Bioware gör en pudel – nu får fler dra nytta av gratistiden!

Robot
Bioware gör en pudel – nu får fler dra nytta av gratistiden!

Nu behöver du inte längre ha nått nivå 50 med en av dina Star Wars: The Old Republic-karaktärer för att kunna få åtnjuta gratis speltid, meddelar Bioware.

#star-wars-the-old-republic


Medlem
Bioware gör en pudel – nu får fler dra nytta av gratistiden!

Låter som någon som fiskar efter förlåtelse... *trollface*

Låter som dem är desperata, undrar hur många spelare som är kvar egentligen.

Medlem

Bioware är numera spelarnas bitch. Så fort dom gör något dåligt så kommer dom tassande på alla fyra och ber om förlåtelse. Hur vore det att tänka efter en extra gång innan man gör något. Nu framstår dom ju bara som patetisk.

Medlem

Vilka otacksamma spelare. Bioware erbjuder folk att få gratis speltid och så bitchar de om det så att de måste sänka kraven -.-

Medlem
Skrivet av McNord:

Vilka otacksamma spelare. Bioware erbjuder folk att få gratis speltid och så bitchar de om det så att de måste sänka kraven -.-

spelet är skräp, så klart att folk inte vill lira

Medlem
Skrivet av ingen aning:
Skrivet av McNord:

Vilka otacksamma spelare. Bioware erbjuder folk att få gratis speltid och så bitchar de om det så att de måste sänka kraven -.-

spelet är skräp, så klart att folk inte vill lira

Om det nu skulle vara skräp som du säger, varför klagar de och kräver att de ska sänka kraven...?
De vill tydligen spela det trots allt.

Medlem

Dom fiskar spelare så dom kan redovisar en större spelmängd än vad dom engtligen har bara


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Om de så gav mig spelet gratis så skulle jag inte spela det. :/

Fasen att det inte kan komma någon efterföljare till WoW som faktiskt kan nå upp till samma nivå.

Medlem

Får man fortfarande mini- tauntaun?

Medlem
Skrivet av Exxo:

Om de så gav mig spelet gratis så skulle jag inte spela det. :/

Fasen att det inte kan komma någon efterföljare till WoW som faktiskt kan nå upp till samma nivå.

Guild Wars 2? Jag tror starkt på det


signatur

Game long and prosper

Medlem

MMO-scenen är förrädisk!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

MMO-scenen är förrädisk!

Väldigt passande att kalla den för en scen, med tanke på all dess drama.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Exxo:

Om de så gav mig spelet gratis så skulle jag inte spela det. :/

Fasen att det inte kan komma någon efterföljare till WoW som faktiskt kan nå upp till samma nivå.

Guild Wars 2? Jag tror starkt på det

Samma här, hoppas starkt på det i alla fall. Vi får väl se.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Som väntat, de blöder spelare och försöker desperat locka tillbaka dem, men lyckas bara i gammal god EA/Bioware stil göra sina "fans" upprörda och bli ännu mer hatade. Blir nog en gyllene bajskorv nästa år också om de fortsätter på den inslagna banan ^^

Medlem

Gnälliga och otacksamma bunte gamers.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Riktigt bra singleplayer spel. Kände aldrig direkt att det var ett mmo. Iofs, man kan kanske kalla det coop spel.

Tror jag testar dessa gratisdagarna för att känna på patchen - men detta var nog det sista scifi mmo jag kommer spela. Älskar scifi, men det kändes endå som fantasy lång mig närmast.
En sak jag INTE gillade med detta var att de flesta klasserna körde med ljussabel och det var inte direkt stor visuell skillnad mellan dom (inte för att det är möjligt att göra så stor skillnad). Hade gärna sett att de satsat mer på andra klasser än bara de som är baserade på "kraften".

Jag är stort Star Wars fans - av filmerna (bort sett från Phantom Menace och sen förstås den "onämnbare" karaktären)....men allt omkring (inklusive spelen) tröttnar jag väldigt fort på

Som sagt - riktigt bra spel fast med (enligt mig) litet återspelvärde.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Men va lamt! Nu hade dom en ganska unik sak och ville belöna de som bara nötat och nötat, dom riktigt inbitna nördarna men då måste resten av communityt få rage och förstöra.

Medlem

Skulle nog inte ens spela det om det var gratis. Sjukt tråkig grind.. tyvärr

Medlem

Blir förvånad om spelet överlever året ut. Testade det men gilla inte det. Bioware håll er till singleplayer spel. Men paja inte dom som ni gjort senaste tiden med tex DA2..

