Crysis 3 släpps nästa vår

Robot
Crysis 3 släpps nästa vår

Återvänd till New York, men ta med dig macheten.

#crysis-3, #crytek, #ea


Avstängd
Crysis 3 släpps nästa vår

Ännu en konsolförstörd spelserie...

xbox 360, det vill säga med i stort sett samma grafik som tvåan, och sen

SPOILER

Dog inte prophet?

Spoiler-tagg tillagd /Tomas

Hinner vi se Crysis 4 till Xbox 360 & PS3 tro?

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

xbox 360, det vill säga med i stort sett samma grafik som tvåan, och sen

SPOILER

Dog inte prophet?

Spoiler-tagg tillagd /Tomas

Nej.

SPOILER (Video)

Dräkten gjorde så prophet överlevde. http://www.youtube.com/watch?v=-yijs5J5Egk Där har du slutet

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

xbox 360, det vill säga med i stort sett samma grafik som tvåan, och sen

SPOILER

Dog inte prophet?

Spoiler-tagg tillagd /Tomas

Om du syftar på hur han sköt sig själv i huvudet så ja, han ska nog vara rätt så död Som jag kan se det så är de enda möjliga att man antingen spelar som en klon av Prophet eller att man är nån sorts cyborg

Får väl se om detta blir en uppföljare till första Crysis.

Inaktiv

Så om det är New York igen, kan en mer öppen värld slängas ut genom rutan.

Men storyn i tvåan var inte helt åt helvetet såklart.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Dräkten höll väl prophet i liv men så fort han tog av sig den så dog han väl han var väl sjuk av alla nanoceller som förts över till hans kropp genom dräkten (det vart som nåt slags gift) sen som nån annan sa innan så har jag för mig att han blåste huvet av sig också i en cutscene ??!

Medlem

Dräkten höll väl prophet i liv men så fort han tog av sig den så dog han väl han var väl sjuk av alla nanoceller som förts över till hans kropp genom dräkten (det vart som nåt slags gift) sen som nån annan sa innan så har jag för mig att han blåste huvet av sig också i en cutscene ??!

Medlem

I slutet av tvåan så blev ju alcatraz Prophet, antingen genom att dräkten assimilerade hans minnen in i Alcatraz eller att han fann sig i att vara Prophet eftersom alla tror att han är det och att han skulle vara deras sista hopp. Det sista som sägs i slutet av tvåan är ju "They call me Prophet."


signatur

Videomupp

Medlem

Tvåan var sådär, men slipar de den grund de har och undviker någon tråkig regnskog så kan det bli bra

AW8
Medlem
Skrivet av WildThing:

I slutet av tvåan så blev ju alcatraz Prophet, antingen genom att dräkten assimilerade hans minnen in i Alcatraz eller att han fann sig i att vara Prophet eftersom alla tror att han är det och att han skulle vara deras sista hopp. Det sista som sägs i slutet av tvåan är ju "They call me Prophet."

Jag tror mer på att det är "dräkten", alltså Prophet, som pratar och styr tekniska saker i dräkten därför att Alcatraz är så svårt skadad i lungorna/strupen (som de säger i spelet) att han inte kan prata, medan Alcatraz fortfarande är samma person som förr.

Helt enkelt: Alcatraz är fortfarande Alcatraz, och han bär på dräkten som Prophet's identitet existerar i.
Jag tror inte att de har smält ihop.

Och ja, som jag gnällt om förr så hoppas jag på mer öppna banor och mindre CoD-stuk som i det första Crysis, men med en rätt bra historia och de förbättringar i gameplayet de gjorde i 2:an.
The best of both worlds.

EDIT:

Citat:

Return to the fight as Prophet, the Nanosuit soldier on a quest to rediscover his humanity and exact brutal revenge. Adapt on the fly with the stealth and armor abilities of your unique Nanosuit as you battle through the seven wonders of New York’s Liberty Dome. Unleash the firepower of your all-new, high-tech bow and alien weaponry to hunt both human and alien enemies. And uncover the truth behind the death of your squad while reestablishing the power of human will in a rich story full of exciting twists and turns.

Fy fan, "uncover the truth behind the death of your squad", det låter ju riktigt bra ju! Nu kanske man äntligen får reda på vad som hände med Nomad och Psycho.

WildThing, enligt den här informationen så låter det faktiskt troligt att de, som du säger, har smält ihop.


signatur

PC gamer 'til I die.

Jävlar vad massa spoilers Men förstår varför, finns ju folk som inte hunnit kört storyn

Medlem

Men vad hände med Alcatraz tvåan?!!

Medlem
Skrivet av Byzzan:

Ännu en konsolförstörd spelserie...

Jag har inte spelat tvåan, då det kräver origin, men det är möjligt att du har rätt.

Dock dog serien helt klart ut när EA sabbade den med Origin krav etc.

Medlem

Hoppas den plockar upp det vi missade mellan 1an och 2an.

Medlem

Jag säger som tanterna i mariannelund säger. Det är mycket svart här.

Inaktiv

Origin är spyware, så de får inte en krona till av mig.

Medlem
Skrivet av Fredag:

Origin är spyware, så de får inte en krona till av mig.

Cooling.

OnT: Vill veta vad som hände utav det som sas i ettan

Medlem

Ta bort aliens och spelet skulle bli mycket bättre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Blir nog bra, jag gillade Prophet som karaktär, tvåans var ju rätt kass, även om spelet var bra så kanske det blir nu lite som ettan.

Medlem
Skrivet av Fredag:

Origin är spyware, så de får inte en krona till av mig.

http://up-ship.com/blog/wp-content/uploads/2012/03/badass-meme.gif

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Ta bort aliens och spelet skulle bli mycket bättre.

Håller helt med. Gillade mest att slåss mot militären.

Här kan ni se när jag nördar lite Crysis 2 på min hemmabio:


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv
Citat:

Origin är spyware, så de får inte en krona till av mig.

Samma här. Origin är virus!

Medlem

Tycker 2an inte riktigt levde upp till förväntningarna men hoppa stort på 3an istället.

1
Skriv svar