om du fick ändra ett slut i ett spel vilket skulle de bli ??

Medlem
om du fick ändra ett slut i ett spel vilket skulle de bli ??

om du fick ändra ett slut i ett spel vilket skulle de bli ?? jag skulle nog vilja ha ett nytt i deus ex eller mass efekt 3

Medlem

Jag skulle vilja ändra slutet i Tetris.


signatur

Burn in the light.

Neverwinter Nights 2. visar på tidiga tecken att slut inte är deras starka sida.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av albin_s:

om du fick ändra ett slut i ett spel vilket skulle de bli ?? jag skulle nog vilja ha ett nytt i deus ex eller mass efekt 3

Vad är det med Deus Ex slut som inte tillfredställer dig?


signatur

Imperator

Medlem

Rent spontant tycker jag slutet av Homefront var uselt med tanke på att själva spelet nog var det kortaste i historien. Känslan för mig var som att stänga av en film efter man sett 30 minuter.

Att Crytek ska utveckla Homefront 2 gör mig pessimistisk. Det blir väl fet grafik, man får tillgång till hemlig militärutrustning som visar sig vara en nano-suit och 15 minuter in i spelet kommer det väl massa monster som visade sig ha tagit över koreanerna och beordrat dem att attackera USA.
Crytek in a nutshell.

Medlem

Egentligen är det väl inte många spel jag spelat där jag tycker att slutet är fel.. men om jag väljer ett blir det nog Disposable Hero. Vad gäller Mass Effect 3 är det väl inte slutet i sig det är fel på utan att de inte levererade vad de lovat; så det har jag (nästan) inget emot.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Fable 2 slutet... jag behöver inte ens säga något.

Medlem

Pacman


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Fallout 3. Nej Vänta! Det hände ju.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Skulle ändrat slutet i super metroid SNES. Där metroiden över lever istället för att bli dödad av motherbrain

KoP
Medlem

Slutet i Rage är nog det enda slutet i ett spel på senare år som jag blivit lite besviken över. Det kändes alldeles för lätt och väldigt avsnoppat.

Medlem
Skrivet av KoP:

Slutet i Rage är nog det enda slutet i ett spel på senare år som jag blivit lite besviken över. Det kändes alldeles för lätt och väldigt avsnoppat.

rage va en besvikelse ja fattade inte man tryckte på en knapp och whopps spelt slutar med att alla andra som han själv vaknar fu bethasade

KoP
Medlem
Skrivet av albin_s:
Skrivet av KoP:

Slutet i Rage är nog det enda slutet i ett spel på senare år som jag blivit lite besviken över. Det kändes alldeles för lätt och väldigt avsnoppat.

rage va en besvikelse ja fattade inte man tryckte på en knapp och whopps spelt slutar med att alla andra som han själv vaknar fu bethasade

Nja, spelet i sig tyckte jag var bra. Men slutet: Njaa

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av albin_s:
Skrivet av KoP:

Slutet i Rage är nog det enda slutet i ett spel på senare år som jag blivit lite besviken över. Det kändes alldeles för lätt och väldigt avsnoppat.

rage va en besvikelse ja fattade inte man tryckte på en knapp och whopps spelt slutar med att alla andra som han själv vaknar fu bethasade

Nja, spelet i sig tyckte jag var bra. Men slutet: Njaa

ja fattade inte ?? va händer med plåtburkarna sen då ?? han tar sig in i deras kvater trycker på en knapp och slut ?? du döda aldrig äns han generralen som nämdes i spelet ??

Medlem

Borderlands... men egentligen var hela "handlingen" rätt vek.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Cliffhangern i Half Life 2 för att "episod 3" inte kommer dom närmsta hundra åren..

1
Skriv svar