Medlem
Skrivet av Aresz:

Men va lamt! Nu hade dom en ganska unik sak och ville belöna de som bara nötat och nötat, dom riktigt inbitna nördarna men då måste resten av communityt få rage och förstöra.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Men va lamt! Nu hade dom en ganska unik sak och ville belöna de som bara nötat och nötat, dom riktigt inbitna nördarna men då måste resten av communityt få rage och förstöra.

Nötat för lvl 50 och legacy 6? Det räcker att folk har spelat några timmar i veckan för det. Sedan är det en större bragd att nå legacy 6 utan en lvl 50 karaktär. Detta då man får betydligt mindre med legacy XP på lägre lvlar.

Det blir trevligt med en månad gratis speltid hur som helst

KoP
Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Skulle nog inte ens spela det om det var gratis. Sjukt tråkig grind.. tyvärr

Typ som.. WoW? En arbetskamrat lurade in mig i WoW världen för något år sedan. Stod väl ut i 30 timmar eller så innan allt började kännas meningslöst.

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av ingen aning:
Skrivet av McNord:

Vilka otacksamma spelare. Bioware erbjuder folk att få gratis speltid och så bitchar de om det så att de måste sänka kraven -.-

spelet är skräp, så klart att folk inte vill lira

Om det nu skulle vara skräp som du säger, varför klagar de och kräver att de ska sänka kraven...?
De vill tydligen spela det trots allt.

Vafan är det här för sätt... komma här och vara logisk och faktiskt tänka! Hur ska folk nu kunna trolla?

Medlem
Skrivet av Ankh:

Riktigt bra singleplayer spel. Kände aldrig direkt att det var ett mmo. Iofs, man kan kanske kalla det coop spel.

Tror jag testar dessa gratisdagarna för att känna på patchen - men detta var nog det sista scifi mmo jag kommer spela. Älskar scifi, men det kändes endå som fantasy lång mig närmast.
En sak jag INTE gillade med detta var att de flesta klasserna körde med ljussabel och det var inte direkt stor visuell skillnad mellan dom (inte för att det är möjligt att göra så stor skillnad). Hade gärna sett att de satsat mer på andra klasser än bara de som är baserade på "kraften".

Jag är stort Star Wars fans - av filmerna (bort sett från Phantom Menace och sen förstås den "onämnbare" karaktären)....men allt omkring (inklusive spelen) tröttnar jag väldigt fort på

Som sagt - riktigt bra spel fast med (enligt mig) litet återspelvärde.

Precis som du säger, alla har nästan samma gear och ser likadana ut. Vilket förstör ganska mycket. Speciellt skillnaden mellan republic och empire

Medlem

Spelar SWTOR själv och tycker det är ett bra spel.

Om man upplever det som ett single-player spel så är det väl för att man spelar det som ett singleplayerspel. Gör man heroic 2 / 4, flashpoints, ops, warzones, levlar tillsammans med andra, kommunicerar, är med i ett gille så känns det inte som ett single-player.

Möjligen har man då spelat på en server med låg population men väljer man att spela på t.ex. Red Eclipse så är det 55+ personer på varje planet 220+ personer på flottan.

Just nu har det satts igång ett event som INGEN visste skulle komma. En "Rakghoul"-pest som sprider sig och infekterar alla som inte vaccinerar sig. Vaccinerar man sig inte så sprängs man i bitar och infekterar andra! På Tatooine finns det nya saker att göra under eventet. Skoj

Medlem
Skrivet av fiffel:

Möjligen har man då spelat på en server med låg population men väljer man att spela på t.ex. Red Eclipse så är det 55+ personer på varje planet 220+ personer på flottan.

Alltså du menar att där finns totalt lika många i SWTOR som det bara står och idlar i Orgrimmar tex.

Medlem

Är inte så påläst om de senaste inom swotr... måste man ha varit online EFTER legacy patchen för att få lvl i de? eller har de kommit automatiskt efter patchen även om kontot inte är aktivt ?

Medlem

Swtor har varit kul, har en 50 som jag Pvpat en del med. Tröttnat lite nu dock, fick chansen att testa Guild Wars 2, väldigt besviken på det :(. WoW är fortfarande det bästa tråkigt nog...

Inaktiv
Skrivet av eddie the eagle:

Låter som dem är desperata, undrar hur många spelare som är kvar egentligen.

Jag tycker också det... Vi har inte fått några nya siffror som visar hur det går för spelet heller.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

12
Skriv svar