Fyra timmar nytt The Witcher 2-material släppt

Robot
Fyra timmar nytt The Witcher 2-material släppt

Enhanced Edition till Windows-versionen är släppt, hämta den utan kostnad.

#nyhetstips, #the-witcher-2, #cd-projekt


Medlem
Fyra timmar nytt The Witcher 2-material släppt

Kanske skall spela detta en gång till nu med allt nytt

Medlem

Oj, jäklar. Inte van att vara så bortskämd längre. Kul!

Medlem

Kommer det till PS3 nån gång eller har det alltid varit falska rykten?

Medlem

Tänk om alla spelutvecklare kunde vara såhär trevliga...

Medlem

Installerade nyss extended edition. Dags att köra, igen!

Medlem

awsome med allt nytt det kommer bli grymt

Inaktiv

Glöm inte nu att ni kan göra en backup på gogs hemsida också. Detta gäller enbart PC versionen, om ni köpt den på t.ex. Steam, Ica, Amazon eller andra så spelar ingen roll: http://www.gog.com/en/witcher2/backup/


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Tänker nästan köpa spelet enbart för att visa min positiva attityd mot detta

Ojoj... 102 fixar! Längesen man såg nåt sånt Kanske ska ge detta spelet en chans trots att jag kört Live Demo som jag inte direkt gillade...

Medlem

Vet inte om någon hunnit testa än, men funkar gamla saves?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Gud vad jag älskar CD project dom ska ha all hyllning som finns för att dom inte bara förbättrar spelet som redan är hur grymt som helst, men också ger det till oss gratis som stöttat dom tidigare genom att köpa spelen när dom släpptes

Medlem

Finns inte tillräckligt med lovord för att göra CD Projekt och deras spel rättvisa

Medlem

Aj vilken Quen nerf, jag som precis kommit in i spelet. Bästa 120kr jag spenderat på länge!

Medlem

Jag har beställt retail PC-versionen, de släpper en ny i och med det här, men Webhallen tycks inte ha fått in några ex alls. Någon annan som upplever samma problem, från annan butik kanske?
Grymt sugen på spelet så lite besviken, kan ju förstås köpa via Steam eller liknande men jag vill ha lådan.


signatur

/Landstream

Medlem
Inaktiv

GOTY 2011? Det kan du hoppa upp och klappa dig på.

CD Projekt Red... bolaget som startade GOG.com där alla spel är DRM-fria, som gjorde The Witcher 2 och som dessutom formligen kräks gratis lyx över sina spelare... den som piratkopierar det här spelet måste vara helt hjärtlös.

Medlem
Skrivet av Landstream:

Jag har beställt retail PC-versionen, de släpper en ny i och med det här, men Webhallen tycks inte ha fått in några ex alls. Någon annan som upplever samma problem, från annan butik kanske?
Grymt sugen på spelet så lite besviken, kan ju förstås köpa via Steam eller liknande men jag vill ha lådan.

Köp vilken version som helst sen bara patcha det så får du Extended Edition också

1
Skriv svar