skott!

Medlem
Skrivet av JamesBond:

Fail! Han hade ju lösskjutningsanordningen på vapnet. Kan ju inte döda många med lösa skott!

Oh really, Miss Moneypenny.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Konstigt att det påminde mer om cod(bortsett från lasern)

Hur kan det göra det?

Medlem

Sen är det bara att hitta ett övergivet industriområde att springa runt på ;P

Medlem

Det går ju inte för ögonen att ha fokus både på något som är 2 cm från ögat och omgivningen samtidigt. Därmed kommer inte något hamna mitt i bild. Det är inga glasögon som man tittar ut genom samtidigt som man tittar på omgivningen. På sin höjd så är det en liten skärm som sitter högst upp som man ser om man ändrar fokus samt tittar uppåt.

Inaktiv

Töntigt


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

Underbart att folk klagar när en "nyhet" kommer upp på en söndag. Var glada att de lägger upp något på en söndag.

Medlem

Nå ja Videon var ju gjord med glimten i ögat...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Den senaste månaden har jag skickat in 5-10 nyhetstips och 2-3 av dem var stora nyheter. FZ HAR INTE TAGIT EN ENDA AV DEM BEDRÖVLIGT! Om det här fortsätter med så sjukt lite nyheter kommer jag sluta kolla fz:as nyheter och ändra om i opera snabbval så jag kommer direkt till forumet om det inte har dött ut då pågrund av det här med nyheterna.

Medlem
Skrivet av Mace:

Underbart att folk klagar när en "nyhet" kommer upp på en söndag. Var glada att de lägger upp något på en söndag.

Jag tror jag talar för alla när jag säger, det är vi. Men jag pratar i alla fall generellt om de senaste 2 månaderna att det bara blivit sämre och sämre och nu den senaste veckan har det varit urkasst. Inget ont om FZ annars absolut inte, jag gillar skribenterna och tycker dom formularar sig super bra i nyheterna och även recensionerna som också brukar vara väldigt bra.

Moderator | Testpilot
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av White:

Är detta verkligen en "nyhet" värd att lägga upp på sidan?

Nyhetstorka, snart kommer det börja lägga up random youtube filmer det tycker är roliga också (självklart spelrelaterat).

Whops, they already did.

Sluta klaga. Något roligt iaf.. Bättre det här en massa annat skit

Eller så ger det oss nyheter istället för denna skit och annan skit


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av White:

Är detta verkligen en "nyhet" värd att lägga upp på sidan?

Nyhetstorka, snart kommer det börja lägga up random youtube filmer det tycker är roliga också (självklart spelrelaterat).

Whops, they already did.

Sluta klaga. Något roligt iaf.. Bättre det här en massa annat skit

Eller så ger det oss nyheter istället för denna skit och annan skit

Går det också! Varit riktigt risigt med nyheter den senaste tiden..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Skägg.
10 Chambers

Det börjar närma sig sommar och mängden material sinar ganska friskt, med en tillfällig topp kring E3. Sen ska vi självjlart inte missa stora grejer, särskilt inte när tipsar. Kanske borde vi starta ett nyhetsforum/tråd där ni (och vi) kan slänga in snabba länkar?


signatur
Inaktiv

snarare battlefield 14 som kommer hösten 2050 ..

Medlem
Medlem
Skrivet av Mace:

Underbart att folk klagar när en "nyhet" kommer upp på en söndag. Var glada att de lägger upp något på en söndag.

Hellre inga "nyheter" alls än en random Youtube-film.

Medlem

Bara jag som tycker att det är intressant hur ny teknik kan integreras med spel i framtiden? Det kanske inte ens ligger så långt in i framtiden.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det börjar närma sig sommar och mängden material sinar ganska friskt, med en tillfällig topp kring E3. Sen ska vi självjlart inte missa stora grejer, särskilt inte när tipsar. Kanske borde vi starta ett nyhetsforum/tråd där ni (och vi) kan slänga in snabba länkar?

Låter som en skitbra idé att göra en nyhetstråd i exempelvis allmänt snack. Där var och en av skribenterna skriver något innan folk börjar tipsa, så folk kan citera den skribent de vill tipsa då det kommer upp i quetos baren (lilla jordklotot) nästa gång personen loggar in.

Men det bästa vore om ni gjorde en ny avdelning på forumet som hette "Nyhetstips". Väldigt enkelt och smidigt för er att kolla det, och fler får reda på att man kan nyhetstipsa. Det är ju inte alla som vet att man kan gå in på "Om FZ"-"Kontakt".

Det tredje alternativet vore om fz:as kodare fixade så att alla nyhetstips syns i quotesen för skribenterna och att exempelvis precis under profilbilden längst upp till höger på sidan ha en knapp som man kan trycka på där det står exempelvis "Tipsa FZ om nyheter".

Skägg.
10 Chambers

Fattar inte riktigt vad du menar med citeringsbiten?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fattar inte riktigt vad du menar med citeringsbiten?

Om man citerar någon i en tråd eller så så kommer det upp att man fått en quote ju i den lilla jordgloben där uppe bredvid "mitt fz" och det. Yrsäkta den dåliga förklaringen. Det smidigaste ahde nog varit antingen första eller andra alternativet, om jag ahde varit er hade jag satsat på nummer två då det krävs lite tid av er och att ni kan enkelt gå in där sedan så får ju fler reda på att man kan nyhetstipsa.

Medlem

Jag tyckte det här var en bra nyhet. Alltid kul att se lite "nytänkande".

1
Skriv svar