Pandora's Tower

Robot
Pandora's Tower

Klockan är din värsta fiende i det sista stora Wii-äventyret. Matas inte sköna Elena snabbt med köttstycken från monster förvandlas hon till ett.

#pandoras-tower, #nintendo


Medlem
Pandora's Tower

Spel på timers är inget för mig iallafall.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Grafiken ser ut att höra hemma på PS1.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tobblish:

Grafiken ser ut att höra hemma på PS1.

Verkligen inte då den var mycket sämre än detta, sedan är grafik inte allt (men grafikhoror finns det ju alltid)


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tobblish:

Grafiken ser ut att höra hemma på PS1.

Verkligen inte då den var mycket sämre än detta, sedan är grafik inte allt (men grafikhoror finns det ju alltid)

Ja för vi att grafiken kan inte tillföra något till ett spel

Medlem

Vad är meningen med att ha en recension när hela spelet inte spelats igenom? Det är ju spelet i sin helhet man vill se betyg på!

Det är hur väl spelet i helhet är producerat som vi vill se betyg på!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tobblish:

Grafiken ser ut att höra hemma på PS1.

Verkligen inte då den var mycket sämre än detta, sedan är grafik inte allt (men grafikhoror finns det ju alltid)

Ja för vi att grafiken kan inte tillföra något till ett spel

Jo men dålig grafik är ju ett dåligt spel också


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Detta verkar intressant men köper nog först Xenoblade.

Medlem
Skrivet av Kartraith:

Spel på timers är inget för mig iallafall.

Samma här. Var intresserad av spelet förut, men nu så känns det inte så hett längre.

Skrivet av SubzeroOFC:

Detta verkar intressant men köper nog först Xenoblade.

Xenoblade är fantastiskt bra. Bästa spelet till Wii och bästa JRPGet denna konsollgeneration.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Kartraith:

Spel på timers är inget för mig iallafall.

Samma här. Var intresserad av spelet förut, men nu så känns det inte så hett längre.

Skrivet av SubzeroOFC:

Detta verkar intressant men köper nog först Xenoblade.

Xenoblade är fantastiskt bra. Bästa spelet till Wii och bästa JRPGet denna konsollgeneration.

ja det var inget dåligt om omdöme.

Medlem

Jag har börjat lira det och det är helt okej, vill man ha grafik så bör man inte spela detta. Tagit mig igenom 4 torn av 12 tror jag. Än så länge är det kul, men det känns som att det kommer bli lite enformigt om ett litet tag. Gillar pusseltänkandet i tornen, lite som zelda i dungeonsen.

Angående tidspressen tycker jag det är kul, blir lite pressat ibland.. men man kan ju ta det lugnt, och återvända till tjejen med en bit kött och "tajmern" nollställs, sen kan man fortsätta tornet där man lämnade det.

1
Skriv svar