Kickstarta fan-förslaget Police Warfare

Robot
Kickstarta fan-förslaget Police Warfare
Medlem
Kickstarta fan-förslaget Police Warfare

Tjuv och polis från barndommen eh?

Grafiken än så länge ser bara ut som ett Dx9 lir... sure folk kommer säkert gnälla på mig nu men vafan.

Dx9 är 8 år gammalt.
/argument

Medlem

Ingen brist på kickstartes med andra ord.

Medlem

Behövs det verkligen en till Online Shooter? De som inte gillar BF3, CoD eller Team Fortress brukar nog inte gilla fps alls, så länge de inte gillar SWAT 4. Skulle det bli ett nytt SWAT över det hela med dess otroligt oförlåtliga onlineläge skulle jag vara intresserad men det verkar det inte bli så jag avstår.

Edit: Jag vet att jag tjatar men världen behöver SWAT 5!

Medlem

Världen behöver något som slåss med Tribes, Tribes är skitbra men vill gärna ha något spel i röven på Tribes så de inte blir lata.

Medlem
Skrivet av purjo:

Behövs det verkligen en till Online Shooter? De som inte gillar BF3, CoD eller Team Fortress brukar nog inte gilla fps alls, så länge de inte gillar SWAT 4.

Av bekrivningen att döma så är det inget SWAT5, vilket är väldigt trist.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

APB fast bättre ?


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Medlem
Skrivet av purjo:

Behövs det verkligen en till Online Shooter? De som inte gillar BF3, CoD eller Team Fortress brukar nog inte gilla fps alls, så länge de inte gillar SWAT 4. Skulle det bli ett nytt SWAT över det hela med dess otroligt oförlåtliga onlineläge skulle jag vara intresserad men det verkar det inte bli så jag avstår.

Edit: Jag vet att jag tjatar men världen behöver SWAT 5!

Trist inställning. Är verkligen BF3, cod och TF de enda fps-spelen värda att existera?

Medlem

Alla FPS är ju inte lika (tack o lov.), det är ju skillnad på en "action-pangare" och en mer taktisk variat, som t ex SWAT4 eller Raven Shield.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Åh, jag tänker på ett annat taktiskt polisspel i tecknad stil. Någon som kommer ihåg vad det heter? Minns att en karaktär hette Bear, var stor och hade hagelbrakare.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Världen behöver något som slåss med Tribes, Tribes är skitbra men vill gärna ha något spel i röven på Tribes så de inte blir lata.

Tribes är skit, Quake finns och har funnits en bra tid.
Synd att utvecklarna inte bryr sig om spelarna över huvudtaget, därav att dess eSport mer eller mindre dött ut.

Medlem

@73mpl4R
Menar du XIII?


signatur

Specs: PS5

Inaktiv
Citat:

citat

Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Ztreek:

Världen behöver något som slåss med Tribes, Tribes är skitbra men vill gärna ha något spel i röven på Tribes så de inte blir lata.

Tribes är skit, Quake finns och har funnits en bra tid.
Synd att utvecklarna inte bryr sig om spelarna över huvudtaget, därav att dess eSport mer eller mindre dött ut.

på vilket sätt är tribes skit? det är snabbt och det gäller att räkna ut snabbt hur du ska göra

Medlem
Skrivet av Rebecca Black:

@73mpl4R
Menar du XIII?

Nej tyvärr! Det är också ett charmigt spel. Det jag tänker på heter något med Shadow tror jag, och man rör sig på ett rutnät likt det i Might and Magic-spelen. Var en mysig stämning i spelet, och mellan varje uppdrag är det en liten berättelse. Man kunde även uppgradera sina karaktärer också om jag inte minns fel. Fanns 4-5 karaktärer man kunde välja på. De har blåa SWAT-uniformer och är i någon slags cellshade-grafik. Bear hette den stora killen med shotgun som sagt, sen var det en asiatisk (?) tjej som var bra på kampsport.

Medlem
Skrivet av purjo:

Behövs det verkligen en till Online Shooter? De som inte gillar BF3, CoD eller Team Fortress brukar nog inte gilla fps alls, så länge de inte gillar SWAT 4. Skulle det bli ett nytt SWAT över det hela med dess otroligt oförlåtliga onlineläge skulle jag vara intresserad men det verkar det inte bli så jag avstår.

Edit: Jag vet att jag tjatar men världen behöver SWAT 5!

Jag fattar knappt vad du menar. Menar du att bf3, cod etc. är spel som alla gillar och gillar man inte dem så gillar man inte fps? ...det låter ju helrubbat, så om man inte gillar fotboll så gillar man inte sport?
Jag älskar SWAT-serien så jag håller med dig om att en 5:a behövs! men det är inget större fel på bf3 och CoD, de är ju ganska olika alla tre och man kan gilla alla.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av purjo:

Behövs det verkligen en till Online Shooter? De som inte gillar BF3, CoD eller Team Fortress brukar nog inte gilla fps alls, så länge de inte gillar SWAT 4. Skulle det bli ett nytt SWAT över det hela med dess otroligt oförlåtliga onlineläge skulle jag vara intresserad men det verkar det inte bli så jag avstår.

