Bethesda teasar nytt spel – är det Elder Scrolls Online?

Robot
Bethesda teasar nytt spel – är det Elder Scrolls Online?

Med ordet "tomorrow" och en mystisk bild twittrade Bethesda igår om ett nytt projekt. Rör det sig rentav om det beryktade Elder Scrolls Online?

#nyhetstips, #bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Bethesda teasar nytt spel – är det Elder Scrolls Online?

Bethesda har aldrig gjort ett Multiplayer Online spel, å de lär aldrig göra det heller.

DLC? nja, de har fullt upp med Kinect skräpet..
En dröm vore ju DirectX11.

Medlem

tycker dom borde försöka sig på ett open world silent hill eller nåt i den stilen ^^

Medlem

Ska dom göra ett mmo så måste det bli Fallout. Måste!!!!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Bethesda har aldrig gjort ett Multiplayer Online spel, å de lär aldrig göra det heller.

DLC? nja, de har fullt upp med Kinect skräpet..
En dröm vore ju DirectX11.

Var inte så säker på det. BioWare hade aldrig gjort ett onlinespel innan Star Wars: The Old Republic.


signatur

Have a good time!

Inaktiv

Ansikte och hår är mer detaljerat än Skyrim, så tror knappast det är något DLC till det spelet. Stilen ser inte heller ut som Dishonored. Om det är ett kommande MMO tror jag de skulle hypa det mer och inte bara en bild + tomorrow.

Medlem

Jag vill inte se något mmo. Om det är ett nytt elder scrolls(vilket jag tvivlar) så vill jag hellre se ett med coop.

Medlem

"Scrolls Online"

Inaktiv

Doom 4-nyheter?

Medlem

Vågar man hoppas på en grafikuppdatering för PC? Nä det vågar man nog inte Det rör sig säkert om ett DLC, och förmodligen ett ganska tråkigt sådant i samma kaliber som horse armor.

Medlem

Säkerligen ingen in-game-bild, så det kan vara vilket som. Men visst kopplar man färgpaletten och snubbens frisyr till Elder Scrolls.

Medlem

The Elder Scrolls - Red Dead Redemption

Medlem

Jag vill varken ha vare sig et MMO eller Co-op från Bethesda. Deras spel gör sig perfekta som enspelarkampanjer. Jag tror nog att det är DLC till Skyrim.

Medlem

För 5023:e gången, de har arbetat på Elder Scrolls Online i flera år nu. Jag har inte haft kontakt med Bethesda-anställda på länge nu, men senast jag diskuterade det här kretsade allt runt Imperial City som kunde erövras för sin respektive fraktion.

Inaktiv

Tror det är en advokat simulator. Man outsorcar sin legal avdelning och sen får man simulera att man googlar efter påhittade varumärkesintrång.

Med features som att:
skicka hotbrev
hänslyslös hantering av fansen

För en extra hundring får man en DLC i form av: skyll på advokatbyrån, vi har bara anställt och betalat dom.

Achievements som ingår: Gör fans över hela världen förbannade!

Medlem

Det där ser tur nog inte ut som TES online. Och jag tänker fortsätta hoppas att de ger fan i att förstöra den bästa RPG serien som existerar.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Det där ser tur nog inte ut som TES online. Och jag tänker fortsätta hoppas att de ger fan i att förstöra den bästa RPG serien som existerar.

Varför skulle Bethesda förstöra Baldur's Gate?

Medlem

Bara kunna spela Fallout eller Skyrim tillsammans med en polare eller två hade varit så jävla underbart!

Folk som envisas med att säga att spelen inte är gjorda för det är bara efterblivna, varför har man möjlighet att ha companions då? Bättre med companions som dessutom är companions IRL och inte bara nån simulerad AI som bara förstör ens smygande och aldrig gör som man vill.

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av PcKaffe:

Det där ser tur nog inte ut som TES online. Och jag tänker fortsätta hoppas att de ger fan i att förstöra den bästa RPG serien som existerar.

Varför skulle Bethesda förstöra Baldur's Gate?

Jag tror du stavade fel på "Ultima"!

Medlem

Börjar helt ärligt bli trött på uttrycket nextgen.

Medlem

De har sagt angående Skyrim att saker är att vänta i April.
Så jag sätter min slant på ett mastigt DLC.
Kommer inte ihåg sidan jag läste det på, tror det var en achievmentsida, för ca 1 månad sedan.

http://www.product-reviews.net/2012/04/02/possible-skyrim-dlc...

Medlem
Skrivet av aholman:

Börjar helt ärligt bli trött på uttrycket nextgen.

+1 .

Medlem

Jag tycker att han på bilden är lik Martin Septim. Och då kan teorierna om The Mythic Dawn stämma, eftersom Martin Septim var expert på Daedrisk magi och Mysterium Xarxes. Så kunde dom ville ha honom för att öppna nya portaler.

Skrivet av Wartex:
Skrivet av PcKaffe:

Det där ser tur nog inte ut som TES online. Och jag tänker fortsätta hoppas att de ger fan i att förstöra den bästa RPG serien som existerar.

Varför skulle Bethesda förstöra Baldur's Gate?

Haha! Bäst!

Medlem
Skrivet av Kopler:

Jag tycker att han på bilden är lik Martin Septim. Och då kan teorierna om The Mythic Dawn stämma, eftersom Martin Septim var expert på Daedrisk magi och Mysterium Xarxes. Så kunde dom ville ha honom för att öppna nya portaler.

Skyrim utspelas dock 200 år efter händelserna i Oblivion, så det kan inte vara Martin Septim.

Medlem

Är Dishonored

ser ut som Bioshock möter Assassins Creed

http://kotaku.com/5902635/the-dystopian-first-trailer-for-bet...


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Co-op drop in feature till Skyrim?

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Kopler:

Jag tycker att han på bilden är lik Martin Septim. Och då kan teorierna om The Mythic Dawn stämma, eftersom Martin Septim var expert på Daedrisk magi och Mysterium Xarxes. Så kunde dom ville ha honom för att öppna nya portaler.

Skyrim utspelas dock 200 år efter händelserna i Oblivion, så det kan inte vara Martin Septim.

Men om Martin när han slogs mot Dagon blev fast i Oblivion, samt att han mer eller mindre blev en gud så kan det funka.

Medlem

Det är Dishonored.

Medlem

Det är förmodligen ett Skyrim expansion


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar