Coolt med T-rex

Redaktör
Ponny
Coolt med T-rex

Jordbävningar, dinosaurier, danska! Och så livets utveckling på det. Som "student"-boende tvingas man plugga för att förtjäna tak över huvudet. Varje vår och höst är dilemmat det samma: hur hittar vi enklast möjliga kurser som kräver minsta möjliga ansträngning? I år kan vi ha knäckt koden. Kurserna ovan känns klockrena. Det är ju dessutom coolt med T-rex.

[ia=529997; large]
Landet för länge sedan har lärt mig allt jag kan om dinosaurier. Räcker det?

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Plugga dinosaurier

Bara så du inte går på samma nit som mig från "Landet för länge sedan", att kalla T-rex för "vasstand" är INTE en vetenskapligt accepterad term. *MIND BLOWN*


signatur

Videomupp

Och tro inte för en sekund att en armerad och laserbestyckad Stegosaurus skulle lösa problemen med kommunaltrafiken. Du blir bara förkrossad när verkligheten gör sig påmind.

Never to be! :'(


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

och

Damn you reality!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

<3 Landet för Längesedan. Vad är det hon heter, Dacky?
Jag undrar hur den förhistoriska omvärlden såg på Petris och Dackys inter-species kärlek gentemot varandra. Perhaps dinosaurs were more open-minded than humans?

Åh, vi hade t.o.m några Landet för Längesedan-spel här hemma. FZ får ta och gräva fram dem och göra en retro-recension C:

1
Skriv svar