Edit: Jag vet att jag tjatar men världen behöver SWAT 5!

Jag fattar knappt vad du menar. Menar du att bf3, cod etc. är spel som alla gillar och gillar man inte dem så gillar man inte fps? ...det låter ju helrubbat, så om man inte gillar fotboll så gillar man inte sport?
Jag älskar SWAT-serien så jag håller med dig om att en 5:a behövs! men det är inget större fel på bf3 och CoD, de är ju ganska olika alla tre och man kan gilla alla.

Menar mera att BF3, CoD och TF är de tre stora namnen, självklart finns det flera men vågar säga att de tre har majoriteten av spelarna när det kommer till FPS, sen finns ju så klart Brink och Planetside men de har inte samma spelarskara. Däremot vill jag inte riktigt räkna Planetside till samma kategori då det är så mycket större. Ser verkligen fram emot Planetside 2 och hoppas innerligt att det blir lika bra som ettan innan de sabbade det. Sen kan man ju självklart gilla Single Player FPS, det gör jag själv, hade stora förhoppningar på t.ex Bulletstorm men det blev inte så bra som jag hade hoppats, det hade potential men av någon anledning gjorde de det mycket långsammare än va jag hade velat ha det, det hade i mitt tycke passat mycket bättre med health packs än hp reg som alla nya FPS verkar komma med. Börjar bli trött på att behöva ducka bakom en vägg var tredje sekund.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Propy:
Skrivet av purjo:

Behövs det verkligen en till Online Shooter? De som inte gillar BF3, CoD eller Team Fortress brukar nog inte gilla fps alls, så länge de inte gillar SWAT 4. Skulle det bli ett nytt SWAT över det hela med dess otroligt oförlåtliga onlineläge skulle jag vara intresserad men det verkar det inte bli så jag avstår.

Edit: Jag vet att jag tjatar men världen behöver SWAT 5!

Jag fattar knappt vad du menar. Menar du att bf3, cod etc. är spel som alla gillar och gillar man inte dem så gillar man inte fps? ...det låter ju helrubbat, så om man inte gillar fotboll så gillar man inte sport?
Jag älskar SWAT-serien så jag håller med dig om att en 5:a behövs! men det är inget större fel på bf3 och CoD, de är ju ganska olika alla tre och man kan gilla alla.

Menar mera att BF3, CoD och TF är de tre stora namnen, självklart finns det flera men vågar säga att de tre har majoriteten av spelarna när det kommer till FPS, sen finns ju så klart Brink och Planetside men de har inte samma spelarskara. Däremot vill jag inte riktigt räkna Planetside till samma kategori då det är så mycket större. Ser verkligen fram emot Planetside 2 och hoppas innerligt att det blir lika bra som ettan innan de sabbade det. Sen kan man ju självklart gilla Single Player FPS, det gör jag själv, hade stora förhoppningar på t.ex Bulletstorm men det blev inte så bra som jag hade hoppats, det hade potential men av någon anledning gjorde de det mycket långsammare än va jag hade velat ha det, det hade i mitt tycke passat mycket bättre med health packs än hp reg som alla nya FPS verkar komma med. Börjar bli trött på att behöva ducka bakom en vägg var tredje sekund.

ok, då förstår jag. Men jag vill verkligen inte ha tillbaka health-packs! Antingen inget alls (swat) eller hp reg. om man inte kör ett tredje alternativ som h&d2 med med-kits (ja, jag vet att jag sa bort med dem) som kräver tid att använda. Jag har inget emot att behöva ducka, du sa ju själv att du gillar swat. Om du rusar omkring där så blir inte resultatet speciellt bra...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Detta kan bli coolt, mer variation och ett som är skapat av folk som förhoppnings vis inte gör spel bara för att känna pengar utan att spelare ska tycka det är kul också.

Så, roligt med fler spel !

patetiskt,så nu ska spelare betala för spel två gånger?
först för att utvecklarna ska få massa pengar,och sen det färdiga spelet?
räcker väl med att han tim schäfer blåste en massa kids på pengar "jag vill ha ihop 800.000 men fick 2.5 mille,men domb ehåller jag sorry kids"

Medlem

Kan bli något intressant. Men jag har svårt för kickstarter grejen. Ska finnas så att om man ger en viss summa, så får man spelet gratis sen. Det kanske finns redan, idk.

Medlem
Skrivet av Darknessviking:

patetiskt,så nu ska spelare betala för spel två gånger?
först för att utvecklarna ska få massa pengar,och sen det färdiga spelet?
räcker väl med att han tim schäfer blåste en massa kids på pengar "jag vill ha ihop 800.000 men fick 2.5 mille,men domb ehåller jag sorry kids"

Dagens troll?

Om du ger minst $15 till Kickstarter-insamlingen så får du spelet när det är färdigt.
Men visst. Du kan ju köpa det sen också. Men du behöver inte.

@kickstartersidan: Om du ger minst $15:
"Finished game via digital download for PC + Access to the multiplayer beta including access to the backer-only discussion boards where fans will have the chance to vote on features, weapons and in-game rewards + Exclusive sneak peak for artwork and progress + Your name in the game credits."

Så alla troll: LÄS först, klaga (eventuellt) sedan.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Call of Duty: Police skins edition


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Darknessviking:

patetiskt,så nu ska spelare betala för spel två gånger?
först för att utvecklarna ska få massa pengar,och sen det färdiga spelet?
räcker väl med att han tim schäfer blåste en massa kids på pengar "jag vill ha ihop 800.000 men fick 2.5 mille,men domb ehåller jag sorry kids"

Du bör verkligen läsa på lite innan du uttalar dig själv om saker du inte vet något om. Ifall det inte var tydligt nog: Nej, du har fel.

Medlem

Ser jäkligt nice ut
Även jag som nästan hatar hypade grafik spel och hatar orginela FPS spel känner att det rycker I fingrarna

Medlem

Världen behöver SWAT 5 !!

Medlem
Skrivet av purjo:

Behövs det verkligen en till Online Shooter? De som inte gillar BF3, CoD eller Team Fortress brukar nog inte gilla fps alls, så länge de inte gillar SWAT 4. Skulle det bli ett nytt SWAT över det hela med dess otroligt oförlåtliga onlineläge skulle jag vara intresserad men det verkar det inte bli så jag avstår.

Edit: Jag vet att jag tjatar men världen behöver SWAT 5!

Redan påväg och det heter TAKEDOWN, sprituell uppföljare till Rainbow Six (de gammla spelen) , Swat). De hade ett kickstarter projekt också som gick vägen, har du missat det?

Tackvetja för KS, nu börjar det dyka upp lite ÄKTA spel.

Ser ut att bli bra

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Propy:
Skrivet av purjo:

Behövs det verkligen en till Online Shooter? De som inte gillar BF3, CoD eller Team Fortress brukar nog inte gilla fps alls, så länge de inte gillar SWAT 4. Skulle det bli ett nytt SWAT över det hela med dess otroligt oförlåtliga onlineläge skulle jag vara intresserad men det verkar det inte bli så jag avstår.

Edit: Jag vet att jag tjatar men världen behöver SWAT 5!

Jag fattar knappt vad du menar. Menar du att bf3, cod etc. är spel som alla gillar och gillar man inte dem så gillar man inte fps? ...det låter ju helrubbat, så om man inte gillar fotboll så gillar man inte sport?
Jag älskar SWAT-serien så jag håller med dig om att en 5:a behövs! men det är inget större fel på bf3 och CoD, de är ju ganska olika alla tre och man kan gilla alla.

Menar mera att BF3, CoD och TF är de tre stora namnen, självklart finns det flera men vågar säga att de tre har majoriteten av spelarna när det kommer till FPS, sen finns ju så klart Brink och Planetside men de har inte samma spelarskara. Däremot vill jag inte riktigt räkna Planetside till samma kategori då det är så mycket större. Ser verkligen fram emot Planetside 2 och hoppas innerligt att det blir lika bra som ettan innan de sabbade det. Sen kan man ju självklart gilla Single Player FPS, det gör jag själv, hade stora förhoppningar på t.ex Bulletstorm men det blev inte så bra som jag hade hoppats, det hade potential men av någon anledning gjorde de det mycket långsammare än va jag hade velat ha det, det hade i mitt tycke passat mycket bättre med health packs än hp reg som alla nya FPS verkar komma med. Börjar bli trött på att behöva ducka bakom en vägg var tredje sekund.

Först o främst så är online shooter och fps olika grejer, ghost recon är online shooter... i tredje person och för det andra så finns det måååååånga fps multiplayer spel. Bara för att man inte gillar de 3 spelen du listade så betyder det inte att man inte gillar CS (på pc är det nog större än alla spelen du sa), day of defeat, gotham city impostors, crysis, quake, unreal tournament, serious sam, half life, red orchestra, far cry m.m finns säkert mycket mera men det var dom spelen som jag kunde på rak arm.

Medlem

Detta är verkligen min spel stil! Hoppas detta blir sjukt bra! VILL HA DET NU!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Skrivet av Jesper1230:

Detta är verkligen min spel stil! Hoppas detta blir sjukt bra! VILL HA DET NU!

Tycker också det är min stil

12
Skriv svar